چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
رفع ابهامات از صرافی کره جنوبی

مبری شدن صرافی ارز دیجیتال Bithumb

صرافی ارز دیجیتال Bithumb در کره جنوبی، از همه اتهامات فرار مالیاتی شکل گرفته توسط دولت، مبری شد.

رفع ابهامات از صرافی کره جنوبی

در یک سال اخیر، ارزهای دیجیتال توانستند بازار تجاری پر رونقی را برای خود به وجود آورند که در شکل گیری این روند، هر یک از ارزهای دیجیتال موجود در بازار نقش عمده‌ای را بر عهده داشتند. یعنی علاوه بر بیت کوین که توانست رکوردهای زیادی را از لحاظ ارزش و قیمت در بازار به ثبت برساند، سایر ارزهای دیجیتال نیز توانستند دست در دست هم داده و باعث شکل گیری یک بازار جدید و مناسب برای سرمایه گذاری در دنیا شوند که به بازار ارزهای دیجیتال معروف شده‌است. پلتفرم‌ها و روش‌های بسیاری برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد که یکی از این موارد صرافی‌های آنلاین می‌باشند.

صرافی های آنلاین امکانات و خدمات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا کاربران به راحتی نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام نمایند. البته در این بین با هر تبادل ارز و خرید و فروش صورت گرفته، مقادیری پول و ارز در حساب صرافی واریز می‌شود و صرافی ها از این طریق می‌توانند به سود و سرمایه‌ی مناسبی دست یابند. لذا یکی از موفق‌ترین افراد در کسب در آمد در بازارهای ارز دیجیتال، همین صرافی های آنلاین می‌باشند.

مشکلات صرافی آنلاین در ارز دیجیتال

در حال حاضر تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال آنلاین موجود است که فعالیت‌های تجاری خود را با قدرت ادامه می‌دهند. البته در مواردی کسب در آمد زیاد توسط این مراجع، باعث شک و کنجکاوی دولت شده و دولت برای اطمینان از درست کار کردن و پرداخت مالیات به موقع توسط آن‌ها، بازرسی‌های مالی ای را در نظر می‌گیرد. یکی از این صرافی‌های آنلاین، صرافی ارز دیجیتال Bithumb در کره‌ی جنوبی می‌باشد که به عنوان بزرگ‌ترین صرافی در کره‌ی جنوبی و هفتمین صرافی در دنیا شناخته می‌شود. صرافی Bithumb از زمان تأسیسش توانست در اندک مدت به موفقیت برسد و توانایی‌های خود را به اثبات برساند.

در پی فعالیت‌های مالی این صرافی و کسب در آمد و سود زیاد توسط این صرافی، دولت کره جنوبی برای اطمینان از فعالیت درست و پرداخت به موقع و دقیق مالیات توسط آن، بازرسی‌های همه جانبه‌ای را علیه این صرافی شروع کرد و تا مدتی فعالیت این صرافی را در شرایط وقفه قرار داد.

بر اساس گزارش مطبوعات محلی در کره جنوبی، این بازرسی به مدت سه ماه طول کشید که در آن چندین سرویس دولتی، شامل سرویس ملی مالیات ( NTS )، سرویس کمیسین مالی ( FSC ) و واحد هوشمند تجاری کره ی جنوبی ( KFIU ) با هم‌دیگر همکاری داشتند. در این بازرسی از تمامی فایل‌های فیزیکی تا کامپیوتری موجود در صرافی Bithumb، بازرسی صورت گرفت که در نهایت مشخص شد که این صرافی در همه‌ی سال‌های فعالیت خود، همواره به درستی عمل کرده و مالیات‌های خود را به موقع و دقیق پرداخت نموده است و هیچ‌گونه ابهام و شبهه‌ای در فعالیت‌های مالی این صرافی وجود نداشته و عملاً این صرافی از اتهامات فرار مالیاتی صورت گرفته توسط دولت، با موفقیت مبری شده است که این شرایط ارزش و اعتبار این صرافی ارز دیجیتال را در دنیا، چند برابر نموده است.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.