پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

رکورد سختی استخراج بیت کوین با رسیدن قیمت به ۱۸ هزار دلار

رکورد سختی استخراج بیت کوین با رسیدن قیمت به ۱۸ هزار دلار

افزایش سختی استخراج بیت کوین ۸.۹ درصد افزایش پیدا کرد و نرخ هش این ارز به بیش از ۱۳۰ اگزاهش بر ثانیه رسید.
همزمان با افزایش قیمت بیت کوین به بالا‌ترین قیمت ۲ سال گذشته، سختی استخراج در شبکه این ارز دیجیتال نیز روندی صعودی را از سر گرفت. این در حالی است که قیمت بیت کوین طی هفته گذشته چندین بار تا مرز ۱۹ هزار دلار بالا رفته و تا ۱۷ هزار دلار اصلاح شد.
منبع: Cointelegraph

پذیرش بیت کوین توسط یکی از بزرگ‌ترین برند‌های پیتزای جهان

پذیرش بیت کوین توسط یکی از بزرگ‌ترین برند‌های پیتزای جهان

مشتریان رستوران زنجیره‌ای معروف به نام پیتزا هات (Pizza Hut) در ونزوئلا، از این پس می‌توانند هزینه غذای خود را در قالب بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.
زنجیره‌های فست فود دیگری مانند برگرکینگ ) Burger King) و چرچز چیکن Church’s Chicken)) نیز پیش از این پرداخت‌ با ارز‌های دیجیتال را در کشور آمریکای جنوبی پشتیبانی می‌کردند.
منبع: Cointelegraph

یک شرکت بزرگ دیگر در جمع سرمایه‌گذاران بیت کوین

یک شرکت بزرگ دیگر در جمع سرمایه‌گذاران بیت کوین

شرکت مشاور و سرمایه‌گذار در خدمات مالی، گاگنهایم پارتنز (Guggenheim Partners)، با ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار، احتمالاً جدیدترین شرکت از شرکت‌های وال استریت خواهد بود که بخشی از سرمایه خود را به بازار ارزهای دیجیتال اختصاص می‌دهد.
همچنین این شرکت اعلام کرد که ممکن است از طریق «صندوق فرصت‌های بزرگ» خود، به صورت غیر مستقیم در صندوق بیت کوین شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) سرمایه‌گذاری کند.
منبع: Theblockcrypto

رکورد جدید تعداد کیف پول‌های دارای بیش از 10000 اتر

رکورد جدید برای کیف پول‌های دارای بیش از ۱۰ هزار اتر

اطلاعات تازه تحلیل‌گران گلاسنود (Glassnode) نشان می‌دهد که کاربران بیشتری در حال ورود به بازار اتریوم هستند. همچنین، تعداد آدرس‌ها با موجودی بیش از ۱۰,۰۰۰ نیز به رکورد تازه‌ای دست یافته است.
با وجود کاهش حدودی قیمت اتریوم در روز‌های اخیر و سقوط 20 درصدی این ارز، تعداد کیف پول‌ها برای نگه‌داری اتر در حال افزایش است.
منبع: U.today

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.