قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

آیا توقف افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

تحلیل  قیمت ارز دیجیتال بیت کوین این روزها به یک  بحث داغ میان مشتاقان رمزارزها تبدیل شده است و به نظر می‌رسد که بیتکوین به روند صعودی قیمت خود ادامه خواهد داد، از طرفی تحلیل‌گران مختلف نظرات متفاوتی درباره توقف افزایش قیمت بیتکوین ارائه می‌‌دهند، با یک تحلیل تکنیکال دیگر از ارز دیجیتال بیت کوین همراه ما باشید.

زمان خرید ارز دیجیتال بیت کوین

من ( نویسنده ) بر این باورم که عمر چنین موج‌های قدرتمند صعودی در بازار زیاد نخواهد بود و در آینده‌ای نزدیک شاهد تصحیح قیمت خواهیم بود.

با توجه به تغییرات اخیر قیمت بیت کوین، به نظر می‌رسد که بازار از چیزی که انتظار می‌رفت قوی‌تر ظاهر شده است و در حال حاضر، نشانه‌های خرسی در نمودار این ارز دیجیتال به چشم نمی‌خورد. سرمایه داران تمایل به حفظ دارایی خود دارند و همچنین افراد بسیار زیادی جذب بازار پر زرق و برق این روزهای بیتکوین شده‌اند. اگر در آینده نزدیک قیمت بیتکوین به سطوح پایین‌تر برسد، قطعا موقعیت خرید مناسبی برای کسانی که هنوز وارد بازار نشده‌اند، فراهم کرده است.

راه برای خرید بیت کوین باز است؟

از طرفی همانطور که قبلا هم گفته شد و با توجه به رفتار اخیر بیتکوین در بازار، احتمال افزایش قیمت و رسیدن به مرز 11,500 دلار هم دور از انتظار نیست که در این صورت، قیمت‌های هدف بعدی رقم‌هایی مثل 15,700 و 19,700 دلار خواهد بود. ولی اگر بیت کوین قادر به شکست این سطح نشود، در این صورت بازگشت قیمت به سطوح 9,900 و سپس 8,350 دلار امکان‌پذیر خواهد بود. در این میان لازم به ذکر است که شرایط ایده‌ال برای خرید بیت کوین ، سطوح 6,700 و 5,750 دلار در نظر گرفته شده است.

 برای پیش بینی دقیق‌تر قیمت آینده بیتکوین باید برای رسیدن قیمت این ارز دیجیتال تا مرز 11,500  دلار صبر کنیم. در صورت عدم موفقیت به شکست این سطح، انتظار می‌رود موقعیت خرید بیت کوین در سطوح 9,900 دلار فراهم شود.

ارز دیجیتال بیتکوین حول یک دایره می‌چرخد، و همانطور که در پیش بینی‌های اخیر گفته شده، اگر بیتکوین موفق به شکست سطح 7500  دلار شود به شرایط با ثبات‌تری دست خواهد یافت. ولی با این حال، برای اطمینان خاطر بیشتر منتظر شکست قیمت در سطح 11,500 دلار خواهیم شد، ولی در کل می‌توان گفت تا زمانی که قیمت بیت کوین در محدوده بالای سطح 5,500 دلار قرار دارد، احتمال ادامه رالی افزایش قیمت هم دور از انتظار نخواهد بود.

لازم به ذکر است که پیش بینی قیمت بیتکوین لزوما رفتار این ارز دیجیتال را در آینده به صورت قطعی بیان نمی‌کند. پیش بینی قیمت ارز دیجیتال در حقیقت دستیابی به یک نتیجه کلی با توجه به نمودارها و بررسی حرکات فعلی است پس در سرمایه گذاری های خود رفتار گذشته و فعلی بیت کوین را در نظر بگیرید و معاملات خود را با تکیه بر دانش خود انجام دهید.

منبع: tradingview

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.