آینده قیمت بیت کوین

آینده قیمت بیت کوین در سال 2019 (قسمت دوم)

پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال همیشه برای تحلیل گران و سرمایه گذاران موضوع جذابی بوده است و حتی مورد توجه رسانه‌ها هم قرار می گیرد. پیش تر در مقاله ای با نام ” پیش بینی قیمت بیت کوین توسط افراد خبره “ نظرات اشخاص تاثیر گذار و چهره های معروف در حوزه ارز دیجیتال را بیان کردیم و در مورد آینده بیت کوین صحبت کردیم اما گذشت زمان باعث شد برخی از این پیش بینی ها از دور خارج شود و همین موضوع باعث تحقق یافتن برخی نظرات دیگر شد. در مقاله قبل برخی از نظرات افراد خبره را بررسی کردیم و در این مقاله به تشریح سایر پیش بینی ها می پردازیم.

توماس لی ( Thomas Lee )

توماس لی یکی از سرمایه گذاران مشهور در ارز دیجیتال و بالاخص بیت کوین است. او بنیان‌گذار یک شرکت تحقیقاتی معتبر به نام Fundstrat Global است. او پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ به ۲۵ هزار دلار می رسد و اکنون پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۲ قیمت این ارز دیجیتالی به قیمت ۱۲۵ هزار دلار خواهد رسید.

پیش بینی های او در سال گذشته بسیار نتیجه بخش بوده و او بر اساس علم آمار و داده صحبت می کند. شهرت توماس لی هم به دلیل همین تشخیص ها و پیش بینی هایی که پیش از این در مورد روند صعودی بیت کوین و اتریوم کرده بود، می باشد.

مکس کایزر ( Max Keiser )

یکی از اولین افرادی که از بیت کوین استفاده کرد، مکس کایزر بود. یکی از اولین اقدامات او این بود که بیت کوین را زمانی خریداری کرد که فقط ۳ دلار قیمت داشت. او مسئولیت تهیه کنندگی و اجرای برنامه اقتصادی Keiser Report را به عهده دارد که این برنامه از کانال RT تلویزیون دولتی روسیه پخش می‌شود. همچنین کایزر یک دیدگاه انتقادی نسبت سیاست‌های تورمی بانک های مرکزی در سراسر دنیا دارد.

او به تازگی در توییتی که منتشر کرده است،  اعلام کرده است که قیمت پیش بینی شده بیت کوین توسط او در کوتاه مدت ۲۸ هزار دلار است و برای بلند مدت قیمت ۱۰۰ هزار دلار است. او همچنین در حساب توییتر خود اعلام کرده است که بانک های مرکزی سراسر جهان در حال از بین رفتن هستند. اگر سرمایه ای که دارید را به صورت پول نقد نگه دارید، شک نکنید که خواهید باخت. بیت کوین قیمت حمایتی ۶ هزار دلار را تست کرده است و اکنون آماده است تا نرخ حداکثری جدید اتفاق بیفتد و قیمت ۲۸ هزار دلار برای این پیش بینی دور از ذهن نیست.

او گفته است این الگو، تا زمانی که قیمت به ۱۰۰ هزار دلار برسد، تکرار می شود و ادامه خواهد یافت…

جان مکافی ( John McAfee )

جان مکافی را تقریبا تمام افرادی که به کامپیوتر و تکنولوژی علاقه دارند، می شناسند. جان مکافی برنامه نویس و تاجر آمریکائی است که مؤسسه امنیت سایبری McAfee را تاسیس کرده است و به معروف‌ترین چهره صعودی بیت کوین در پیش بینی هایش معروف است. او در موارد زیادی از جمله حساب توییترش اعلام کرده است که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2020 به ۱ میلیون دلار خواهد رسید. او در سال 2017 پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین ۵۰۰ هزار دلار خواهد شد. این جمله جان مکافی معروف است که گفته است اگر اشتباه کنم، اعضای بدنم را خواهم خورد!

تریس مایر ( Trace Mayer )

تریس مایر یکی از سرمایه گذاران قدیمی در بازار سنتی مثل طلاست. او اولین وبلاگ نویسی بود که در سال ۲۰۱۱ پیشنهاد کرده بود که سرمایه گذاران بیت کوین بخرند.

مایر یک شخصیت معروف در زمینه کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، روزنامه‌نگاری، کارشناس پولی است. او مدافع آزادی بیان است. مایر مدلی ارائه کرده است که به آن مدل Mayer-Multiple گفته می شود. او گفته است جهشی که الان در قیمت بیت کوین مشاهده شده است، بسیار شبیه به جهش هایی ست که در ماه‌های ژانویه و مارس ۲۰۱۳ اتفاق افتاده است.

جیمسون لوپ ( Jameson Lopp )

جیمسون لوپ مهندس نرم‌افزار است که سابقا در شرکت BitGo کار می کرده است و اکنون مسئولیت رهبری کیف پول Casa را بر عهده دارد. او یکی از شخصیت‌های برجسته در دنیای ارز دیجیتال به شمار می رود. همچنین او یکی از اعضای گروه cyberpunks است و گفته است قیمت بیت کوین تا پایان سال 2020 به عدد ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید. لوپ یک گزارشی منتشر کرده است که در آن روند هفت ساله قیمت بیت کوین را بر اساس تغییراتی که روزانه رخ می دهد، محاسبه کرده است و در پایان به عدد ۲۵۰ هزار دلار رسیده است. این پست توییتری از لوپ را بخوانید:

میانگین تغییراتی که روزانه در طی 7 سال در قیمت بیت کوین رخ داده است:

سال ۲۰۱۰: ۰٫۸۲+ درصد

سال ۲۰۱۱: ۰٫۷۶+ درصد

سال ۲۰۱۲: ۰٫۲۶+ درصد

سال ۲۰۱۳: ۱٫۱۱+ درصد

سال ۲۰۱۴: ۰٫۲۵- درصد

سال ۲۰۱۵: ۰٫۰۹+ درصد

سال ۲۰۱۶: ۰٫۲۲+ درصد

سال ۲۰۱۷: ۰٫۶۶+ درصد

تیم دراپر ( Tim Draper )

تیم دراپر، سرمایه‌گذار آمریکایی و بنیان گذار دانشگاه Draper است و پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید. دلیل شهرت او به دلیل خرید ۳۰ هزار بیت کوین است که در یک حراجی که در آمریکا برگزار شده بود و اموال سیلک رود در آن به مصادره گذاشته شده بود، می باشد. این سرمایه گذار در حساب توییتری اش نوشت:

ببخشید! پیش‌بینی من برای سال ۲۰۲۲، قیمت ۲۵۰ هزار دلار است و من در توییت شب پیش یک صفر را جا انداخته بودم و عدد درست ۲۵۰ هزار دلار است.

تایلر وینکلواس ( Tyler Winklevoss )

برادران وینکلواس به تازگی در ماه فوریه ۲۰۱۸ اعلام کرده اند که ارزش فعلی بیت کوین خیلی پایین‌تر از ارزش واقعی آن است و در واقع قیمت آن باید تا چهل برابر قیمت فعلی آن باشد.

این دو برادر اعلام کرده اند که قیمت بیت کوین در آینده باید از مرز ۳۲۰ هزار دلار عبور کند.

علی میزانی اسکوئی ( Ali Mizani Oskui )

آقای علی میزانی سرمایه‌گذار و تحلیل گر مطرح بازار ارز دیجیتال پیش بینی کرده است که بیت کوین پس از دو سال کف سازی در بازه ۵ تا ۶ هزار دلار، رشد صعودی خود را شروع خواهد کرد و تا پایان سال ۲۰۲۱ این پتانسیل را دارد که به قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار برسد.

پیش‌بینی شما چیست؟ تصور می کنید قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۱۹ به چه عددی خواهد رسید؟

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.