چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال اتریوم با تراکنش

اتریوم با پردازش یک میلیون تراکنش در ثانیه !

اتریوم درحال توسعه قابلیت‌ها

با وجود وضعیت قرمز و ناپایدار ارز­های دیجیتال، همچنین کریپتو­ها در پی گسترش پیشرفت خدمات خود و از بین بردن تردید‌ها هستند. اتریوم، سومین کریپتو بزرگ دنیا چند وقتی است رشد سرشاری را از لحاظ قابلیت­‌ها تجربه می­‌کند؛ اپلیکیشن­‌های غیرمتمرکز، روش‌­های جایگزین شیوه سنتی انتقال مبلغ، کاهش هزینه ترانسفر و … بخشی از این رویدادها است.

اما خبری که به تازگی بازار ارز­های دیجیتال را داغ‌­ترکرد، ویژگی پردازش بسیار بالا و بی­نظیر اتریوم است.
به زودی امکان پردازش 1 میلیون تراکنش در هر ثانیه دیگر یک رویا نخواهد بود.

راهکار‌های اتریوم برای افزایش سرعت

این توکن، با به­‌ کارگیری تسکی از شبکه رایدن (RDN) می­‌تواند مقیاس محاسباتی خود را افزایش دهد. وبلاگ شبکه رایدن با ارائه نسخه اولیه‌­ای در شبکه اصلی اتریوم با نام چشم قرمز (Red Eyes)  نوشت:

“از اعلام پروتکل ردآیز بسیار هیجان­‌زده هستیم. اکنون Red Eyes در مرحله تست آلفا قرار دارد؛ بسیار مهم است که نوشته حاوی نکات امنیتی را پیش از استفاده از این نرم­افزار را مطالعه کنید.”

این ریلیز به توسعه‌­دهندگان امکان می‌­دهد کانال­‌های پرداختی را ایجاد کرده، افزایش داده و مختوم کنند. هدف اصلی این ریلیز، آزمایش قرارداد­های هوشمند و پروتکل مبتنی بر هسته در شبکه اصلی اتریوم می‌­باشد.

استفاده از ساختاری مشابه شبکه لایتنینگ در اتریوم

ساختار شبکه­‌ای این طرح بسیار شبیه به شبکه لایتنینگ بوده و راه ‌حل­‌های مقیاسی را برای مباحث مقیاسی اتریوم ارائه می‌­کند.  بنابراین تا 1 میلیون تراکنش بر هر ثانیه امکان پردازش خواهند داشت. رویدادی که روحیه فعالیتی این رمزارز را بالا خواهد برد.

در ادامه قابلیت­‌های شگفت انگیز این پروتکل، به علت کاهش زمان تائیدیه‌­ها برای تراکنش­‌های زنجیره‌­ای، هزینه­‌ها نیز به شدت کاهش خواهد یافت.

این طرح در اوایل سال میلادی 2018 و به علت قرار گرفتن اتریوم در بالاترین سطح تراکنشی راه‌­اندازی شد. بی‌­شک مهم‌­ترین مسئله در تاکید به نیاز اتریوم به چنین پروتکلی، ادغام اتریوم با اپلیکیشن­‌های غیرمتمرکز (Dapps) می­‌باشد و نیاز به پردازش سریع تراکنش‌­ها به شدت احساس می‌­شد.

همانگونه که شبکه رعد (Lightning Networks) به مقیاس ­دهی­‌های پردازشی بیت­ کوین یاری رساند، اتریوم نیز در حال دریافت چنین ویژگی خواهد بود.

بدین ترتیب با توجه به اهمیت بالای اتریوم، پردازش میلیون‌­ها تراکنش بدون مشکل جدی و شبکه‌­ای رسپکتیو می­‌تواند مرهم و امیدبخشی باشد برای سرمایه­‌گذاران و فعالان این عرصه.

شما از اتریوم برای چه فعالیت­‌هایی استفاده می­‌کنید؟

منبع : ambcrypto

اکسکوینو  | خرید و فروش اتریوم و ارزهای دیجیتال مطرح

اکسکوینو پلتفرمیست برای  خرید و فروش اتریوم، پرفکت مانی، ووچر، بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و ریپل. بعلاوه با عضویت در آن علاوه بر امکان خرید و فروش  ارزهای دیجیتال به ریال  و امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، برای نگه داری ارزهایی چون بیت کوین، لایت کوین و بیت کوین کش نیز  کیف پول های امن و  اختصاصی خواهید داشت که علاوه بر محافظت همه جانبه  تیم فنی ما از اموال کریپتو کارنسی و اطلاعات  شما در سایت،  احتمال اعمال محدودیت در اثر تحریم نیز به صفر خواهد رسید .

تیم فنی اکسکوینو با ارائه نرم افزار اندروید خرید و فروش اتریوم، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح، امکان دسترسی آسان‌تر به اطلاعات حساب بیت کوین خود و مشاهده قیمت روز خرید و فروش بیت کوین ارزهای دیجیتال شما را در هر لحظه فراهم نموده است.

همچنین ببینید

نهنگ‌های اتریوم

وحشت‌زدگی نهنگ‌های اتریوم؛ ماجرا چیست؟

مدتی پیش ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم، ۱۵۰۰۰ اتر در کراکن تخلیه کردند و از …

اکسی اینفینیتی

توکنی با ۲۵ هزار درصد رشد در سال ۲۰۲۱ – پادکست

اکسی‌اینفینیتی یکی از پروژه‌های جذاب در حوزه بازی‌های آنلاین و متاورسه که با چند میلیون …

وینک‌

وینک؛ چراغ چشمک زن دنیای رمز ارزها – پادکست

می‌دونستید پروژه وینک‌لینک (WINkLink) از فرازونشیب‌های زیادی گذشته تا به اینجا برسه و حالا توکن …

سند باکس

همه چیز در مورد سند باکس جهان مکعبی متاورس – پادکست

توکن سند (SAND) به تازگی به یکی از ترندهای بازار کریپتو تبدیل شده اما سند …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.