ارزش بازار ارزهای دیجیتال 7 بیلیون دلار افزایش داشته در این بین بیت کوین و اتریوم توانسته‌‏اند 5 درصد از ضررهای خود را جبران نمایند.

افزایش 7 بیلیون دلاری ارزش بازار ارز دیجیتال

ارزش بازار ارزهای دیجیتال 7 بیلیون دلار افزایش داشته در این بین بیت کوین و اتریوم توانسته‌‏اند 5 درصد از ضررهای خود را جبران نمایند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال 7 بیلیون دلار افزایش داشته در این بین بیت کوین و اتریوم توانسته‌‏اند 5 درصد از ضررهای خود را جبران نمایند.

در 24 ساعت گذشته، ارزش بازار ارزهای دیجیتال، 7 بیلیون دلار افزایش داشته است. به طوری که ، بیت کوین و اتریوم توانسته‌‏اند 5 درصد از ضررهای روزهای گذشته خود را جبران نمایند.

در این راستا، بیت کوین توانست به طور نسبی در بازه زمانی یک هفته در حدود قیمتی 4 هزار دلاری قرار گرفته و در برابر کاهش قیمت مقاومت نماید. همچنین اتریوم نیز در این مدت توانست از کاهش قیمت خود به زیر 110 دلار جلوگیری نماید.

هر چند در این بین، با توجه به نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر، اگر ارز غالب بازار (یعنی بیت کوین) نتواند که در روزهای آینده، قیمت خود را از 4 هزار دلار به 4200 دلار افزایش دهد، احتمال این که با یک کاهش کوتاه مدت قیمت بیت کوین به حدود 3 هزار دلاری رو به رو شویم، وجود دارد.

حرکت بعدی بیت کوین و اتریوم چه خواهد بود؟

در شرایط فعلی بازار، بیت کوین و اتریوم به عنوان دو ارز دیجیتالی هستند که دارای حجم بالایی از معاملات هستند. در شروع روز 1 دسامبر، حجم روزانه‏‌ی بیت کوین به بالای 5.5 بیلیون دلار رسید. این در حالی است که حجم اتر در بازار در حدود 2 بیلیون دلاری باقی مانده است.

حجم معاملات روزانه‏‌ی اتر (ETH) بیش‏تر از مجموع حجم معاملات روزانه‏‌ی ریپل (XRP)، بیت کوین کش (BCH) و استلار (XLM) بوده است.

در ماه گذشته، گزارش‌‏های متعددی در باره‏‌ی این موضوع منتشر شده است که فروش ارزان و سریع اتریوم، به هیچ وجه توسط فعالیت ICO ها تحت تأثیر قرار نگرفته و به وجود نیامده است.

آقای Chris Burniske به عنوان  شریک و سهام‏دار VC، این چنین بیان نمود که :

” بنابراین در واقعیت، ارزهای اتری به ارزش 8 میلیون دلار که در خزانه‏‌های ICOها قرار داشتند به صورت مستقیم در طی روزهای 14 تا 30 نوامبر سال 2018، وارد صرافی‏ ها شده‌‏اند.  بر اساس داده‏‌های در دسترس، با قطعیت می‏‌توان گفت که پروژه‏‌های ICO، به جای آن که باعث ایجاد تأثیر در شرایط بازار شوند، خود نسبت به شرایط بازار واکنش نشان داده‏‌اند. ”

حجم بالای معاملات بیت کوین و اتریوم حاکی از آن است که این ارزها بر خلاف ارزهای دیجیتال معروف دیگر در بازار ، که به دلیل پایین بودن میزان فروش‌‏ها، با مشکلات کاهش قیمت رو به رو هستند، عمل نمی‌کنند.

حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال و تاثیر آن بر افزایش قیمت

در این بین باید گفت که یکی از خطرات و ریسک‌‏های مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال با حجم پایین در بازار، این است که اگر در یک بازه‏‌ی بی‏‌ثبات، اگر درخواست‏‌های زیادی مبنی بر فروش آن‏‌ها در بازار به عمل آید، آن‏گاه این ارزهای دیجیتال که دارای حجم معاملاتی پایینی در بازار هستند، اولین ارزهایی خواهند بود که با کاهش قیمت‏ شدید رو به رو می‏‌شوند.

ریپل و بیت کوین کش با 1.5 و 3 درصد افزایش قیمت

افزایش صورت گرفته در حجم معاملات بیت کوین و اتریوم، باعث شد تا 5 درصد از ارزش این ارزها که در روزهای قبلی آن را از دست داده بودند، باز گردد. این در حالی است که در این وضعیت XRP و BCH با افزایش قیمت‏‌هایی در حدود به ترتیب 1.5 و 3 درصد رو به رو شده‌‏اند.

شرط افزایش قیمت برای اتریوم و بیت کوین

بنابراین اگر قیمت بیت کوین و اتریوم بتوانند سطوح مقاومت خود را که به ترتیب برای بیت کوین برابر با 4 هزار و 300 دلار بوده و برای اتریوم برابر با 120 دلار است، بشکنند در این صورت هر دوی این ارزها در ادامه با افزایش قیمت‏‌های قابل توجه رو به رو خواهند شد.

در غیر این صورت، بازار ارزهای دیجیتال برای افزایش قیمت ارزهای خود، با چالش‏ هایی رو به رو خواهد شد.

اصول پایه نشان می‏‌دهند که در شرایط فعلی، اتریوم در وضعیت مناسبی و خوبی قرار دارد.

Joseph Todaro به عنوان یکی از شرکای مدیریتی در Blocktown Cap، این چنین بیان نمود که : شبکه‏‌ی بلاک چین اتریوم در شرایط فعلی دارای حجم معاملاتی در حدود 500 میلیون دلاری در روز بوده که این حجم از معاملات در قالب 600 هزار تراکنش انجام می‌شود. البته تأثیر این موضوع بر بهود شرایط اتریوم، غیر قابل انکار است که عملاً هر برنامه‏‌ی کاربردی غیر متمرکزی (dApp) بر روی شبکه‌‏ی اتریوم ساخته می‌‏شود.

این افزایش تعداد تراکنش‌‏های روزانه به 600 هزار تایی و به حجم 500 دلاری باعث شده است تا امیدها به رشد هر چه بیش‏تر اتریوم افزایش داشته باشد.

 

منبع : ccn

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.