ارز دیجیتال استلار و صرافی آنلاین

ارز دیجیتال استلار پیشرفت خود را با قدرت ادامه می‎دهد!

ارز دیجیتال استلار، راه پیشرفت خود را با قدرت تمام ادامه می‎دهد

استلار در مسیر ترویج و توسعه

ارز دیجیتال استلار در حال حاضر از نظر گردش مالی در بازار ارزهای دیجیتال در بین 10 ارز دیجیتال برتر می‏‌باشد. بدین معنا که خرید و فروش ‏های صورت گرفته مبتنی بر ارز دیجیتال استلار، بیش‏تر از حد میانگین و معمول بازار ارزهای دیجیتال بوده و این امر باعث شده است تا این ارز دیجیتال بتواند خود را به رتبه‌‏های بالای بازار برساند. ولی با وجود استفاده و کاربرد بسیار ارز دیجیتال استلار، این ارز همچنان از نظر قیمتی، دارای ارزش پایینی بوده و برای رسیدن به قیمت ارزهای دیجیتال برتر در بازار و امکان رقابت قیمتی با سایر بزرگان بازار، نیازمند زمان و تلاش بسیار بیش‏تری است.

البته بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال با توجه به پروژه ‏ها و امکاناتی که ارز دیجیتال استلار در حال ایجاد و پیاده ‏سازی آن‏‌ها می‌باشد، پیش ‏بینی می‌‏کنند که این ارز دیجیتال به تدریج و در طی مراحلی مشخص، بتواند ارزش و قیمت خود را در بازار افزایش داده و علاوه بر این که از نظر گردش مالی در بازار مطرح ‏باشد، بتواند از نظر ارزش و قیمت خود نیز باعث جذب بسیاری از سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال گردد.

StellarX صرافی ارز دیجیتال مبتنی بر استلار

در این بین همانطور که گفته شد، مسئولان و شرکت پشت ارز دیجیتال استلار، یعنی شرکت ” interstellar “، با پیاده ‏سازی پروژه‏ هایی قابل توجه، سعی در قدرت‏مند‏سازی پشتوانه ‏های ارز دیجیتال استلار در بازار می‌‏باشند. در یکی از این پروژه ‏های اخیر در روز 1 اکتبر، این شرکت توانسته یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین مبتنی بر ارز استلار ایجاد نماید. بدین صورت که اساس این صرافی بر روی ارز دیجیتال استلار بوده و در عین حال در این صرافی افراد و سرمایه ‏گذاران قادر خواهند بود که نسبت به واریز و پرداخت‏‌های مستقیم از طریق ارزهای ” fiat ” (یعنی دلار، یورو، پوند و …) در درون صرافی اقدام نمایند.

این صرافی ” StellarX ” نام دارد که کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال شانس و احتمال زیادی را برای کسب موفقیت توسط این صرافی در نظر گرفته ‏اند. چرا که علاوه بر ویژگی‏‌ های بارز معرفی شده در بالا، سرمایه ‏گذارانی که در صرافی ” StellarX “، مشغول فعالیت هستند، قادر خواهند بود تا تبادلات صورت گرفته در بین ارزهای دیجیتال مختلف خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‏‌ای انجام دهند.

در واقع صرافی ” StellarX ” که مبتنی بر ارز دیجیتال استلار می‌‏باشد، قابلیت ” zero – fee ” را برای کاربران خود فراهم می‏‌نماید. بدین صورت که هزینه‌‏های تبدیلات ارز صورت گرفته در معاملات، تماماً بر عهده‌‏ی خود صرافی ” StellarX ” خواهد بود که این ویژگی، یقیناً بسیاری از سرمایه ‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال را برای فعالیت در این صرافی جذب خواهد نمود.

پیش بینی آینده درخشان برای استلار

البته فراهم سازی این ویژگی برای اولین بار صورت نگرفته است و قبلاً شاهد این امر بودیم که صرافی ” Robinhood ” نیز نسبت به انجام چنین فعالیتی اقدام کرده بود. حال با پیاده‏ سازی چنین ساختاری، مسئولان ارز دیجیتال استلار این امید را دارند که میزان استفاده و کاربرد ارز دیجیتال استلار با افزایش چشم‌گیری در بین سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال رو به رو شود و بدین ترتیب این ارز دیجیتال بتواند خود را بسیار بیش‏تر از قبل در بازار ارزهای دیجیتال مطرح نماید.

در این بین گفته می‌‏شود که این پروژه، اتمام پروژه ‏های مبتنی بر ارز دیجیتال استلار نبوده و در آینده‏ای نزدیک پروژه‏‌ ها و طرح‏ های بسیار بیش‏تری در مورد این ارز دیجیتال وارد بازار خواهند شد که همه‏‌ی این موارد نوید شکل‏‌گیری یک آینده‌‏ای درخشان را برای استلار می‏‌دهند. آینده‏ای که احتمالاً بسیار نزدیک‏تر از زمان‏ پیش‌‏بینی شده، اتفاق خواهد افتاد.

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.