ارز دیجیتال بیت کوین یا ریپل

ارز دیجیتال ریپل بهتر از بیت کوین !

مدت زیادی ست که با نوساناتی که در بازار ارز دیجیتال وجود دارد، افراد زیادی نظرات متعددی در مورد هر یک از ارزهای دیجیتال و آینده‌ای که دارند، مطرح کرده اند که پیش‌تر در مورد آن‌ها صحبت کردیم. موضوعی که به تازگی پیش آمده این است که بیت کوین بهتر است یا ریپل و حتی قیمت بیت کوین با قیمت ریپل تناسبی دارد؟

ویتالیک بوترین که یکی از بنیان گذاران ارز دیجیتال اتریوم است، توییتی منتشر کرده است که در آن بیان کرده است ارز دیجیتال ریپل بهتر از بیت کوین است. این توییت بنا بر تحقیقاتی بود که پییر راکارد روی بیت کوین انجام داده بود. پییر راکارد در تحقیق خود که در توییتر منتشر کرده بود، اعلام کرد که ارز دیجیتال بیت کوین یک کوین پایدار است و آن را پول سالم معرفی کرده بود. ویتالیک در توییتی و خطاب به راکارد گفت: آقای راکارد نموداری را نشان داده است که در آن قیمت بیت کوین را با خود بیت کوین مقایسه می‌کند و همان طور که مشخص است، این نمودار فقط یک خط صاف است که همیشه اندازه ۱ بیت کوین ارزش دارد.

ویتالیک بوترین همچنین اضافه کرد: که آقای راکارد می‌خواسته از نمودار ریپل برای این تحقیق استفاده کند چون نمودار ریپل هم به همین شکل است و پول سالم تلقی می‌شود. بوترین گفت که ارز دیجیتال ریپل توسط چند نهاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و همکاری‌های زیادی در سراسر جهان توسط این ارز دیجیتالی انجام می‌شود.

ارز دیجیتال ریپل یا بیت کوین در بلاک چین

ارز دیجیتال ریپل و جایگاه آن

ریپل و XRP نهادهای محبوبی هستند و دلیل بالا رفتن توجهات رسانه‌ها به این شرکت‌ها به خاطر دستاوردهایی ست که به دست آورده اند و مشارکت‌هایی که داشته اند.

همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، هدف ریپل این است که جایگاه سوئیفت را بگیرد. سوئیفت در واقع یک سیستم پرداخت است که بین بانک‌ها و سیستم‌های مالی است. سوئیفت یک سیستم سنتی و قدیمی ست و مشکلاتی در سرعت تراکنش‌های انجام شده و هزینه‌ها دارد. برای این که این مشکلات مرتفع شود، ریپل تصمیم گرفت تا تراکنش‌هایی ارزان، ایمن و پر سرعت داشته باشد تا بتواند جای سوئیفت را بگیرد.

بوترین در سال ۲۰۱۳ یک مطلب جالب درباره ریپل منتشر کرد و گفت ریپل فرزند جدید بلاک چین است. او همچنین اضافه کرد که شاید لایت کوین از تمام جایگزین‌ها بهتر باشد، قیمت آن ۰.۰۷ دلار است و در طول شش ماهی که گذشت، به تدریج  قیمت آن افزایش یافته است اما متاسفانه تا به حال هیچ کدام از تاجرها و شرکت‌های بازرگانی به آن توجهی نکرده اند. اما میتوان خوش بین بود که با ارز دیجیتال ریپل که فرزند جدید بلاک چین به شمار می‌رود، این موضوع تغییر کند و این ارز دیجیتال هم وارد بازار رقابت شود.

منبع: coinspeaker

یک دیدگاه

  1. به هیچ یک ارز متمرکز رو با فلسفه یک ارز دیجیتالی مثل بیت کوین مقایسه نکنید …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.