چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

از آلت کوین ها چه خبر؟

همانطور که در خبرها حتما خوانده‌اید پادشاه ارزهای دیجیتال، بعد از رالی افزایش قیمت خود، روز گذشته کمی آرام گرفته است. بیایید با هم نگاهی به وضعیت سایر آلت کوین‌های دنیای ارز دیجیتال بپردازیم.

ارز دیجیتال اتریوم جایگاه خود را به عنوان اولین آلت کوین برتر در بازار، با مبلغ کل سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری، حفظ کرده است و ارز دیجیتال ریپل (XRP) به عنوان دومین آلت کوین برتر، 13.4 میلیارد دلار از رقم کل سرمایه‌گذاری بازار را از آن خود کرده است.

آلت کوین اتریوم

طبق اطلاعات به دست آمده از کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال اتریوم حدود 2.25 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش قیمت داشته است. این ارز در حال حاضر با رقم 189 دلار در بازار معامله می‌شود و در طول هفته گذشته موفق به افزایش ارزش 16 درصدی خود شده است.

رایان سلکیس (Ryan selkis) مدیر عامل شرکت messari  اخیرا پیش بینی کرده است که انتقال ارز دیجیتال اتریوم بر اساس الگوریتم اثبات سهام تا تاریخ 2021 رخ نخواهد داد.

(توضیح مترجم: برخلاف POW یا گواهی اثبات کار، که در آن به ماینرها برای حل پازل ریاضی با هدف تایید تراکنش‌ها و ایجاد بلاک جدید جایزه داده می‌شد، در  گواهی اثبات سهام یا POS، این خالق بلوک جدید است که بسته به میزان سرمایه‌اش یک راه قطعی پیدا می‌کند و سرمایه خود را Stake می‌نامد، پس جایزه‌ای در کار نیست و ماینرها فقط کارمزد دریافت می‌کنند)

وضعیت ریپل

ارز دیجیتال ریپل که دومین آلت کوین برتر است هم شکست قیمت را طی 24 ساعت گذشته تجربه کرده است و در حال حاضر با قیمت 0.317 دلار معامله می‌شود. این سکه طی هفته اخیر حدود 6 درصد افزایش قیمت داشته است.

آلت کوین ریپل

در میان 20 ارز دیجیتال برتر، تنها سه سکه افزایش قیمت داشته‌اند، بیت کوین کش (BCH)، بایننس کوین (BNB) و دش (DASH) توانستند با رشد 2.5 درصدی به جایگاه سبز رنگ فهرست ارزهای دیجیتال منتقل شوند. ( منظور نویسنده ارزهایی است که در صدر جدول قرار دارند و به رنگ سبز نمایش داد می‌شوند)

رقم کل سرمایه گذاری‌های بازار در زمان نگارش این مطلب به 212 میلیارد دلار رسیده است که این مبلغ 17 درصد بیشتر از میانگین گزارش شده در هفته قبل است.

ارز دیجیتال

طبق گزارشات منتشر شده روز گذشته در کوین تلگراف، مدیر عامل گلکسی دیجیتال (Galaxy digital) بنامMichael Novogratz گفت که بیت کوین قادر به تغییر دنیا نخواهد بود و این ارز دیجیتال تنها یک اندوخته ارزش است. به گفته وی چیزی که دنیا را تغییر خواهد داد web3.0  است.

منبع: cointelegraph

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.