افزایش تراکنش های ارز دیجیتال

افزایش تراکنش های ارز دیجیتال

بر اساس آمار منتشر شده، میزان انجام تراکنش های صورت گرفته با ارز دیجیتال در بین افراد در حال افزایش است.

کاربرد ارزهای دیجیتال

تغییر نگرش‏‌ها و طرز تفکر نسبت به ارز دیجیتال

ارز دیجیتال توانستند پس از چندین سال از ظهور و پیدایش خود، نگرش‏‌ها و طرز تفکر نسبت به آن‏‌ها را با تغییر مواجه کنند و باعث شوند تا افراد و سرمایه‏‌گذاران با یک نگاه ویژه‎تری نسبت به ارزهای دیجیتال توجه داشته باشند. ارزهای دیجیتال قابلیت‏‌ها و امکانات فراوانی را برای افراد فراهم می‏‌کنند که با استفاده از این امکانات، می‏‌توان باعث ایجاد تسهیلات در بسیاری از کارها شده و نسبت به روش‏‌های معمول موجود در جامعه، به برتری دست یافت. از جمله‏‌ی این قابلیت‏‌های متمایز ارزهای دیجیتال، مربوط به خواص منحصربفرد آن‏‌ها در ایجاد تراکنش‏‌های سریع و با امنیت بالا است. در واقع می‏‌توان این ویژگی ارزهای دیجیتال را به عنوان یک عامل برتری نسبت به تراکنش‏‌های صورت گرفته از طریق واسطی به نام بانک‏‌ها دانست.

انجام تراکنش های بدون واسطه در ارز دیجیتال

وقتی که افراد از بانک‏‌ها برای انجام تراکنش‏‌های خود استفاده می‏‌کنند، در واقع یک نظارت بسیار بالایی بر نوع، میزان و طرفین شرکت کننده در تراکنش صورت گرفته، توسط بانک انجام می‏‌گیرد و شاید این نظارت باعث ایجاد مشکلاتی برای طرفین تراکنش شود. در عین حال در تراکنش‏‌های صورت گرفته توسط بانک‏‌ها نیز به مانند تراکنش‏‌های صورت گرفته با ارزهای دیجیتال، مقداری هزینه به عنوان هزینه‏‌ی انجام تراکنش از حساب فرد انتقال دهنده، کسر می‏‌شود که رقم کسر شده در تراکنش‏‌های بانکی به مراتب نسبت به رقم کسر شده در تراکنش‏‌های صورت گرفته با ارزهای دیجیتال، بیش‏تر می‏‌باشد که این موضوع خود به عنوان یکی از دلایل برتری تراکنش‏‌های صورت گرفته با ارزهای دیجیتال نسبت به روش‏‌های معمول بانکی می‏‌باشد که در ارزهای دیجیتال با هیچ گونه واسطی به عنوان ناظر برای صورت گرفتن تراکنش‏‌های مورد نظر مواجه نیستیم.

مخفی نگه داشتن هویت طرفین یک تراکنش مالی در ارزهای دیجیتال

در عین حال عامل مهمی در برتری تراکنش‏‌های صورت گرفته با ارزهای دیجیتال به نام گم‌نامی وجود دارد. در واقع طرفینی که در یک انتقال مالی شرکت می‏‌کنند، می‏‌توانند هویت خود را به راحتی مخفی نگه دارند و در واقع در یک تراکنش صورت گرفته، طرفین معامله تنها با یک آدرس یکتا، از همدیگر متمایز می‏‌شوند و هیچ گونه اطلاعات دیگری از فرد در دسترس نیست تا از طریق آن بتوان به هویت فرد پی برد که این مورد نیز بسیار مورد توجه قشر خاصی از جوامع و برخی از کشورها می‏‌باشد که از این قابلیت ارزهای دیجیتال، برای رهایی از برخی از محدودیت‏‌های موجود، استفاده می‏‌نمایند.

سرعت بالا در انتقال‌های ارزهای دیجیتال

در عین حال تراکنش‏‌های صورت گرفته با ارزهای دیجیتال، در آن واحد انجام می‏‌گیرند. بدین صورت که فرد با مشخص کردن مبلغ انتقالی و آدرس فرد دریافت کننده‏‌ی آن، دکمه‎ی انتقال ارز را می‏‌زند که با زدن این گزینه، مقدار ارز مورد نظر در آن واحد به حساب فرد دریافت کننده، واریز می‏‌گردد که این ویژگی در مقایسه با سرعت انتقال در روش بانکی، بسیار سریع‏‌تر می‌‏باشد.

همچنین می‏‌توان ویژگی‏‌های متمایز و محبوب بسیار بیش‏تری را در مورد ارزهای دیجیتال بیان نمود که چگونه باعث شده تا استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان روشی نوین و بسیار محبوب در بین افراد برای انجام انتقالات و تراکنش‏‌های مالی تبدیل شوند که در راستای اثبات این مدعا می‏‌توان به آمار افزایش چشمگیر استفاده‏‌ی مردم از تراکنش‏‌های ارزهای دیجیتال برای انتقال ارز اشاره کرد که نسبت به ماه‏‌ها و سال‏‌های قبل با افزایش بسیار زیادی رو به رو شده است. این افزایش آمار نوید روزهای بسیار درخشانی را در مورد ارزهای دیجیتال می‏‌دهد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.