پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
افزایش خرید و فروش بیت کوین و سیر ارز دیجیتال در چین

افزایش کاربرد خرید و فروش بیت کوین در چین

افزایش کاربرد عملی بیت کوین در چین

اشتراک در مجله Beijing Sci – Tech Report با پرداخت بیت کوین

در شرایطی که دولت چین تحریم‌‏ها و محدودیت‏‌های ویژه‌‏ای را برای جلوگیری از فعالیت صرافی‏ های ارز دیجیتال و در کل محدودیت گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در داخل این کشور وضع نموده است، شاهد این امر هستیم که هنوز هم کاربرد و استفاده از ارزهای دیجیتال در کشور چین در حال افزایش می‌‏باشد. یکی از آخرین نمونه‌‏های این کاربرد و افزایش استفاده، مربوط به یک مجله علمی و خبری در چین می‌‏باشد. این مجله، ” Beijing Sci – Tech Report ” نام داشته و در شرایط فعلی به عنوان یکی از قدیمی‌‏ترین مجله‏‌هایی است که همواره در حال انتشار بوده و از محبوبیت قابل توجهی در بین مردم برخوردار بوده است.

مجله ” Beijing Sci – Tech Report “، حمایت خود از ارزهای دیجیتال را بدین صورت نشان داده است که از این پس، قرار است که در عضویت‏‌های صورت گرفته به این مجله از پرداخت بیت کوین استفاده گردد. بدین معنا که کسانی که این مجله را دنبال کرده و به صورت ماهانه و یا سالانه نسبت به پرداخت حق عضویت در این مجله اقدام می‏‌کنند، می‎توانند از این پس و با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین، نسبت به پرداخت این هزینه اقدام نمایند. گفتنی است که برای کاربرانی که از این طریق نسبت به پرداخت حق عضویت در مجله اقدام می‌‏کنند، تخفیفات ویژه‌‏ای در نظر گرفته خواهد شد.

محبوبیت خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بین مردم چین

در این بین باید توجه داشت که مجله ” Beijing Sci – Tech Report “، این کار را به دلیل محبوب بودن ارزهای دیجیتال در بین مردم انجام داده است. به طوری که در ماه‌‏های اخیر شاهد افزایش علاقه و تمایل مردم چین برای استفاده از ارزهای دیجیتال در امور و بخش‌‏های مختلفی از زندگی بوده‌‏ایم که مجله علمی و خبری چین، از این طریق قصد داشته تا نظر مردم را برای خواندن و خرید بیش‏تر مجله خود جلب نماید. در عین حال، حمایت این مجله از پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال به عنوان اقدامی مهم در راستای حمایت کلی از ارزهای دیجیتال تلقی شده است.

بدین ترتیب که پشتیبانی از چنین امکانی، در شرایطی که خود دولت چین محدودیت‏‌های سنگینی را برای کاربرد ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است، اقدامی بسیار جالب بوده که تأثیر قابل توجهی در افزایش اعتبار ارزهای دیجیتال در چین داشته و اعتماد عمومی را نسبت به کاربرد و استفاده از ارزهای دیجیتال را در کشور چین افزایش خواهد داد. به طوری که حمایت این مجله با اعتبار از کاربرد بیت کوین به عنوان یک نکته بسیار مثبت برای آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال در کشور چین می‌‏باشد.

افزایش اعتماد عمومی ، افزایش خرید و فروش بیت کوین

از طرفی دیگر، توجه داشته باشید که با افزایش اعتماد و اعتبار ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین در کشور چین، به همان نسبت نیز، شاهد افزایش میزان خرید و فروش بیت کوین توسط مردم چین در بازار خواهیم بود که با توجه به میزان جمعیت این کشور و در نظر گرفتن علاقه‏‌ی عمومی نسبت به استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال در چین، به صورت قطعی شاهد نوسانات و تغییرات مثبتی در وضعیت بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. در نهایت باید در نظر داشت که شکل‏‌گیری چنین حمایت‏‌هایی از ارزهای دیجیتال، به عنوان پشتوانه‌‏های خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال می‌‏باشند که باعث حرکت‏‌ها و نوسانات با ثبات‏‌تر آن در آینده، خواهند شد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.