سرمایه گذاری فمنیستی روی ارزهای دیجیتال

بانوان و ارزهای دیجیتال ؛ کریپتوکارنسی های فمنیستی !

بانوان و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

خانم‌ها و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال ؟!

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار گسترده است و دیگر این روزها جنسیت نمی شناسد. در این نوشته به پرسش‌نامه‌ای می‌پردازیم که در آن از بانوان و انگیزه سرمایه گذاری ‌شان در ارزهای دیجیتال پاسخ‌هایی برای ما در پی دارد.

با وجود ناشناس بودن هویت سرمایه گزاران ارز های دیجیتال، گاهی افراد به صورت داوطلبانه اعلام به اظهار دارایی‌های شان می‌نمایند و گاهی نیز تجرییات شان را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

در پرسش‌نامه ای که از 1000 خانم انجام شد، 47% کاملاً از ارز های دیجیتال آگاه بوده و 55% می‌خواستند بر روی انتخاب‌های سرمایه گذاری خود تمرکز بیش‌تری داشته باشند. 42% از این جامعه آماری نیز هم‌اکنون بر روی این بازار ها سرمایه گذاری کرده‌اند یا به زودی سرمایه گذاری خواهند کرد.

اما نکته جالب توجه تر اینجاست که بیش از 71% از کل افراد تمایل داشتند تا برای فرزندانشان سرمایه گذاری نمایند.

 ریپل ، ارز محبوب خانم ها در جایگاه اول و قبل از بیت کوین !

نکته بسیار قابل توجه این است که 90% از کل افراد سرمایه گذار بر روی مجموعه‌ای رمز ارز ها موسوم به CryptoAssets سرمایه گذاری کرده‌اند که 56% از آن را ارز ریپل، 15% بیت کوین ، 10% اتریوم ، 6% لایت کوین و 3% استلار تشکیل می دهد.

آیا بانوان بیشتر ارز نگه‌دار هستند ؟!

اصطلاح HODler که تلفظی اشتباه از Holder به معنای نگهدارنده است، به افرادی اطلاق می‌شود که ارزهای دیجیتال را خریداری کرده و برای مدت طولانی نگاه می دارند. بعبارتی سرمایه گذاری بلند مدت می‌نمایند.

پاسخ این سؤال مثبت است. زیرا طبق این نظرسنجی بانوان و ارزهای دیجیتال قرار است رابطه تنگاتنگی را داشته باشند. آن‌ها می‌خواهند این رمز ارزها برای فرزندانشان باقی‌مانده و به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت و احتمالاً پربازده تلقی شود.

این عرصه روزگاری تنها برای مردان بسیار ریسک پذیر تعریف شده بود و به آن به چشم یک قمار نگاه می شد.

اکنون زمان بسیار مناسبی است تا یک پژوهش بزرگ بر روی هر دو جنسیت با تفکرات و ملیت های مختلف صورت پذیرد تا چشم اندازی مناسب از بازار آینده این تکنولوژی نوپا بدست آید.

به نظر شما بازار ارزهای دیجیتال در ایران (با احتساب محدودیت‌های احتمالی در آینده) چه میزان پتانسیل سرمایه‌گذاری خانم ها را خواهد داشت؟ تجربیات این افراد می‌تواند راهگشای پیشرفت موفقیت دیگر بانوان کشورمان نیز باشد.

منبع :cryptopotato

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.