برترین ارز دیجیتال سال 2019

برترین ارز دیجیتال سال 2019 کدام ارز است؟

اگر سری به بازار بورس بزنیم، می بینیم سهام های سیسکو، زیراکس و بیاند میت همگی سودهای خوبی داشته اند اما عملکرد هیچ کدام به اندازه بیت کوین خوب نبوده است.

ارز دیجیتال بیت کوین امسال با 135 درصد سود گرد و خاک های زیادی به پا کرده است. در نمودارهایی که در ادامه این مقاله آمده است، که به کمک آن ها می توانید اثبات این حرف ها را مشاهده کنید. حتی برترین بازار سهام هم که داو است، نتوانست به بیت کوین برسد.

بازار سهام در برابر ارز دیجیتال بیت کوین

زیراکس یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در بازار بورس در سال 2019 بوده است که هر سهام آن به قیمت 3.95 دلار در حال مبادله شدن بود و برای سرمایه گذاران سود بالای 60 درصد داشته است. این سهام گرچه از داو و نزدک جلو زده بود اما همچنان قابل مقایسه با بیتکوین نیست و سود آن از نصف سود بیتکوین هم کمتر است.

سهام زیراکس در برابر بیت کوین

در دنیای ارزهای دیجیتال کدام برتر است؟

اما چیزی که واضح است، این است که بیت کوین ارز برتر سال 2019 نیست. برترین ارز دیجیتال امسال بایننس کوین است. این ارز دیجیتال باعث کاهش رونق بیت کوین می شود.

بایننس کوین و بیت کوین

شاید بیتکوین بازار سهام را پشت سر گذاشته باشد، اما بایننس کوین که ارز بومی صرافی ارز دیجیتال بایننس است، تا 450 درصد افزایش داشته است که مقدار کمی نیست. گرچه این ارز دیجیتال در چند وقت اخیر با مشکلات امنیتی مواجه شده بود، اما همچنان به عنوان ارز برتر در سال 2019 شناخته می شود.

وقتی نگاهی به عملکرد بازار سهام و شاخص های بزرگ آمریکا می اندازیم، همبستگی میان آن ها کاملا مشهود است. اما ارز دیجیتال بیت کوین همچنان به جداسازی این خطوط سرمایه گذاری می پردازد. پس میتوان به بیت کوین به عنوان یک سرمایه رو به رشد نگاه کرد که با گذشت زمان، فضای بیشتری را برای سرمایه گذاری به خود اختصاص می دهد.

منبع: ccn

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.