رفتار های مغرضانه در شبکه های اجتماعی در خصوص ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین کش

رفتارهای مغرضانه در خصوص ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین کش

 

رفتار های مغرضانه در شبکه های اجتماعی در خصوص ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین کش

مدیر عامل بیت کوین دات کام در خصوص تاثیرات منفی فضای مجازی در رابطه با رمزارزها سخن گفت

راجر ور ، مدیرعامل اجرایی Bitcoin.com  و از اولین پذیرندگان و توسعه دهندگان بیت کوین Bitcoin BTC  و حامی سرسخت ارزدیجیتال BCH Bitcoin cash که چندی پیش در خصوص تصمیم وی در رابطه با ایجاد یک پلتفرم صرافی ارز دیجیتال با محوریت  رمزارز بیت کوین کش خبری را در اکس کوینو منتشر نمودیم ،  بتازگی در طی  سخنانی در رابطه با  اختشاش  وغرض ورزی درشبکه های اجتماعی و رابطه آن ها با اکوسیستم کریپتوکارنسی یا ارزهای دیجیتال سخن گفت.

ارتش 50 سنتی در دنیای ارزهای دیجیتال

Roger Ver سخنانش را با صحبت در خصوص 50 سنت پارتی ، که ارتش 50 سنتی ها نیز شناخته می‌شود و ارتباط آن‌ها با ارزهای رمزنگاری شده آغاز نمود ، ارتش پنجاه سنتی به گروهی از افراد اطلاق می‌شد که در شبکه های مجازی کامنت می‌گذاشتند و توسط رهبران چینی هدایت و کنترل می‌شدند تا افکارعمومی را با جریان سازی ، مخدوش نموده و به سمت دلخواه خود هدایت نمایند.

در واقع ایده  50 Cent Party در ابتدا برای فضای اینترنت طراحی و اجرا شده بود بصورتی که افراد زیادی  در ازای دریافت مبلغ  50 سنت پست یا کامنتی را  مطابق خواسته مرجع هدایت گر خود در فضای مجازی انتشار می‌دادند. که این اقدام با انگیزه منحرف کردن توجه عموم از اخبار مهمی بود که عموماً بر خلاف منافع و نظر مرجع پشت پرده اتفاق افتاده و در جریان بود.
اکنون مشابه این عمل را در فضای مجازی در خصوص اخبار ارزدیجیتال نیز مشاهده می‌کنیم بگونه ای که اگر بررسی شود  در خصوص امور مهم و مطرح کامنت های برنامه ریزی شده ی بسیاری مشاهده می‌کنیم که حتی نمی‌توان آن ها را به شخصیت های واقعی نسبت داد و در واقع از اکانت های فیک فرستاده می‌شوند.

 اولین طوفان افزایش قیمت بیت کوین [Bitcoin [BTC چگونه فراموش شد؟

راجر ور در ادامه به رابطه سناریوی حاضر به آنچه در ماه ژوئن سال 2011  اتفاق افتاد پرداخت  ، در آن زمان برای اولین بار قیمت بیت کوین Bitcoin BTC شاهد یک موج خروشان و مثبت از 1 دلار به 30 دلار بود. این مساله موجب طوفانی از کامنت ها در اجتماعات  Bitcointalk.org در خصوص روند های افزایشی و کاهشی قیمت بیت کوین گردید.

اما این موج توجه عمومی  چندان عمق نیافت  و یک شبه این موضوع مهم و قابل بحث در مورد قیمت بیت کوین [Bitcoin [BTC  به موضوعی پیش و پا افتاده و بی اهمیت که چندان قابل توجه و بحث نبود تبدیل شد!

مدیرعامل BitcoinTalk.org این تغییر ناگهانی را با  نظراتی که در پست Zhou Tong منتشر شد مرتبط دانست تانگ بنیانگذار بیت کوینیکا بود ، ارز رمزنگاری شده ای که پلتفرم آن  در ماه می سال 2012 با هک از میان برداشته شد و این امرتانگ را مجبور نمود این موضوع را در بیت کوین تالک منتشر سازد.

ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین کش در معرض شایعه پراکنی های مغرضانه

به این ترتیب راجر ور اظهار نمود اکنون نیز احتمالا ربات هایی وجود دارند که در پست های روز کامنت می‌گذارند و با طوفان به پا کردن اخبار با اهمیت را به خبر هایی پیش و پا افتاده و سطحی بدل می‌کنند. اگر این افراد را ربات تصور نکرده و شخصیت واقعی برای آن ها قائل شویم درواقع آن ها هیچ چیزی از بیت کوین نمی‌دانند و تنها بابت این اکانت های فیک مبلغی پرداخته می‌شود تا در راستای تبلیغ و دست یابی به اهداف تعیین شده ای  در آینده استفاده شوند.

این موضوع  در سراسر فضای کریپتو کارنسی ها درجریان است  و نه فقط در رابطه با ارز دیجیتال  بیت کوین کش ، هرچند که در خصوص بیت کوین کش شایعات بیشتری مطرح است. Adam Black مدیر عامل Blockstream نیز یکبار اظهار نمود که شایعه پراکنی برای عده ی زیادی از مردم نوعی شغل دائمی محسوب می‌شود!

راجر ور افزود این نوع غرض ورزی ها و مخدوش کردن افکار عمومی باعث شده است عده ای از مردم در این زمینه به این باور برسند که بیت کوین کش یک کلاه برداری است و بیت کوین با هدف  پرداخت بر بستر بلاک چین برای پرداخت  مبلغ چیز هایی مثل چای طراحی و ارائه نشده است.

سایت اکسکوینو

سایت اکسکوینو ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین، اتریوم ، ریپل ، و دیگر ارزهای دیجیتال بوده و  اکنون ارز بیت کوین کش را با امید به ارائه خدمات هرچه  بهتر به شما همراهان همیشگی به لیست ارزهای قابل خرید و فروش افزوده است، تیم اکسکوینو همچنین با ارائه  قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و انتشار تحلیل قیمت بیت کوین ، بیت کوین کش ،  اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار، که توسط سایت های مطرح در دنیا ارائه می‌شود می‌کوشد شما کاربران را در مسیر پیشگیری استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها  راهنمایی نماید.

همچنین با ارائه کیف پول بیت کوین ، کیف پول لایت کوین و کیف پول بیت کوین کش که بتازگی به امکانات سایت excoino افزوده شده است، امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده و در این راستا با ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ،  تمام تلاش خود را برای پاسداشت اعتماد شما خواهد نمکیف ود.

2 نظرات

  1. لطفا تتر رو هم به محصولات تون اضافه کنید.

    • سلام سعی میکنیم در آینده ارزهای بیشتری رو پشتیبانی کنیم
      ممنون از همراهی شما

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.