سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
همکاری ریپل و مانی گرام در ایکس رپید بلاک چین

تاثیر همکاری ریپل و مانی گرام | تغییر قیمت ریپل

بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده در تاریخ 17 ژوئن ( 27 خرداد )، غول شبکه پرداخت پول جهان، مانی گرام ( MoneyGram ) همکاری خود را  با شرکت پرداخت مبتنی بر بلاک چین ریپل ، در زمینه مشارکت استرانژیک آغاز کرد.

طبق بخش‌هایی از این توافقنامه دو ساله، دو شرکت مذکور در زمینه‌هایی مثل پرداخت بین المللی و تسویه مبادلات خارجی با استفاده از دارایی دیجیتال، همکاری خواهند داشت. همچنین در بند دیگری از این توافقنامه قید شده است که مانی گرام در ازای سهام این شرکت، قادر به دریافت 50 میلیون دلار از شرکت ریپل خواهد بود.

مانی گرام از ایکس رپید ( xrapid ) که یک محصول، جهت افزایش سرعت تراکنش‌ها است استفاده خواهد کرد و به کمک این محصول امکان ارسال پول یا ارز مبدا و دریافت فوری آن در ارز یا پول مقصد فراهم می‌شود.

ایکس رپید (xRapid) یکی از محصولات شرکت ریپل است که با توکن‌های XRP کار می‌کند و گسترش استفاده از آن می‌تواند نقش به سزایی در روند قیمت و ارزش این توکن ایفا کند. الکس هومز (  Alex Homels )  مدیر عامل مانی گرام گفت: با استفاده از محصول جدید ما می‌توانیم خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه دهیم و کاربران ما می‌توانند پرداخت‌های خود را از ارز مبدا دلار به هر ارز مقصد دیگر انتقال دهند که این امر انقلابی، گامی مهم در ساده‌سازی مدیریت نقدینگی جهانی برداشته است.

مانی گرام چه شرکتی است؟

طبق اطلاعات به دست آمده از این وب سایت، مانی گرام دومین شرکت بزرگ پرداخت در جهان است که در بیش از 200 کشور فعالیت می‌کند. بخش اعظم از فعالیت‌های مانی گرام مربوط به بازار مالی جهانی است که ارزش آن 600 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

در ماه مارس، بانک فدرال هند ( IFB ) که به عنوان یک بانک خصوصی تجاری فعالیت می‌کند همکاری خود را با ریپل برای استفاده از مزیت‌های شبکه آن در راستای پرداخت‌های بین مرزی آغاز کرده است. این همکاری مبتکرانه در جهت به کار گیری تکنولوژی‌های جدید در شبکه پرداخت IFB تشکیل شد. این بانک همچنین دو پلتفرم در امارات متحده عربی برای پرداخت وجوه ارسالی هند راه‌اندازی کرده است.

در اوایل ماه جاری، ریپل در راستای گسترش فعالیت‌هایش در آمریکای لاتین، دفتری در برزیل تاسیس کرد. لوئیز آنتونیو ساکو  ( Luiz Antonia Sacco ) ، مدیرعامل اسبق شرکت تابعه‌ی برزیلی (The Warranty Group)، که ارائه دهنده راه‌کارهای ضمانت جهانی است، مدیر این دفتر جدید خواهد بود.

شاید مطالب زیر را هم دوست داشته باشید:

همکاری ریپل با سیستم مالی سنتی

ارز دیجیتال ریپل بهتری از بیت کوین

اهدای ریپل به تولیدکنندگان محتوا

 

منبع: cointelegraph

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.