پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

تحلیل روزانه قیمت بیت کوین (17 اردیبهشت)

با تحلیل روزانه بیت کوین همراه ما باشید!

همانطور که با مشاهده نمودار روزانه متوجه می‌شویم، بیت کوین دوباره وارد کانال صعودی شده است و در واقع این بار با انتهای ناحیه مقاومت اصلی که روی نمودار کوین بیس 5777 است، تماس پیدا کرده است. همانطور که مشاهده می‌کنید خط صعودی قیمت بیت کوین (خط آبی) و با انتهای خط مقاومت اصلی ( خط قرمز) تماس پیدا کرده است و دوباره به کانال صعودی بازگشته است.

تحلیل روزانه قیمت بیت کوین

این موضوع نشانگر چند عامل است

1. شکست بالای کانال صعودی اتفاق نیفتاده است

2. بیت کوین موفق به رسیدن به نقطه بیشترین مقاومت اصلی که با  6000  نشان داده می‌شود، نشده است و نتوانست در نمودار کوین بیس، به قیمت بیش از 5777 دلار برسد.

3. این تغییرات قیمت همزمان با افت شاخص های مختلف اتفاق می‌افتد.

با کمی فکر درباره این اتفاقات، ما می‌توانیم واگرایی های خرسی را در شاخص قدرت وابسته (RSI) و شاخص مک‌دی (MACD) در حین آزمایش بیشینه تمام مقاومت‌ها ببینیم. با تمام این تفاسیر میتوان بیت کوین را زخمی و در حال جنگ با یک مشکل بزرگ ( ناحیه بیشینه مقاومت) دید که به احتمال زیاد حریف بیت کوین برنده این مبارزه خواهد بود.

به هر حال مدارک متناقض بسیاری هم وجود دارد برای مثال، بیت کوین می‌تواند از شاخص MA  پنجاه روزه هفتگی ( قابل مشاهده نیست ) بالاتر رود که این موضوع به صورت تجربی و تاریخی خبر از وجود بازار گاوی بعدی می‌دهد و اگر چه این نکته می‌تواند به منزله نشانه مثبتی باشد ولی رویدادهای اخیر بازار را نمی‌توان نادیده گرفت.

طی گفتگویی که با گروهNVT  داشتیم، هنوز نشانه های فروش دیده می‌شود، هر یک نشانه فروش هفتگی، بنا بر پیشینه تاریخی بیت کوین، نتیجه یک برگشت حداقل  61.8 درصدی است. در حال حاضر هم شما می‌توانید این برگشت 61.8 درصدی و رسیدن به 4170 را در نمودار کوین بیس مشاهده کنید. با این وجود می‌توان گفت که یک پشتیبانی قوی بین قیمت فعلی و برگشت 61.8 درصدی وجود دارد. به این معنی که انتهای خط صعودی آبی و خط میانگین متحرک مهم که در آن منطقه وجود دارند (در تصویر نمایش داده نشده) طبق گفتگوی ما با گروه NTV و طبق مطالعه سوابق این ارز، می‌توانند منجر به فروش بیشتر و رسیدن قیمت به مرز 4100 شوند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.