تحلیل قیمت ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل قیمت اتریوم – 1 خرداد

رالی افزایش قیمت برای ارز دیجیتال اتریوم هم مانند سایر آلت کوین ها نیازمند شکست قیمت و حجم معاملات زیاد است و موج‌های کوچک منجر به رالی افزایش قیمت نمی‌شوند.

تحلیل قیمت اتریوم

لازم به ذکر است که الگوهای H&S معکوس، در اکثر مواقع با افت قیمت همراه هستند و بنا به تجربیات من (نویسنده)، تنها زمانی شانس موفقیت در این نوع الگوها زیاد است که شکست قیمت قابل توجهی اتفاق بیفتد.

تحلیل قیمت اتریوم

به نظر می‌رسد خط مقاومت شکل گرفته به شکست منجر نشود ولی اگر این اتفاق بیفتد، شکست بسیار ضعیفی رخ داده است که منجر به سقوط قیمت خواهد شد.

وجود خط قرمز مقاومتی در این نمودار خبر از وجود یک توقف ضرر برای موقعیت‌های کوتاه (short) می‌دهد. اگر این خط مقاومت بشکند این ارز دیجیتال در موقعیت حساسی قرار خواهد گرفت. پس این افزایش بلافاصله منجر به کاهش قیمت این ارز دیجیتال خواهد شد ( چیزی شبیه به خط قرمز نمودار). جالب است بدانید که تغییراتی از این قبیل برای چندین بار در دو ماه اخیر با شکست مواجه شدند. از دو هفته قبل و زمان شکست قیمت این ارز و رسیدن آن به محدوده 5000 تغییرات زیادی رخ داده است.

قیمت ارز دیجیتال اتریوم در آینده نه چندان دور

من فکر می‌کنم که اتریوم ارز دیجیتالی است که احتمال شکست قیمت برای این ارز زیاد است در حال حاضر یک خط مقاومت کوچک وجود دارد که پس از عبور از آن، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال باشیم. همانطور که می‌دانید اتریوم سال گذشته رالی‌های افزایش قیمت بسیار زیادی را تجربه کرده است.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال اتریوم

در این نمودارها می‌بینیم که قیمت این ارز دیجیتال با افزایش نسبتا زیاد خود توانسته است به خط آبی رنگ نمودار نزدیک شود. پس اگر این نشانه خرسی واقعی باشد، باید در محدوده 8020 باقی بماند. از طرفی اگر این خط آبی بشکند انتظار سقوط قیمت زیادی را از این ارز خواهیم داشت.

من همچنین خط حمایتی مشکی رنگی نیز در این نمودار ترسیم کرده‌ام و از آن جایی که قبلا موفق به عبور از این خط شده‌ایم، هر چه قیمت این ارز دیجیتال نزدیک این خط باقی بماند، شانس شکست بیشتری نیز همراه خواهد داشت.

ارز دیجیتال اتریوم

منبع: tradingview

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.