قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین با نگاهی متفاوت!

موج صداقت و راستی در چند هفته آینده به معاملات ارز دیجیتال تزریق می‌شود.
این تحلیل و اظهار نظر از زبان ماینر DLovrov است که در حوزه ارز دیجیتال صاحب نظر است و پیش بینی های موفقی هم داشته است. تحلیل قیمت بیت کوین را از زبان او می خوانیم:

در سال 2018، من جریانی راه انداختم و ایده‌هایی را ارائه دادم و عقیده داشتم که بازار به پشتوانه بودجه‌های سازمانی، روند رو به رشد خواهد داشت و این روند رو به بالا، با تکیه بر فعالیت‌های جامعه ارز دیجیتال اتفاق نمیفتد. من انتظار داشتم، پس از منتشر شدن خبر راه‌اندازی پلتفرم بکت (BAKKT)، شاهد حرکات صعودی در بازار باشم، اما در حال حاضر میبینیم که جایگزین‌های دیگر و بهتری برای انجام تراکنش‌های بیت کوین وجود دارند. پس قبل از هر گونه اقدامی بیایید به مشاهده رفتار بازار در هفته های آینده بپردازیم.

روز قبل، من دقایقی بعد از این‌که ایده خودم راجع به تغییرات قیمت بیت کوین بر اساس تحلیل تکنیکال را پست کردم، به یک مقاله برخوردم که سعی در پیش بینی و تغییر قیمت بیت کوین داشت.
این چنین اخبارها، که در آن‌ها یک بازه زمانی تعریف شده است، می‌تواند از جنبه حمایتی برای بازار برخوردار باشد. این خبر به دلیل اینکه نوعی تحلیل فاندامنتال به شمار می‌رود، می‌تواند منجر به خرید بیشتر بیت کوین توسط معامله‌گران در بازار شود. این خبر به حدی قدرتمند است که می‌تواند حتی به شکستن منطقه مقاومت اصلی، بدون اصلاح نقطه افزایش پیشین منجر شود.

آیا بازار ارز دیجیتال توان انجام این حرکت را دارد؟

در این قسمت این سوال به ذهن ما می‌رسد که آیا بازار توان انجام این حرکت را دارد؟ جواب این سوال مثبت است. این پلتفرم امکان خرید و فروش بیت کوین را برای معامله‌گران سازمانی فراهم می‌کند و به این ترتیب تقاضای بیت کوین در بازار رو به افزایش می‌رود و در نتیجه باعث می‌شود که بازار شکل روند صعودی به خود بگیرد. بیت کوین می‌تواند با توجه به اخبار فاندامنتال مثبت منتشر شده و با تکیه به این اخبار، به طی روند صعودی خود در بازار ادامه دهد. هدف نهایی این اخبار و بازخورد این خبر‌ها ممکن است بیت کوین را به سطح‌های  7000 یا 8000 و سطوح مقاومت اصلی پیشین برساند. در این میان، پس از راه‌اندازی این پلتفرم و درک تاثیرات بودجه‌های سازمانی برای دنیای ارزهای دیجیتال توسط بازار، می‌توانیم شاهد وقوع حرکات اصلاحی هم باشیم.

تاثیر یک خبر روی قیمت ارز دیجیتال

از طرف دیگر، انتشار این خبر می‌تواند مسبب افت جایگاه آلت کوین‌ها در بازار شود و همان‌طور که بیت کوین موفق به انجام تغییرات مثبت در بازار می‌شود، به همان نسبت سرمایه های بازار را هم جذب خود می‌کند و این امر، یعنی اینکه سرمایه ها در بازار از سمت سایر آلت کوین‌ها به سمت بیت کوین سرازیر می‌شوند. آیا با شنیدن این خبر ناامید شده‌اید و به فکر افتاده‌اید که با آلت کوین‌ها یا ارز دیجیتال بی ارزشی که دارید چه کنید؟ آیا پس از شنیدن این اخبار، وسوسه شده‌اید که این سکه ها را بفروشید یا شاید هم آن‌ها را تعویض کنید؟ ولی این اخبار را هرگز به عنوان توصیه مالی برای انجام معاملات خود در نظر نگیرید.

همیشه نکته های قوانین تجارت مناسب و مدیریت پول را به خاطر بسپارید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.