پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
بازار خرسی و گاوی در ارز دیجیتال بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین – 23 خرداد

پس از رالی اخیر افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار، بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند که بازار خرسی بیت کوین رو به پایان است. همچنین بری سیلبرت ( barry silbert ) موسس و بنیانگذار گروه ارز دیجیتال (  Digital currency Group )، اظهار داشت که زمستان ارزهای دیجیتال به پایان راه خود نزدیک شده است و تعداد سرمایه گذاران سازمانی از شروع بازار گاوی در سال 2017 تا کنون رشد چشمگیری داشته‌اند.

از سمت دیگر، یک محقق بلاک چین به نام تن ویس ( Tone vays ) رالی افزایش قیمت اخیر را  به دلیل اینکه پشتوانه سرمایه گذاری مالی قابل توجهی نداشتند، غیر قابل اعتماد دانسته است. وی همچنین در شرایط فعلی نگهداری بیت کوین را توصیه می‌کند.

ما معتقدیم که بازار خرسی به پایان راه خود نزدیک شده است و بازارها توانایی تشکیل سطوح بالاتری پس از تجربه سقوط قیمت بعدی خواهند داشت و کاهش قیمت‌های آینده در بازار ارزهای دیجیتال، فرصت‌های مناسبی برای خرید ارزهای دیجیتال فراهم خواهند کرد. بنابراین سرمایه گذاران باید برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود تا زمانی که نسبت خطر به پاداش، باب میل آن‌ها تغییر کند  صبر کنند.

تحلیل قیمت بیت کوین

با تحلیل نمودار بیت کوین همراه ما باشید تا ببینیم در حال حاضر شانس خرید این ارز دیجیتال وجود دارد یا خیر.

به نظر می‌رسد که بیت کوین شاخص میانگین متحرک 20 روزه خود را شکسته است و این موضوع بیانگر تقاضا در سطوح بالاتر است. اگر قیمت بیت کوین در سطح 8,120 دلار باقی بماند، گاوها قیمت بیت کوین را به سمت 9,053.12 دلار هدایت خواهند کرد. در این صورت امکان وجود الگوی سر و شانه (  H&S ) در نمودار رنگ خواهد باخت، این موضوع می‌تواند نشانه مثبتی برای رسیدن به قیمت هدف 10,000 دلار در نظر گرفته شود.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

از سوی دیگر، اگر این اتفاق نیفتد و بیت کوین موفق به شکست میانگین متحرک 20 روزه خود نشود، به دنبال تکمیل خط گردن (Neckline  ) در الگوی سر و شانه، این ارز دیجیتال، با تجربه کاهش قیمت به سمت قیمت هدف 5,371.12 دلار نزدیک خواهد شد.

به هر حال، گاوها ممکن است قادر به تشکیل سطح حمایتی در منطقه 7,413 دلار باشند که در صورت شکست این سطح و شاخص میانگین متحرک ساده ( SMA )، افت قیمت به سمت 5,900 دلار دور از انتظار نخواهد بود. بنابراین در حال حاضر، با توجه به شرایط فعلی این ارز دیجیتال در بازار، دلیل منطقی برای خرید بیت کوین وجود ندارد.

لطفا این متن را به عنوان توصیه برای خرید و فروش خود در نظر نگیرید، هدف ما آشنایی شما با شرایط بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.