تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین – 5 خرداد

با یک تحلیل تکنیکال دیگر از قیمت ارز دیجیتال بیت کوین همراه ما باشید. ارز دیجیتال بیت کوین همچنان با حجم معاملات کم در بازار رو به رو است و نمودار این ارز دیجیتال با نشانه‌های خرسی همراه است. هم اکنون ما دیدگاه خود را درباره آینده این ارز دیجیتال با شما به اشتراک می‌گذاریم.

تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

خرس‌ها تمایل زیادی دارند که بازار را در دست خود بگیرند و سبب کاهش قیمت این ارز دیجیتال شوند. با اینکه بیت کوین این روزها خسته به نظر می‌رسد ولی توانسته است مقاومت خوبی در برابر کش و قوس‌های بازار از خود نشان دهد.

احتمال وقوع یک شکست ناموفق در طی روند صعودی برای این ارز دیجیتال وجود دارد که بیت کوین باید این بار با تمام نیرو عزم خود را برای صعود نمودار جزم کند.

با بررسی این نمودار می‌توانیم چند سطح حمایتی مختلف برای  ارز دیجیتال بیت کوین در نظر بگیریم، در چارچوب‌های زمانی پایین‌تر می‌توانیم اولین سطح حمایتی را در 7770  دلار در نظر بگیریم، سپس به سطح حمایتی 7440 دلار می‌رسیم که اگر این ارز دیجیتال افت قیمت زیادی را تجربه کند، شکل گیری سطح حمایتی در منطقه 7440 دلار نیز دور از انتظار نخواهد بود که این سطح حمایتی کمترین مقدار ثبت شده از تاریخ 17 می (27 اردیبهشت) تا کنون می‌باشد.

با نگاه اجمالی به نمودار شاید سقوط قیمت به 6400 دلار اولین اتفاق قابل پیش بینی باشد که نشانه‌های خرسی را هم همراه خود دارد ولی به نظر من این سناریو خرسی محتمل به نظر نمی‌رسد.

آینده قیمت بیت کوین

به احتمال خیلی زیاد بیت کوین یک بازگشت به بیشترین سطح قبلی خواهد داشت و اگر این ارز دیجیتال موفق به شکست 8400 دلار با نیرو و حجم قابل قبول شود، می‌توانیم انتظار شروع رالی پر قدرت و رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به 10000 دلار را هم داشته باشیم.

همچنین می توانید مقاله ” سرمایه گذاری روی بیت کوین” را بخوانید تا با موانع و مشکلات و فواید این سرمایه گذاری آشنا شوید.

 

منبع: tradingview

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.