قیمت اتریوم و بیت کوین و ریپل در بازار ارز دیجیتال

تحلیلگران بازار ارز دیجیتال : ترقی قیمت اتریوم در کوتاه مدت

تحلیل گران بازار ارزهای دیجیتال معتقد به ترقی قیمت اتریوم در کوتاه مدت هستند

 

بر اساس گزارشی  که چند روز پیش در اکسکوینو مطرح شد، سرمایه گذاری روی اتریوم در بازار ارز دیجیتال بعنوان یک دارائی تنها در مدت یک روز با افزایش درصدی دو رقمی از ریپل پیشی گرفت.

این دارایی دیجیتال با یک گام بزرگ جایگاه ریپل را در بازار بازپس گرفت، از طرفی  تعدادی از تحلیل گران مدعی هستند که اتریوم در آینده ای نزدیک فورک خود را به اجرا در خواهد آورد، بخصوص که صرافی هایی چون OkEX و Binance حمایت آشکار خود از هارد فورک اتریوم را اعلام نموده اند.

درعین حال حجم بالایی از اتریوم درحال خروج از بازار است که این امر نیز به نوبه خود افزایش قیمت اتریوم را در صورتی که همه چیز به خوبی پیش برود رقم خواهد زد.

برای کسانی که از این خبر بی اطلاع هستند ، هارد فورک قسطنطنیه ، یک ارتقاء بلاک چین ئی است که  پنج پروتکل را در بلاک چین اتریوم بهبود خواهد بخشید . چهار مورد از آنها بر مقیاس پذیری در کوتاه‌مدت تمرکز دارند،  در حالی که دیگری حول محور کاهش انتشار اتریوم  از سه اتر  به دو اتر در هر بلوک است . که در گزارش قبل اشاره شد که   الکس کروگر، تحلیلگر برجسته ی ارزدیجیتال  مدعی شده‌است که در دراز مدت ، پاداش  بلوک به اصطلاح “thirdening ” قطعاً قیمت اتریوم را با افزایش مواجه خواهد نمود.

هارد فورک اتریوم

اکنون ، تنها چند روز پیش از انتشار هاردفورک طرح ریزی شده ی 16 ژانویه ، کروگر  مدعی است که اتریوم یک گریز ناگهانی فقط چند اینج دورتر خواهد داشت! او پیش بینی خود را بطور کامل توضیح نداد ، اما با در نظر گرفتن حس خوشبینانه ی قبلی وی در رابطه با فورک قسطنطنیه ، پیش بینی او به احتمال زیاد  چیزی مرتبط با رسیدن به یک هارد فورک در شرف وقوع است.

او در یک تویئت جزئی، توضیح داد که خط بعدی مقاومت در حدود ۱۷۵ دلار برای Ether، ۲۰ دلار (۱۳ درصد بالاتر) نسبت به سطوح کنونی خواهد بود.

یکی از همتایان کروگر، تحلیلگر صفحه ی The Crypto Dog، تریدری با اسم مستعار در توئیتر خود که بیش از صد هزار فالوور دارد ، نیز احساسات خوش‌بینانه خود را در مورد قیمت صعودی اتریوم چنین  منتشر کرد:

جنجال هارد فورک اتریوم قطعاً می‌تواند فشار زیادی به این ارز وارد کند، بسیار زیاد ، و قیمت اتریوم ممکن است بشکند ، اما از دید من ، یک ورودی در اینجا وجود دارد که  توجیه آن سخت است . فقط برای اینکه واضح باشد – من در حال حاضر  اتریوم را در حال سقوط نمیبینم ، چارت قیمت دلاری اتریوم ضعفی را نشان نمی‌دهد.

سازندگان اتریوم به دنبال مسدود سازی ASIC ها

براساس اخبار مرتبط منتشر شده ، و پیش از همه براساس گزارش CoinDesk ، توسعه دهندگان هسته اتریوم تصمیم گرفته اند به سمتی حرکت کنند که ASIC هایی که در شبکه با پروتکل “ProgPoW” اجرا می‌شوند بلاک شوند ، که این امر می‌تواند در طول دو یا چهار ماه آینده اتفاق بیوفتد.

این پروتکل که به طور مستقل از قسطنطنیه و یا دیگر به روزرسانی های قابل توجه شبکه منتشر خواهد شد . توسط توسعه دهندگان Ethereum مورد تحسین قرار گرفته‌است، چرا که آن‌ها بر این باورند که این پروتکل می‌تواند به پیشروی پروژه به سمت به فعال‌سازی Serenity و تمام محصولات جانبی که همراه آن هستند، کمک کند.

منبع :ethereumworldnews

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.