قیمت بیت کوین

تلاش بیت کوین برای رسیدن به 7 هزار دلار

قیمت بیت کوین

روزهای پر‌تلاطم قیمت بیت کوین

بعد از روزهای پرتلاطم و سختی که بیت کوین در آن گرفتار بود و شاهد این امر بودیم که قیمت بیت کوین به نزدیک 6 هزار دلار رسیده بود، اینک از اوضاع و شرایط بحرانی، اندکی فاصله گرفته‌‏ایم و گویا به سمت روزهای درخشان‏‌تر بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال حرکت می‏‌کنیم. در واقع بیت کوین نه تنها خود را از شرایط ریسکی و دشواری که در آن قرار داشت، نجات داده است، بلکه هدفش را بزرگ‌‏تر گرفته و قصد دارد در یک حرکت مثبت دیگر، قیمت خود را به 7 هزار دلار برساند.

البته این پیش‌‏بینی بر اساس قیمت فعلی بیت کوین و نوسانات اخیر صورت گرفته توسط آن بوده است و بسیار محتمل است که بیتکوین چنین عکس العملی را در بازار ارزهای دیجیتال در پیش گیرد. در ادامه به بررسی دقیق‌‏تر وضعیت فعلی بیت کوین و آنالیز شانس‏‌های احتمالی این ارز دیجیتال ارزشمند، برای رساندن قیمت خود تا 7 هزار دلار، می‎پردازیم.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

در شرایط فعلی در ابتدای روز شنبه مصادف با 18 آگوست، قیمت بیتکوین در حدود 6 هزار و 600 دلار متغیر است و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار چنان شیب مثبت و تندی به خود گرفته‏‌اند که انتظار می‏‌رود در یک روز آینده و حتی چندین ساعت بعدی روز، شاهد نوسان‌‏های رو به بالای زیادی در مورد این ارز باشیم و بیت کوین بتواند قیمت خود را بسیار بالا بکشاند. ولی در کل برای شرایط فعلی چه سناریوها و بازه‌‏های قیمت احتمالی‏‌ای را می‌‏توان پیش‌‏بینی نمود. مثل همیشه با دو سناریوی متفاوت رو به رو هستیم، یک سناریو که در آن قیمت بیتکوین بالا خواهد رفت و سناریوی دیگری که  در بدترین شرایط، ممکن است که قیمت بیتکوین پایین بیاید. در ابتدا به بررسی سناریوی منفی در مورد قیمت احتمالی بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال می‎پردازیم.

سناریوی منفی پیش‌بینی قیمت بیتکوین

در شرایط فعلی، شاهد عکس العمل‏‌های مثبت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازار هستیم و بیش‏تر پیش‎بینی بر افزایش قیمت بیتکوین مطرح است. ولی شما به عنوان یک سرمایه‌‏گذار موفق باید، همه‌‏ی شرایط ممکن را به خوبی آنالیز کرده و در نظر بگیرید تا در صورت کاهش احتمالی قیمت بیتکوین با ضرر مالی رو به رو نشوید. در بدترین شرایط و سناریوی ممکن برای قیمت بیت کوین، پیش‏‌بینی می‌‏شود که قیمت این ارز در یک کاهش احتمالی، شاهد این باشد که قیمتش تا 6 هزار و 300 دلار پایین بیاید. البته چنان که معلوم است این حالت بسیار بعید می‏‌باشد، مگر این که واقعاً شاهد بروز یک اتفاق تکان دهنده در بازارهای جهانی باشیم که تا این حد بیتکوین را از مسیر مثبتش منحرف نماید.

سناریوی مثبت پیش‌بینی قیمت بیت کوین

حال نوبت بررسی سناریوی مثبت موجود در بازار است که در چند روز اخیر، خود را به بازار تحمیل کرده است و در اثر آن قیمت بیتکوین از 6 هزار دلار به 6 هزار و 600 دلار افزایش داشته است. حال باز پیش‌‏بینی می‌‏شود که وضعیت فعلی ادامه‌‏دار بوده و بیتکوین بتواند قیمت خود را دوباره افزایش دهد. در پیش‎بینی‌‏های صورت گرفته، احتمال این می‌‏رود که قیمت بیتکوین در گام اول تا 6 هزار و 750 دلار افزایش داشته و بعد از مدتی سکون در آن حدود قیمتی، بتواند ارزش و قیمت خود را تا 6 هزار و 900 دلار و در نهایت نزدیکی‌‏های 7 هزار دلار بکشاند. باید منتظر ماند و دید که بیت کوین چه عکس‏‌العمل‌‏هایی را در طول روز نسبت به وضعیت بازار از خود نشان خواهد داد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.