سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
تحلیل قیمت رمز ارز بیت کوین

تنزل اخیر قیمت بیت کوین می تواند به صعود آن کمک کند؟

بیت کوین و بازارهای متمرکز رمز ارز با افزایش فشار فروش مواجه شده اند تا حدی که اخیرا به نظر می رسد جنبش رو به ترقی آن را در معرض خطر قرار داده است. با این وجود بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال هنوز هجوم عظیم فروش را که منجر به سقوط سریع می شود را متحمل نشده اند. طبق گفته یک تحلیلگر شناخته شده رمزنگاری، اگرچه روند اخیر فشار فروش به نظر نزولی می رسد، اما ممکن است همه آنها بخشی از روند صعودی فعلی بازار باشند.

بیت کوین همچنان به آهستگی در حال تنزل است.

در این لحظه بیت کوین تنها 2% پایین تر از قیمت فعلی خود (7770 دلار) معامله می شود و در حال حاضر تنها اندکی بیشتر از پایین ترین نرخ 24 ساعته خود (7،750 دلار) است.

در طول یک هفته، Bitcoin به طور قابل ملاحظه ای از محدوده نرخ  بالای 8،800 دلاری خود که در آخر هفته گذشته ثبت شده بود، کاهش یافته است. به نظر می رسد که محدوده بالای  8،000 دلار همچنان یک فضای سرشار از چالش برای مقاومت ارز دیجیتال است؛ چه بسا که چندین بار تلاش کرده است که در بالاتر از این سطح قیمت قرار گیرد.

اگر چه BTC در حال حاضر در معرض افت قیمت اخیر خود قرار دارد، می بایست توجه داشته باشیم که این روند همچنان یک روند صعودی ثابت است؛ چرا که طی 90 روز گذشته، از پایین ترین سطح از 3900 دلار تا بالاترین قیمت اخیر در حدود 9000 دلار افزایش یافته است.

با وجودی که در دیدگاه بلند مدت روند صعودی، ثابت باقی می ماند، در قالب یک بازه زمانی کوتاه تر ممکن است همچنان به سیر نزولی ادامه دهد.

Big Cheds، یک تحلیلگر شناخته شده رمز ارز در توییت اخیر خود با اشاره به نمودار زیر به طور خلاصه اظهار کرد در آینده نزدیک ممکن است نرخ پایین بیت کوین از این هم پایین تر بیاید.

کاهش قیمت بیت کوین

تنزل قیمت بیت کوین بخشی از صعود است؟

آخرین تنزل اخیر بیت کوین می تواند به سادگی بخشی از روند صعودی فعلی آن باشد. آخرین افت قیمت بیت کوین باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیل گران در حوزه BTC نگاهی نزولی به آن داشته باشند، اما در حقیقت ممکن است بخشی از یک حرکت بزرگ تر باشد که موجب ایجاد سیر صعودی در قیمت شود.

Josh Rager یکی دیگر از تحلیلگران شناخته شده در حوزه رمز ارز، در اواخر ماه می در یک توییت توضیح داد که بازرگانان باید انتظار یک افت بالقوه بیت کوین به میزان 30٪ یا بیشتر را داشته باشند اما در عین حال باید در نظر داشت که هنوز در یک روند صعودی ثابت قرار دارد.

آیا هنوز در انتظار یک افت بیش از 30% هستید؟ بیت کوین هشت دفعه افت بیش از 30% را تجربه کرده است. و میانگین بازه زمانی بین آنها 98 روز بوده است. BTC در روز هفدهم ماه می به میزان قابل توجه 26.3 درصد افت داشته است که به این معنی است که عقب نشینی عمده بعدی می تواند چند ماه دیگر رخ دهد.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و صعود آن

بنابراین، با استناد به گذشته، سرمایه گذاران نباید تحت تاثیر فروش اخیر قرار گیرند. فشاری که منجر به تنزل قیمت بیت کوین به محدوده 7،000 دلار شده است، چرا که ممکن است به سادگی بخشی از روند صعودی بزرگ BTC باشد.

منبع: newsbtc

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.