جایزه گرفتن توکن تنها با مشاهده تبلیغات

کانال توسعه تبلیغات بریو (Brave Ads Developer Channel) جدیدا به فاز دوم منتقل شده است. فاز اول این کانال تبلیغاتی یک فرصت عمومی برای برندها، بازاریاب‌ها، توسعه دهندگان و افراد جامعه ایجاد کرده بود تا بتوانند برنامه تبلیغات بریو را از کانال توسعه دهندگان آزمایش کنند.

برنامه ارلی اکسس  (Early Access Program) یک برنامه است که کاربران در آن این امکان را دارند که برنامه مورد نظرشان را پیش از عرضه شدن تست کنند و وارد آزمایش عمومی شود تا با موارد استفاده اولیه آن برنامه آشنا شوند. این موضوع باعث شد تا کاربران برای اولین بار با یک برنامه تبلیغاتی سر و کار داشته باشند که هم جدید است و هم جامع و کامل است. در این فرآیند بریو (Brave) بازخوردهای ارزشمندی دریافت می‌کند که وجود باگ‌ها را گزارش می‌کند و یا تشویق‌های امیدوار کننده ای می‌دهد.

جایزه دادن توکن

اما فاز دومی که اجرا شد، به کاربران برای حضور و توجه‌شان، جایزه‌های توکن و برای برندها هم گزارش‌های تبلیغاتی ناشناس و ولی معتبر ارائه‌ می‌کند.

با آپدیت کردن کانال توسعه دهندگان تسترهای سیستم عامل لینوکس و ویندوزهای ۶۴ بیت در بخش تنظیمات جایزه‌های بریو (Brave Rewards)، می‌توانند به مشاهده تبلیغات بپردازند.

در پایان هر برنامه، به صورت ماهانه جایزه‌های بریو  (Brave Rewards)، تسترها گزینه جدیدی دارند که توسط آن می‌توان توکن های جمع آوری شده که از مشاهده تبلیغات به دست آمده است را برداشت کرد.

بیش از ۴۵۰ تبلیغ تا پایان فاز اول این کانال تبلیغاتی پخش شد که در حال حاضر کاتالوگ تبلیغاتی این برنامه‌ها در سرور تبلیغات بریو موجود است.

کانون تبلیغاتی بریو

کمپین‌های تبلیغاتی

۵۳ کمپین در فاز اول این کانال تبلیغاتی وجود داشتند که از میان آن‌ها فقط یک کمپین از ابتدا تا انتها اجرا شد، ۲۵ کمپین فعال است و ۲۳ کمپین در مرحله درخواست قرار دارند. از این میان دو کمپین در سرور تبلیغات در حالت استاپ قرار گرفته اند و دو کمپین دیگر در حال بررسی هستند.

جایزه توکن برای کانون تبلیغاتی بریو

آزمایش API تبلیغات بریو

یک شرکت تبلیغاتی با نام  BuyShellAds اولین شریک تبلیغاتی بریو‌ به حساب می‌آید که کار اجرای API تبلیغات را بر عهده دارد و تبلیغات برندهای شناخته شده فناوری را به این برنامه ارائه داد.

برخی از کمپین‌هایی که در فاز یک اجرا شدند، نمونه‌های زیر بودند:

کمپین مشارکتی

شبکه TAP با برنامه  HOOCH، گروه موسیقی وارنر و بریو یک کمپین مشارکتی تشکیل دادند تا به واسطه آن بتوانند وارد گروه موسیقی وارنر آلمان شوند. این کمپین در واقع اولین کمپین تبلیغاتی بریو‌ بود که از اول تا آخر به صورت کامل اجرا شد.

کمپین مستقیم به مصرف کننده

شرکتی که از آزمایش تبلیغات بریو به عنوان یک کانال جدید تبلیغاتی برای ارائه خدمات مواد غذایی استفاده کرد، شرکت HomeChef  است.

کمپین تحقیقات

بریو همچنین زمینه‌هایی برایکاربران ایجاد کرد تا از طریق نظرسنجی‌هایی که در تبلیغات بریو مطرح می‌شود، بتوانند بازخوردهایی را از کاربر دریافت کنند.

این شرکت در سایتش اعلام کرد که ما برای ورود به فاز جدید هیجان زده ایم و افرادی که دوست دارند به ما کمک کنند را تشویق می‌کنیم تا بتوانند راه جدیدی پیدا کنند که در آن اینترنت را بهتر آزمایش و مهندسی کنند تا حضور مفیدتری در اینترنت داشته باشیم. افراد در قبال این موارد جایزه دریافت می‌کنند و از حفظ حریم خصوصی در تولید محتوا حمایت می‌شود.

کانال توسعه دهندگان بریو، یک کانال آزمایشی است و نسبت به کانال بتا و کانال اصلی، پایداری کمتری دارد. به همین دلیل ممکن است آزمایش کنندگان یا تسترها در زمان اجرای کانال توسعه دهندگان بریو با مشکلات و باگ‌هایی مواجه شوند. بر همین اساس از کاربران تقاضا داریم که بازخوردهای شان را با تیم بریو به اشتراک بگذارند تا مشکلات مرتفع شود.

 

منبع: basicattentiontoken

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.