ارزهای دیجیتال در تهران

درخواست اتحادیه ارز دیجیتال و بلاک چین برزیل

درخواست اتحادیه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برزیل از بانک‌ها برای ارائه دوباره خدمات به شرکت‌های ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال در تهران

همه روزه جامعه‌‏ی سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال در حال رشد و گسترش است به طوری که هم اکنون تعداد بسیار زیادی از افراد در قسمت‎ها و بخش‏‌های مختلف دنیا مشغول فعالیت در بازار ارز دیجیتال می‎باشند. ارزهای دیجیتال در برخی از کشورها با شرایط مناسبی برای رشد و پیشرفتش مواجه شده و با سرعت زیادی راه موفقیت خود را ادامه می‏‌دهد ولی در عوض ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران این ارزها در برخی از مناطق و کشورهای دنیا با محدودیت رو به رو هستند و بانک‎ها روی خوشی را برای همکاری با سرمایه‌گذاران این ارزها نشان نمی‏‌دهند. یکی از این کشورها، برزیل می‏‌باشد که در آن بانک‎ها به صورت سختگیرانه‎ای موضع مخالفی را نسبت به ارزهای دیجیتال انتخاب کرده‌اند و عملاً اجازه‎ی هیچ گونه فعالیت مناسبی را برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال نمی‌‏دهند.

برزیل و فناوری بلاک چین و ورود ارز دیجیتال

در کل هر چند که برزیل منطقه‌‏ی مهم و پر کاربردی برای ارز دیجیتال به شمار نمی‏‌رود ولی با توجه به پتانسیل موجود در این منطقه می‏‌توان گفت که برزیل در آینده می‌‏تواند به عنوان یکی از کشورهای مهم در بازار ارزهای دیجیتال به شمار آید. با وجود این که ارزهای دیجیتال، نو آوری‌‏ها و امکانات خاصی را در اختیار افراد قرار می‌‏دهند و در حال حاضر یکی از عوامل پیشرفت یک کشور حساب می‏‌شوند ولی در برزیل، دولت، مراکز قانون گذاری، بانک‎ها و سایر ارگان‌‏های مهم، دارای یک نگرش مخالف و منفی نسبت به ارز دیجیتال هستند و در واقع با این کار جلوی بسیاری از پیشرفت‏‌ها را می‌‏گیرند.

در یک سال اخیر بانک‌‏های برزیل مخالفت خود با ارزهای دیجیتال را به صورت علنی نشان داده و حساب بانکی شرکت‏‌ها و افراد درگیر با ارزهای دیجیتال را بلوکه نموده است و بانک‏‌ها با درخواست‏‌های جدید مبنی بر گشایش حساب برای کار در زمینه‏‌ی ارزهای دیجیتال، مخالفت کامل خود را نشان می‌‏دهند.

درخواست اتحادیه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برزیل

در شرایط موجود باید فعالیت‌‏هایی صورت گیرد تا ارزهای دیجیتال بتوانند مجدداً به حیات خود در برزیل ادامه دهند. در این راستا اتحادیه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برزیل که به ” ABCB ” هم مشهور است، اقداماتی را در نظر گرفته است. این اتحادیه از شورای دفاع اقتصادی برزیل درخواست کرده که از ارزهای دیجیتال حمایت شود و از فعالیت‌‏های مخالفت گونه‏‌ی بانک‏‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال جلوگیری شود تا افراد بتوانند آزادانه به فعالیت‌‏های اقتصادی خود در این زمینه ادامه دهند. در حال حاضر پیش‌بینی می‌‏شود که بالای 2 میلیون نفر در برزیل در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند که این رقم، رقم بالایی بوده و می‏‌توان ارزهای دیجیتال را به عنوان صنعتی در نظر گرفت که با ایجاد شرایط مناسب آینده‏‌ی خوبی خواهد داشت.

علاوه بر موارد بالا، اتحادیه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برزیل قصد دارد جلساتی را با نمایندگان بانک مرکزی و کمیسیون تبادل و امنیت این کشور داشته باشد و امیدوار است که در راستای این فعالیت‌‏ها به نتایج مثبتی در جهت تغییر نگرش نسبت به ارزهای دیجیتال در این کشور دست یابد و شرایط مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این زمینه فراهم نماید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.