آینده قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

در انتظار یک جهش بزرگ برای قیمت بیت کوین !!!

آینده بیت کوین

 

 

شرایط فعلی بیت کوین

امروز تقریباً در حدود یک هفته است که قیمت بیت کوین در بازه‎ی قیمتی بین 6 هزار و 100 دلار تا 6 هزار 400 دلار در حال تغییر است و در صبح روز سه‎شنبه، مصادف با 21 آگوست شاهد آن بودیم که قیمت بیت کوین برابر با 6 هزار 350 دلار شد. شرایط فعلی‌‏ای که بیت کوین در آن قرار دارد، انگار به مانند حالتی است که بیتکوین خود را برای یک سفر آماده می‌‏کند، سفری که احتمالاً از جای فعلی خود بسیار زیاد فاصله خواهد شد، لذا گویا به همین خاطر است که بیتکوین نیاز به فرصت زمانی بیش‏تری برای آماده سازی خود برای این سفر است و در نتیجه به نظر می‌‏رسد که علتی که بیت کوین در حدود یک هفته در این بازه‏‌ی قیمتی در حال سیر می‏‌باشد، نیز همین امر باشد.

بر این اساس با حرکت‌‏های بیت کوین در این بازه‌‏ی قیمتی، پیش‏‌بینی می‏‌شود که شاهد یک افزایش قیمت چشمگیر در قیمت بیت کوین باشیم به طوری که احتمال می‌‏رود که این ارز دیجیتال پر ارزش، بتواند ارزش و قیمت خود را تا 8 هزار و 500 دلار و یا 9 هزار دلار افزایش دهد.

افزایش احتمالی قیمت بیت کوین

البته همانطور که واضح است، این قیمت با قیمت فعلی بیت کوین بسیار فاصله داشته و با توجه به تشبیه صورت گرفته در ابتدای مقاله، بیت کوین نیازمند صرف مدت زمانی به صورت آماده سازی برای خود است تا بتواند به این حد از افزایش قیمت دست پیدا کند. لذا به همین خاطر است که مدتی در این بازه‌‏ی قیمت ساکن شده است و البته پیش‌‏بینی می‌‏شود که مدت بیش‏تری را نیز در این بازه با اندکی نوسانات رو به بالا و یا پایین، سیر نماید. تا در نهایت با آماده شدن و رسیدن به شرایط بلوغ، بتواند قیمت خود را به صورت صعودی افزایش دهد. حرکت مثبتی که بسیاری از کارشناسان و سرمایه‌‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال در انتظار رخ دادن آن هستند.

اگر بیتکوین بتواند قیمت خود را تا این حد افزایش دهد، شاهد یک تحول و دگرگونی بسیار درخشانی در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود و پیش‌‏بینی می‏‌شود که با محقق شدن این اتفاق، دیگر شاهد کاهش ارزش و قیمت این ارز دیجیتال از آن بازه‌‏ی قیمتی در نظر گرفته شده، نباشیم.

آینده ارز دیجیتال بیت کوین

البته در افزایش قیمت بیت کوین تا به این حد، باید چندین فاکتور و حالت در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانیم شاهد چنین افزایش قیمتی در این ارز دیجیتال باشیم. از جمله‌‏ی این فاکتورها، می‌‏توان به افزایش اعتماد عموم و بازارهای بین‌‏المللی به بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال اشاره نمود. همچنین باید میزان خرید و فروش این ارز نیز افزایش داشته باشد. در عین حال انتشار چندین خبر مثبت درباره‌‏ی ارزهای دیجیتال و بخصوص بیتکوین در فضای بازارهای بین‏‌المللی می‌‏تواند تأثیرات شگرفی را در این افزایش قیمت داشته باشد. علاوه بر این همین سکون قیمت بیت کوین در بازه‏‌ی قیمت فعلی خود هم می‏تواند عاملی برای افزایش معاملات بازار ارزهای دیجیتال شده و به تبع آن شاهد افزایش قیمت پیش‌‏بینی شده‏‌ی بیتکوین در بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

باید منتظر ماند و دید که در چند روز و یا یکی دو هفته آینده‏، بیتکوین چه رفتاری را از خود نشان خواهد داد و آیا رویایی که بسیاری از سرمایه‏‌گذاران در حال دیدن آن هستند، تعبیر خواهد شد یا نه؟!!

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.