افت قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

روزهای کابوس وار قیمت بیت کوین ادامه دارد

افت قیمت بیت کوین

شرایط این روزهای بازار ارز دیجیتال

در روزهای اخیر قیمت بیت کوین با کاهش‏‌های قیمت متوالی خود، اوضاع و شرایط بازار ارز دیجیتال را با بحران رو به رو کرده است و بازار ارزهای دیجیتال در یک شرایط آشفتگی به سر می‏‌برد. این نا بسامانی به قدری شدید است که قیمت بیتکوین به قیمت دو هفته‌‏ی قبل خود 6 هزار و 600 دلار بود، کاهش داشته است. البته این پیش‏‌بینی توسط سایت ما در پست‌‏های قبلی منتشر شده، به وضوح قابل دیدن است و افرادی که پست‌‏های قبلی سایت را مطالعه کرده بودند، می‏‌توانستند با آگاهی از شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین، اقدام به خرید و فروش‏‌های به موقع خود کرده و سود مناسبی در بازار ارزهای دیجیتال بدست آورند.

شرایط اضطراری بازار

از طرفی، اگر به صورت واقع بینانه به وضعیت بازار نگاه بیندازیم، بازار را در شرایط اضطراری مشاهده می‏‌کنیم که سریعاً باید مداخله‌‏هایی برای بهبود وضعیت آن صورت گیرد تا بازار ارزهای دیجیتال بتواند به روزهای با آرامش خود برگردد. البته یک نکته‏‌ی مهم و قابل توجه در مورد نوسان قیمت دیروز بیت کوین وجود دارد و آن این که قیمت بیت کوین پس از کاهش قیمت خود به زیر 7 هزار دلار، در یک بازه از روز توانست قیمت خود را تا 7 هزار و 100 دلار افزایش دهد ولی گویا این حرکت مثبت بیت کوین برای بهبود شرایط بد موجود کافی نبوده و با کاهش دوباره‏‌ی قیمت بیت کوین به 6 هزار و 600 دلار، یک ضربه‏‌ی محکم دیگر، بر پیکره‌‏ی بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال وارد شد.

اینک دیگر کسی امید و انتظار افزایش قیمت هزار دلاری بیتکوین را ندارد و افراد و سرمایه‌‏گذاران، فقط این امید را دارند که بیتکوین بتواند چند روزی در بازه‏‌ی قیمت فعلی خود باقی مانده و سپس درصدد افزایش قیمت خود باشد. چرا که شرایط فعلی مانند یک باتلاق بوده و در اثر هر گونه نوسان قیمت، شاهد این امر هستیم که در نهایت قیمت بیت کوین کاهش می‏‌یابد، لذا پدید آمدن یک شرایط سکون، می‏‌تواند بهترین حالت در این روزهای بازار ارزهای دیجیتال باشد.

سناریوی مثبت وضعیت کنونی قیمت بیت کوین

حال در شرایط فعلی، سناریوهای موجود را بررسی می‏‌کنیم که در روزهای آینده یا حتی ساعات بعدی از روز، چه احتمالاتی در مورد قیمت‏‌های جدید بیت کوین وجود دارد. در ابتدا به بررسی سناریوهای مثبت می‌‏پردازیم. این پیش‌‏بینی وجود دارد که قیمت بیت کوین در یک روند مثبت بتواند خود را از 6 هزار و 600 دلار به 6 هزار و 800 دلار برساند. در واقع این حالت می‌‏تواند قدم اول از حرکت مثبت بیت کوین رو به بالا باشد.

در ادامه اگر بیت کوین بتواند به 6 هزار و 800 دلار برسد، پیش‏‌بینی می‌‏شود که قیمت بعدی این ارز 6 هزار و 900 دلار باشد که وقوع این شرایط، می‏‌تواند بازار ارزهای دیجیتال را از وضعیت ناخوشایند فعلی، اندکی دور کرده و امید از دست رفته‌‏ی سرمایه‏‌گذاران را دوباره به بازار ارز دیجیتال بازگرداند.

سناریوی منفی وضعیت کنونی قیمت بیتکوین

در حالتی متفاوت، اگر سناریوی بد و ناگوار اتفاق بیفتند، پیش‌‏بینی می‌‏شود که قیمت بیت کوین در فاز اول به 6 هزار و 400 دلار کاهش داشته باشد و مدتی را در این محدوده‌‏ی قیمتی قرار گرفته و سپس به احتمال زیاد قیمت آن به 6 هزار و 300 دلار کاهش داشته باشد. البته همانطور که در پست‏‌های دیروز خدمتتون عرض کردیم، در این سناریوها، قیمت 6 هزار و 500 دلار از نظر تعیین قدم بعدی بیت کوین بسیار حیاتی است و اگر بیت کوین بتواند قیمت خود را به مدت چند روزی، بالای 6 هزار و 500 دلار نگه دارد، می‌‏توانیم امیدوار باشیم تا قیمت بیتکوین دوباره افزایش داشته باشد.

در کل می‏‌توان گفت که روزهای پیش رو برای سرمایه‏‌گذاران ارز دیجیتال بسیار حیاتی بوده و اگر می‌‏خواهید که در بازار کم‏تر ضرر کنید، باید شرایط بیتکوین را به صورت لحظه‏‌ای پیگیری نمایید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.