روز گذشته در بازار ارزهای دیجیتال چه گذشت؟

روز جمعه 20 سپتامبر ( 29 شهریور  ) قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در بازار های جهانی در محدوده 10,200 دلار مورد معامله قرار ‌گرفت.

تحلیل قیمت ارز های دیجیتال

ارز دیجیتال بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین طی چند روز اخیر شاهد حرکات جانبی در نمودار قیمت خود بود. با این حال تام لی ، موسس Fundstart Global Advisors   معتقد است که با راه اندازی قراردادهای آتی بکت روند قیمت این ارز دیجیتال تغییر خواهد کرد و همچنین این امر به افزایش اعتماد سازمان‌ها به ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد.

روز گذشته بیت کوین پس از رسیدن به محدوده 10,280 دلار به روند نزولی قیمت خود ادامه داد و با کاهش قیمت 1.16  روزانه، شمع قیمت خود را در محدوده 10,147 دلار بست.

تحلیل قیمن بیت کوین

یکی از تحلیل گران مطرح این ارز دیجیتال به نام راکش اظهار کرده است شکست صعودی خط روند نزولی الگوی مثلثی شکل نمودار قیمت روزانه بیت کوین، بر قدرت گاوها در این بازار خواهد افزود و احتمال تشکیل یک روند جدید دور از انتظار نخواهد بود. در این صورت شاخص مومنتوم توانایی هدایت قیمت این ارز دیجیتال به سمت 13,973 دلار را خواهد داشت و قیمت بیت کوین بر سر راه خود با سطوح مقاومت  12,304.37 و 13,156.96 دلار روبه رو خواهد شد.

ارز دیجیتال اتریوم

در حالی که بیت کوین در تلاش است قیمت خود را به سمت سطوح بالاتر هدایت کند، محبوب ترین آلت کوین رمز نگاری شده، یعنی اتریوم  هم با ثبت کاهش قیمت روزانه 0.63  درصدی در محدوده 217.97 دلار مورد معامله قرار گرفت.

تحلیل قیمت اتریوم

ارز دیجیتال ریپل هم با کاهش قیمت روزانه 0.63 درصدی در محدوده 217.97  دلاری در دسترس خریداران این ارز دیجیتال قرار گرفت.

ارز دیجیتال ریپل

نمودار قیمت اکثر آلت کوین‌های برتر با شمع روزانه قرمز رنگ همراه بوده است و از میان آن ها ارز دیجیتال IOTA توانست افزایش قیمت 6.5 درصدی را تجربه کند که پس از آن نیز ارزهای دیجیتال کاردانو ( ADA ) و اتریوم کلاسیک ( ETC ) به ترتیب با ثبت رقم‌های 2.44  و  0.11 درصد ، جزو معدود ارزهای دیجیتالی بودند که موفق به ثبت افزایش قیمت شدند.

از طرفی ارز دیجیتال استلار هم با 7.9 درصد، بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد. مقدار کل سرمایه گذاری ارز دیجیتال در بازار عددی معادل 270 میلیارد دلار است که حدود 67.7 درصد از کل این مقدار به ارز دیجیتال بیت کوین تعلق گرفته است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.