اظهار نظر آقای Ken Griffin درباره‌ی بازار ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

 Ken Griffin: سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال پایان بد و غم انگیزی را خواهد داشت.

سرمایه گذاری بیت کوین

با رونق گرفتن استفاده و کاربرد ارز دیجیتال در بین عموم، افراد زیادی چه به عنوان سرمایه‌گذار و چه به عنوان کارشناس وارد این عرصه شدند. همه روزه افراد زیادی با وارد کردن سرمایه‌‏های خود در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌‏کنند. در این بین افراد دیگر نیز با نظرات و مصاحبه‏‌های خود بازار ارز دیجیتال را تحت تأثیر قرار می‌‏دهند. این افراد بیش‏تر از سرمایه‌گذاران بزرگ بوده و یا عضو عالی شرکت‏‌های قدرتمند می‌‏باشند که نظرات آن‌‏ها از لحاظ چگونگی شکل‎گیری روند بازار مهم بوده و لذا با اظهار نظرات مثبت و یا منفی خود می‏‌توانند شرایط بازار ارزهای دیجیتال را دگرگون نمایند. چرا که ارزهای دیجیتال همواره نسبت به شرایط محیطی خود حساس بوده و شکل‌‏گیری اتفاقات خوب، باعث توسعه‌‏ی بازار شده و بر عکس بروز اتفاقات بد و منفی، ضربه‏‌ی محکمی بر پیکره‌‏ی این بازار می‌‏باشد.

همانطور که گفته شد، در ماه‌‏های اخیر، بازار اظهار نظرهای کارشناسان نسبت به ارزهای دیجیتال رونق گرفته است. ممکن است در چند مورد اظهار نظر خوب گفته شود و بر عکس در چند مورد دیگر نیز اظهار نظرهای منفی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال بیان گردد و این نشان از عدم وحدت نظر بین کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال می‏‌باشد. لذا باید مدتی را صبر کنیم تا شرایط بازار به ثبات رسیده و شاهد وحدت عقیده در این افراد باشیم.

اظهار نظر آقای “Ken Griffin ” درباره‌ی بازار ارزهای دیجیتال

در یکی از این اظهار نظرها، آقای ” Ken Griffin ” به عنوان CEOی شرکت Citadel در مورد ارزهای دیجیتال و سرمای‌ گذاری در این بازار، اظهار نظرهای منفی‏‌ای را بیان نمود. به نظر ایشان بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بی‎ثبات بوده و نمی‏‌توان هیچ وقت با اعتماد در مورد روند تغییرات این بازار اظهار نظر نمود لذا ایشان به سرمایه‌گذاران جوان و افرادی که در این بازار مشغول فعالیت هستند، توصیه کرد که سرمایه‌‏های خود را از این بازار بیرون کشیده و از شکل‏‌گیری پایان غم انگیز جلوگیری نمایند. چرا که ایشان این اعتقاد را دارد که بازار ارزهای دیجیتال دیر یا زود به پایان تلخش خواهد رسید و در این بین افرادی که بیش‏ترین ضرر را خواهند دید، سرمایه‌گذارانی هستند که بدون هیچ گونه مطالعه و آینده‌‏نگری وارد این بازار شده‏‌اند.

لذا آقای Ken Griffin این توصیه را به سرمایه‌گذاران نمود که به جای وارد کردن سرمایه‌‏ی خود در بازار ارزهای دیجیتال، دست به فعالیت‌‏های توسعه‏ گرایانه بزنند چرا که بازار ارزهای دیجیتال هیچ سودی نداشته و فعالیت در زمینه‎های‏ دیگر می‌‏تواند به مراتب برای افراد سرمایه‌گذار مناسب‌‏تر باشد.

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

ایشان همچنین این چنین بیان نمودند که در شرکت Citadel که از جمله شرکت‌‏های مشاوره و سرمایه‌گذاری مالی به شمار می‏‌رود، تا به حال هیچ یک از مشتریان آن‌‏ها، نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال درخواست نداده است و همه‎ی مشتریان این شرکت که از سرمایه‌گذاران قدرتمند در بازار به شمار می‏‌روند نسبت به شرایط بی‎ثبات بازار ارزهای دیجیتال نگران بوده و قصد ندارند که سرمایه‏‌ی خود را در این بازار تلف نمایند. در کل می‏‌توان گفت که اظهارات منفی آقای Ken Griffin، می‌‏تواند تأثیر منفی‏ و بدی را بر روی بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.