سه‌شنبه 28 فروردین 1403
ارز دیجیتال

سفارش غذا با ارز رمز نگاری شده (کریپتوکارنسی)

خرید محصولات و استفاده از خدمات آنلاین با استفاده از ارز رمز نگاری شده (کریپتوکارنسی) هر روز در حال افزایش است. پلتفرم‌های زیادی در سراسر جهان هستند که در ازای دریافت ارز دیجیتال به شما یک وعده غذایی خوشمزه مانند برگر، پیتزا و… می‌دهند.

گرفتن پیتزا در قبال بیت کوین

پیتزا یکی از خوراکی‌هایی ست که با بیت کوین می‌توان آن را خریداری کرد. بر همین اساس سایت pizzaforcoins خدماتی را در کالیفرنیا عرضه کرده است که بر اساس آن شما می‌توانید در ازای ارز دیجیتال، بیت کوین دریافت کنید. در این پلتفرم شما آدرس خود را وارد می‌کنید و سیستم تلاش می‌کند تا نزدیک‌ترین رستوران‌ها به محله شما را پیدا کند. سپس به شما لیستی داده می‌شود که از میان آن می‌توانید رستوران مورد نظر را انتخاب کنید.

پس از آن می‌توانید انتخاب کنید که پیتزا را درب محل دریافت کنید یا آن را از رستوران تحویل بگیرید. این شرکت ادعا کرده است که بیش از 50 نوع رمز نگاری دیگر را از طریق ادغام با shapeshift (درگاه تبدیل ارز دیجیتال) پذیرفته است.

سفارش پیتزا با ارز دیجیتال

سفارش غذا با ارز دیجیتال

برخی پلتفرم‌های سفارش غذا سعی کرده اند تا منوی بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهند. به عنوان مثال شرکت takeaway.com در آمستردام مشغول به کار است. یا شرکت دیگری که در آلمان مشغول به کار است، lieferando است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های تحویل غذا در آلمان است. Liefrando.de با بیش از 11000رستوران کار می‌کند که از سال 2017 پذیرش سفارش با بیت کوین را به دستور کار خود اضافه کرده است.

این شرکت آلمانی برای پذیرش معاملات رمزنگاری از سایت bitpay استفاده می‌کند. همین کار را شرکت لهستانی pyszne.pl در پیش گرفته است که با بیش از 5000 رستوران محلی کار می‌کند.
Shuttle delivery یکی از پلتفرم‌هایی ست که بر اساس بیت کوین کش (BHC) است و در سئول، پایتخت کره جنوبی کار می‌کند. این شرکت به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق بیت کوین کش بتوانند با بیش از 200 رستوران ارتباط برقرار کنند و غذا سفارش دهند.

وقتی گرسنه ای

“وقتی گرسنه ای” نام یک شرکت روسیه ای ست که تلاش می‌کند بازارهای اروپایی را در اختیار بگیرد. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که اتریوم (ETH) را قبول می‌کند و توکن دیجیتال خود را WHY نام گذاری کرده است. این پورتال اکنون در 90 شهر روسیه و 31 شهر از کشورهای مشترک المنافع مشغول کار است. برای کار با ارز رمزنگاری شده (کریپتوکارنسی) باید هنگام سفارش گزینه کریپتوکارنسی را انتخاب کنند و کل مبلغ را به آدرس رمزنگاری شده انتقال دهند.
در حال حاضر یک پیتزا بزرگ در حدود 0.1 اتریوم هزینه دارد که اگر شما می‌خواستید در سال 2009 یک پیتزای بزرگ بخرید باید 10000 بیت کوین را می‌پرداختید.

منبع : bitcoin

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.