چهارشنبه 29 فروردین 1403
کارشناسان بازار، چه سناریویی را برای تغییرات قیمت روزهای آینده بیتکوین پیش‎بینی می‎کنند؟

سناریوهایی برای تغییرات قیمت بیت کوین در روز های آینده

کارشناسان بازار، چه سناریویی را برای تغییرات قیمت بیت کوین در روزهای آینده پیش‎بینی می‎کنند؟

کارشناسان بازار، چه سناریویی را برای تغییرات قیمت روزهای آینده بیتکوین پیش‎بینی می‎کنند؟

تغییرات قیمت روزهای گذشته بیت کوین در بازار

بیت کوین در طول سال 2018، با نوسانات قیمتی منفی‏‌ای رو به رو بوده است. تنها در بازه‏‌های زمانی خاصی، قیمت این ارز دیجیتال با افزایش‏‌های محدودی  رو به رو بوده و باعث کسب درآمد برای سرمایه‏‌گذاران خود شده است.

اخیراً  نیز شاهد یکی از این کاهش قیمت‏ های  بیتکوین بوده‌‏ایم. ولی در این شرایط این کاهش تا حدی بود که قیمت بیت کوین به کم‏‌ترین مقدار خود در سال‌‏های اخیر خود نزدیک شد و بسیاری از افراد مرتبط با خود را با نگرانی رو به رو کرده است. حال آن که کارشناسان بازار همواره با نگاه فنی‏‌تری به نوسانات قیمت بیتکوین نگاه می‏‌کنند و این نوسانات بازار را موقتی در نظر گرفته و امید زیادی به تغییر شرایط و مقادیر قیمت بیت کوین در روزهای آینده دارند.

تأثیر تغییرات قیمت بیتکوین بر بازار

البته باید در نظر داشت که تغییرات قیمت بیتکوین و کاهش‏ های قیمت صورت گرفته در مورد آن، فقط این ارز دیجیتال را تحت تأثیر قرار نمی‌‏دهند. بلکه کل بازار ارزهای دیجیتال از این شرایط متضرر می‏‌شوند. به طوری که با کاهش قیمت بیت کوین، قیمت و ارزش بسیاری از ارزهای بازار به همراه بیت کوین با کاهش شدید رو به رو شده‌‏اند.

حال در این شرایط، تمام نگاه‌‏های بازار ارزهای دیجیتال به سمت نوسانات بعدی بیت کوین می‌‏باشد. به طوری که این نوسانات بعدی بیت کوین تا حدی اهمیت دارند که حتی می‌‏توان گفت که حیات برخی از ارزهای دیجیتال کاملاً وابسته به این نوسانات بیت کوین است.

چه شرایطی برای آینده‎ی بیتکوین بهتر است؟

در شرایط فعلی، به عقیده‌ی کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، بهتر است که بیت کوین تا انتهای سال 2018 بتواند ارزش و قیمت خود را دوباره به حدود قیمتی 6 هزار دلاری برساند. در واقع در گام اول از بیت کوین چنین انتظاری نمی‏‌رود که بتواند قیمت خود رو تا حدود 10 هزار دلاری و یا بیش‏تر افزایش دهد. بلکه این انتظار از بیت کوین وجود دارد که اولاً وضعیت فعلی خود را به طرز کاملی بهبود بخشیده و شرایط بازار را به حالت عادی برساند و پس از شکل‏‌گیری این شرایط است که انتظارات افزایش قیمت بیتکوین تا حدود 10 هزار دلاری از این ارز دیجیتال می‏‌رود.

نوسانات احتمالی قیمت بیت کوین در روزهای آینده

از آن جایی که کل نگاه بازار به نوسانات قیمت بیتکوین می‌‏باشد، این نوسانات احتمالی از ارزش بالایی برای روند ادامه تجارت‏‌های صورت گرفته در بازار برخوردار هستند. هر چند که در شرایط فعلی بازار هم می‌‏توان با استفاده از استراتژی‏‌های خرید و فروش موفق به سود و درآمد بالایی دست یافت.

ولی در کل درباره‌‏ی تغییرات احتمالی قیمت بیتکوین در بازار، دو پیش ‏بینی بزرگ وجود دارد. اول این که قیمت بیتکوین دوباره سیر نزولی خود را در پیش بگیرد. به طوری که قیمت این ارز دیجیتال تا حدود 3 هزار دلاری نیز کاهش داشته باشد. این شرایط می‌تواند به عنوان یک سناریوی بد و ویران‏ کننده برای بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال باشد.

حال آن که در یک سناریوی احتمالی دیگر نیز، پیش‏ بینی می‌‏شود که قیمت بیتکوین در طی نوسانات قیمتی مثبت و به تدریج تا حدود قیمتی 5 هزار دلاری افزایش داشته باشد. در واقع در این شرایط حدود قیمتی 5 هزار دلاری برای بیت کوین به عنوان یک نقطه‌‏ی شکست بازار بوده و اگر بیت کوین بتواند این نقطه‏‌ی شکست را رد کرده و از آن عبور نماید. بی‏‌تردید شاهد افزایش قیمت چشم‌گیر بیت کوین در بازار خواهیم بود. به طوری که پیش ‏بینی می‏‌شود که در اثر این فعالیت‏‌های مثبت در بازار، قیمت بیت کوین تا حدود قیمتی یک ماه قبل خود نیز افزایش داشته باشد.

 

منبع : cointelegraph ,  ethereumworldnews

 

 

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.