صرافی ارز دیجیتال بیترکس

خرید بیت کوین با دلار در صرافی بیترکس

صرافی بیترکس برای کمک به مشتریانش در راستای خرید بیت کوین با دلار، با بانک‎ها وارد توافق می‌شود.

صرافی بیترکس

صرافی بیترکس یکی از معتبرترین صرافی‏‌های ارز دیجیتال می‌‏باشد که در سال 2013 برای ارائه‌‏ی خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال در آمریکا تأسیس شد. در حال حاضر این صرافی به حدود 3 میلیون سرمایه‌گذار، خدمات خود را ارائه می‌‏نماید و در حدود 200 ارز دیجیتال در صرافی بیترکس مورد مبادله قرار می‏‌گیرند که به زودی شاهد ورود ارزهای دیگر نیز خواهیم بود. صرافی بیترکس برای این که بتواند خدمات بهتری را در اختیار مشتریانش قرار دهد، قصد دارد امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین با دلار را برای مشتریانش فراهم نماید.

فعالیت‌های صرافی بیترکس در راستای بهبود دید بانک‌ها نسبت به ارز دیجیتال

در این راستا صرافی بیترکس با بانک Signature در نیویورک قراردادی را امضا نموده است. بر اساس این قرار داد از این پس مشتریان صرافی بیترکس قادر هستند که در چند ایالت آمریکا از طریق دلار، به طور مستقیم نسبت به خرید ارزهای دیجیتال اقدام نمایند.

در رابطه با این موضوع، آقای Bill Shihara که مدیر اجرایی صرافی بیترکس است، این گونه بیان نمود که ” صرافی بیترکس ماه‌‏ها است که برای شکل‌گیری این توافق بین بیترکس و بانک Signature در حال تلاش است و همچنین مسیر طولانی و سختی را برای رسیدن به چنین موفقیتی طی نموده اند “.

ایشان همچنین اضافه کردند که ” این فعالیت به این خاطر نیست که فقط بانک‎ها به صرافی بیترکس اعتماد کنند بلکه به این خاطر است که در کل نگرش بانک‌‏ها نسبت به ارزهای دیجیتال عوض شده و بانک‎ها برای کار با ارزهای دیجیتال خوش بین‏تر باشند”.

در کل نگرش بانک‌‏ها و مؤسسات مالی نسبت به ارزهای دیجیتال منفی است و این مؤسسات به ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله‌‏ای برای پول‌شویی و فعالیت‌‏های خلاف‌کارانه نگاه می‏‌کنند. از جمله این که در ماه فبریه همین سال، مشتریانی که قصد داشتند با استفاده از debit cardهای خود از صرافی Citigroup، ارز دیجیتال خریداری نمایند، با مشکلاتی مانند کنسل شدن خرید، تأخیر در خرید و … از طرف بانک مواجه شدند در ادامه این اتفاق و نحوه‏‌ی برخورد باعث شد تا بانک‌‏های Chase و Bank of America نیز چنین رفتار و عکس العملی را در پیش گیرند که این دو بانک ممنوعیت‏‌هایی را برای جلوگیری از خرید ارز دیجیتال برای مشتریان خود در نظر گرفتند تا مخالفت علنی خود با ارزهای دیجیتال را بیان نمایند.

صرافی ها و خرید و فروش ارز دیجیتال

معمولاً در صرافی‎ها، سرمایه‌گذاران قادر هستند که فقط ارزهای دیجیتال را با هم مبادله نمایند و امکان خرید مستقیم برای افراد وجود ندارد. هر چند که در حال حاضر برخی از بانک‎ها در حال تغییراتی هم از لحاظ نگرشی و هم از لحاظ پروتکل‎های تجاری با ارزهای دیجیتال هستند و آرام آرام روابط را به سمت بهتر شدن عوض می‏‌کنند.

به عنوان مثال اخیراً صرافی محبوب coinbase، قراردادهای همکاری‏‌ای را با بانک‎های Cross River Bank، Metropolitan Bank و Silvergate Bank در آمریکا به ثبت رسانده است.

در کل می‏‌توان نتیجه گرفت که وضعیت و نحوه‏‌ی برخورد بانک‌‏ها و مؤسسات مالی با ارزهای دیجیتال عوض شده است و با توافق اخیری که بیترکس انجام داد، بازار ارزهای دیجیتال می‏‌تواند با امید بیش‏تری نسبت به آینده فکر کند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.