ارز دیجیتال بیت کوین

قیمت بیت کوین ، آرامش قبل از طوفان؟

ارز دیجیتال بیت کوین که طی چند روز اخیر نتوانسته رالی‌های پر قدرت افزایش قیمت را در نمودار خود ترسیم کند، به نظر می‌رسد به یک ثبات قیمت در محدوده 9 الی 10,000 دلار رسیده است. بازار فعلی بیت کوین روند جالب و پرهیجانی  برای سرمایه‌گذاران و تحلیل گران نیست. سکوت، روی دیگر رفتار این روزهای بازار بیت کوین است و  این موضوع را می‌توان به عنوان آرامش قبل از طوفان در نظر گرفت. به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین رالی افزایش قیمت خود را از مستطیل سبز رنگ ترسیم شده در محدوده پایین قیمت فعلی آغاز خواهد کرد. این محدوده بین 8,500 تا 9,000 دلار در نظر گرفته شده است.

تحلیل قیمت بیت کوین

همانطور که گفته شد مستطیل سبز رنگ ترسیم شده در قسمت پایین قیمت فعلی، در حقیقت یک محدوده مهم و بسیار قوی است به دلیل اینکه جهش قیمت این ارز دیجیتال از این منطقه شروع خواهد شد، ولی چون بیت کوین در حال حاضر در موقعیت پر خطری قرار دارد،  نیاز به یک تثبیت قیمت در این منطقه خواهیم داشت. اگر بیت کوین موفق به تثبیت قیمت در این ناحیه نشود احتمال سقوط قیمت به مرز 6,000 دلار هم دور از انتظار نیست.

با هم به بررسی بیشتر این مستطیل سبز رنگ مهم در نمودار ارز دیجیتال بیت کوین می‌پردازیم

به نظر من ( نویسنده ) این منطقه بسیار حساس و مهم است زیرا موقعیت های مناسبی برای سرمایه گذاران کوتاه مدت و بلند مدت فراهم می‌کند.

هم چنین با نگاهی به نمودار ارز دیجیتال بیت کوین متوجه می‌شویم محدوده خاکستری رنگ هم در این نمودار، به عنوان یک منطقه مهم برای قیمت این ارز رمز نگاری شده به شمار می‌رود. این محدوده در ماه می  بارها به عنوان سطح مقاومت عمل کرد و پس از شروع رالی افزایش قیمت از این منطقه، بارها میزبان سطوح حمایتی شد. در حال حاضر ارز دیجیتال بیت کوین نیازمند تثبیت قیمت در این محدوده می‌باشد تا بتواند یک رالی افزایش قیمت مناسب را از این منطقه تجربه کند. وجود عدد گرد 9,000، قدرت آن را بیشتر می‌کند. محدوده قیمت وسیع است ولی به محض تشکیل یک شمع صعودی در نمودار این ارز دیجیتال قدرت این محدوده بیشتر خواهد شد. شاخص میانگین متحرک 100  روزه به عنوان سطح حمایت عمل می‌کند ( در حال حاضر  8,921 دلار ). خط روند قرمز رنگ هم به سمت این محدوده حرکت می‌کند و در پی تشکیل منطقه حمایتی است.

توجه شما را به یک تحلیل تکنیکال دیگر جلب می‌کنیم

در ادامه این تحلیل می‌توان گفت، خرس‌ها نتوانستند روی نقاط ضعف بیت کوین مانور دهند و قدرت پایین آوردن قیمت آن از سطح حمایتی 9,080 دلار را ندارند.  این سطح حمایت در 14 روز گذشته برای دوبار نگه داشته شد. شاخص های میانگین متحرک تقریبا روی سطح صاف در حرکتند و این موضوع به کم شدن قدرت خرس‌ ها اشاره می‌کند. در حال حاضر اگر گاوها بتوانند شاخص‌های میانگین متحرک را به سطوح بالاتر هدایت کنند قدرت خود را در بازار افزایش خواهند داد.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

شکست سطح 9,080 ممکن است قیمت این ارز دیجیتال را به سطوح حمایتی  7,451.63 و 6,933.90 دلار هدایت کند. این جفت ارز می‌تواند طی روزهای آینده تغییرات قیمت محسوس تری از خود نشان دهد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.