آینده قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار خواهد رسید!

Marc Lasry: قیمت بیت کوین به زودی به 40 هزار دلار خواهد رسید.

آینده بیت کوین

دنیای تجارت و سرمایه‌گذاری بیت کوین و ارز دیجیتال از جذابیت‌‏ها و هیجانات بالایی برخوردار است. این شرایط را در نظر بگیرید که در موقعی ممکن است قیمت بیت کوین 13 هزار دلار باشد و در هفته‌‏ی بعد آن به 9 هزار دلار برسد و یا کم‏تر از آن شود. در عین حال این امکان وجود دارد که قیمت بیت کوین به جای کاهش، درست مشابه سال قبل به 20 هزار دلار برسد. همه‌‏ی این نوسانات قیمتی هم شرایط سرمایه‌گذاری و مدیریت ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران دشوار می‌‏کند و هم این که به نوعی یک شرایط هیجان انگیز را در سرمایه‌گذاری رقم می‌‏زند. چرا که ممکن است سرمایه‌‏ها و سهام یک سرمایه‌گذار در اثر یک نوسان چندین برابر شده و باعث کسب سود و درآمد بالایی برای وی گردد.

اظهارات آقای Marc Lasry درباره‌ی آینده ارز دیجیتال

در این بین اظهار نظرهای مختلفی در مورد قیمت احتمالی بیت کوین در روزها و ماه‌‏های آینده می‌‏شود. فراموش نکنید که قیمت بیت کوین به عنوان سنگ بنای قیمت سایر ارزهای دیجیتال به شمار می‌‏رود و کم و یا زیاد شدن قیمت بیت کوین تأثیر مستقیمی بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت. در یکی از این اظهار نظرها، آقای ” Marc Lasry ” که از جمله سرمایه‌گذاران و بلیونرهای مطرح در دنیای تجارت به شمار می‌‏رود، در مورد آینده‌‏ی ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین خوش بین می‌‏باشد. ایشان این اعتقاد را دارد که به زودی شاهد افزایش قیمت بیت کوین و رسیدن ارزش آن به مرز 40 هزار دلار خواهیم بود.

آقای Marc Lasry، این عقیده را دارد که تغییر شرایط سرمایه‌گذاری فعلی، بزرگ‏ترین عامل در جهش قیمت ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین خواهد بود. به نظر ایشان، این که افراد و سرمایه‌گذاران نسبت به زمان‏‌های قبلی، می‏‌توانند راحت‌‏تر به سرمایه‌گذاری بپردازند و در واقع وجود پلتفرم‏‌های سرمایه‌گذاری زیاد و راحتی کار و فعالیت با آن‌‏ها، باعث خواهد شد تا افراد بتوانند به آسانی به فعالیت‌‏های سرمایه‌گذاری پرداخته و باعث رونق اقتصادی در این بخش شوند.

ایشان همچنین اظهار پشیمانی کرد که چرا زودتر از این، نسبت به سرمایه‌گذاری در عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال اقدام نکرده بود. این در حالی است که آقای Marc Lasry، توانست در زمان کوتاهی با ورود به بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‏‌ی خود را چندین برابر نماید. در این راستا، ایشان این اعتقاد را دارد که سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال با توجه به افزایش قیمت پیش‌بینی شده‏‌ی ارز دیجیتال ، قادر هستند در طی یکی دو سال آینده، سرمایه‏‌ی خود را چندین برابر نمایند.

تحلیل های مثبت درباره بازار ارز دیجیتال

اعلام چنین اظهار نظر مثبتی توسط آقای Marc Lasry، می‌‏تواند امید بزرگی برای سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال باشد. البته این نکته را فراموش نکنید که چنین اظهار نظرهای مثبتی همواره اثرات مثبت و به اصطلاح ” Bullish “ی را در روند ارزش سهام بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌‏کند. به طوری که بعد از اظهار نظر و مصاحبه‏‌ی آقای Marc Lasry، شاهد این امر بودیم که قیمت بیت کوین به یک‌باره افزایش پیدا کرده و تا مرز 7300 دلار نیز رسید. باید منتظر ماند و دید که آینده‌‏ی ارزهای دیجیتال چگونه خواهد شد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.