قیمت بیت کوین در انتهای سال 2018، 50 هزار دلار خواهد شد

قیمت بیت کوین در انتهای سال 2018، 50 هزار دلار خواهد شد!

قیمت بیت کوین در انتهای سال 2018، 50 هزار دلار خواهد شد!

قیمت بیت کوین در انتهای سال 2018، 50 هزار دلار خواهد شد

پیش بینی درست نوسانات | سرمایه گذاری موفق

در بازار ارزهای دیجیتال، همواره تغییرات و نوسانات مختلفی در حال روی دادن است. به طوری که برخی از این نوسانات قابل پیش‏بینی اند و در عین حال برخی دیگر نیز غیر قابل پیش‏بینی هستند. پیش‏بینی درست این نوسانات از اهمیت و ارزش قابل توجهی برای سرمایه ‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال برخوردار است. لذا سرمایه ‏گذاران همواره آخرین خبرها و اظهارنظرهای مربوط به ارزهای دیجیتال را باید با جدیت تمام دنبال نمایند تا بدین وسیله بتوانند تصمیمات بسیار بهتری در مورد خرید و فروش‏ های خود در بازار داشته باشند.

اظهار نظرکارشناسان بازار ارزهای دیجیتال و پیش بینی نوسانات قیمت

در این بین اظهارنظرهای کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال یکی از تعیین‌ ‏کننده‌‏ترین روش‌ها و مجاری برای تشخیص نوسانات احتمالی ارزهای دیجیتال می‏‌باشد. حال برخی از کارشناسان تغییرات قیمت‏ های کوتاه مدت را پیش‏بینی می‏‌کنند.و برخی تغییرات قیمت بلند مدت. ولی در این میان برخی دیگر نیز هستند که با اظهارات خود، علاوه بر در میان گذاشتن ادعاهایی جالب، باعث ایجاد تغییرات مستقیم مثبت و گاهی منفی‌ای در وضعیت بازار ارزهای دیجیتال می‏‌شوند.

بیت کوین 50 هزار دلاری در پایان سال 2018 ؟!

حال بر اساس اخبار منتشر شده‌‏ی قبلی، یکی از کارشناسان مطرح بازار ارزهای دیجیتال به نام ” Arthur Hayes ” قبلاً ادعا کرده بود که قیمت بیت کوین در انتهای سال 2018 به حدود 50 هزار دلار خواهد رسید. در این بین با نزدیک شدن به انتهای سال، با توجه به پایین بودن قیمت بیت کوین و دور بودن قیمت فعلی بیت کوین با قیمت پیش‏بینی شده توسط این کارشناس بازار، اظهارنظرها و انتقاداتی شدید بر این اظهارنظر قبلی منتشر شده توسط آقای ” Arthur Hayes “، وارده شده است.

در این بین آقای ” Arthur Hayes ” که از بنیان‏‌گذاران صرافی ” Bitcoin ” می‌‏باشد، در جواب به انتقادات وارد شده، اعلام کرد که همچنان بر روی نظر قبلی خود اعتقاد دارد. بدین صورت که ایشان اعلام نمودند که همچنان اعتقاد دارند که در پایان سال 2018، به احتمال زیاد قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار خواهد رسید. حال باید ببینیم که اظهارنظر این چنین فرد صاحب نظری در بازار ارزهای دیجیتال تا چه حد به واقعیت تبدیل خواهد شد.

تاثیر اظهار نظرات کارشناسان بازار بر روی قیمت بیت کوین

البته نباید از تأثیر مثبت و مستقیم این اظهار نظر صورت گرفته بر روند تغییرات قیمتی بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال به سادگی گذشت. چرا که مطرح شدن چنین اظهار نظری، به خودی خود باعث شده است تا بسیاری از سرمایه‏ گذاران بازار به سمت خرید بیت کوین پیش بروند که افزایش میزان خرید صورت گرفته بیت کوین، توسط تعداد قابل توجهی از سرمایه‏ گذاران، به طور کاملاً واضحی باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال در بازار خواهد شد. لذا در هفته‏ های اخیر هم به خاطر این اظهار نظر صورت گرفته و هم به خاطر قرار گرفتن در انتهای سال، باید شاهد نوسانات بسیار مثبتی در وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و بخصوص قیمت بیت کوین باشیم. البته این که قیمت بیت کوین تا 50 هزار دلار افزایش داشته باشد، تا چه حد عملی خواهد شد، باید منتظر ماند و دید.

صرف بودجه برای خرید بیت کوین

در این بین، با توجه به این اظهارنظرها و افزایش رشد احتمالی قیمت بیت کوین، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، پیشنهاد می‏‌کنند که در خریدهای خود، همواره مقداری از بودجه‎ی خود را برای خرید بیت کوین در نظر داشته باشید تا در صورت نوسانات مثبت احتمالی این ارز به سود مناسبی دست یابید.

خرید بیت کوین | فروش بیت کوین | قیمت بیت کوین | کیف پول بیت کوین در اکس کوینو

سایت اکس کوینو ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید و فروش بیت کوین ، بیتکوین کش ، لایت کوین، اتریوم ، ریپل ، و دیگر ارزهای دیجیتال است ،تیم اکسکوینو با ارائه  قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و انتشار تحلیل قیمت بیت کوین ،بیت کوین کش ،  اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار، که توسط سایت های مطرح در دنیا ارائه می‌شود می‌کوشد شما کاربران را در مسیر پیشگیری استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها  راهنمایی نماید. همچنین با ارائه کیف پول بیت کوین ، کیف پول لایت کوین و کیف پول بیت کوین کش که بتازگی به امکانات  سایت excino افزوده شده است امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده و در این راستا با ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ،  تمام تلاش خود را برای پاسداشت اعتماد شما خواهد نمود.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.