سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

مارک یوسکو: زمان فروش بیت کوین هرگز فرا نمی‌رسد!

هفته گذشته ارز دیجیتال بیت کوین کاهش قیمت شدیدی را تجربه کرد. بسیاری از سرمایه گذاران از این افت قیمت استفاده کرده و اقدام به خرید بیت کوین کردند ولی برخی دیگر موفق نشده و انتظار سقوط بعدی قیمت این ارز دیجیتال را می‌کشند. در حالی که عوامل فاندامنتال بسیاری را می‌توان دلیل این اتفاق دانست، تریدرها در جستجوی موقعیت مناسب برای خرید این ارز دیجیتال هستند.

نظر فعالان ارز دیجیتال درباره سقوط قیمت بیت کوین

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مورگان گریک، مارک یوسکو ( Mark Yusku ) معتقد است سرمایه گذاران باید از سقوط قیمت ارز دیجیتال بیت کوین جهت خرید این ارز دیجیتال استفاده کنند، وی همچنین افزود: درست مانند آمازون هرگز زمان فروش ارز دیجیتال بیت کوین فرا نخواهد رسید.

از طرفی مارک کلیف بر این باور است پروژه لیبرا متعلق به فیسبوک، بانک‌های مرکزی را در راستای راه اندازی ارز دیجیتال مخصوص خودشان طی دو الی سه سال آینده تحت فشار قرار داده است. دومین غول اقتصادی جهان که در پی راه اندازی ارز دیجیتال خود بود، موفق به عرضه این ارز دیجتال در تاریخ پیش بینی شده نشد ولی اتمام کار چنین پروژه‌هایی پیشرفت‌های بزرگی برای بازار ارزهای دیجیتال رقم خواهد زد. برای تشخیص زمان درست خرید بیت کوین با ما در تحلیل قیمت این ارز دیجیتال همراه باشید.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

در تاریخ 26 سپتامبر ( 4 مهر ) قیمت ارز دیجیتال بیت کوین برای اولین بار بعد از حدود 6 ماه به کمتر از شاخص میانگین متحرک ساده ( SMA ) 200 روزه رسید. معمولا در صورت بروز چنین اتفاقاتی سرمایه گذاران سازمانی از اتخاذ مواضع تهاجمی خودداری می‌کنند. به هر حال اگر ارز دیجیتال بیت کوین بتواند به سرعت به سطوح بالاتر از شاخص میانگین متحرک ساده 200 روزه برسد می‌توانیم نتیجه بگیریم که افت قیمت اخیر نتیجه یک تله خرسی برای ترساندن سرمایه گذاران ضعیف بوده است.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

سطح حمایت بعدی در خط روند نزولی در محدوده 7,451.63 تا 7,337.78 دلار قرار داشته و شاخص قدرت نسبی در محدوده فروش بیش از حد قرار دارد که این موضوع دربر دارنده نشانه‌های فروش موقت در بازار است و از طرفی احتمال کاهش قیمت هم دور از انتظار نیست. به هر حال توصیه خرید یک دارایی به هنگام افت قیمت به دلیل اینکه مقدار کاهش قیمت و تشخیص حد ضرر دشوار است، منطقی به نظر نمی‌رسد.

با این وجود اگر جفت ارز بیت کوین/دلار موفق به ثبت جهش قیمت از سطح حمایت شوند، ممکن است یک موقعیت خرید برای تریدرهای ریسک پذیر تشکیل شود. اولین سطح مقاومت در خط روند صعودی در محدوده شاخص میانگین متحرک 200 روزه و بالاتر از آن، در شکست نزولی در مثلث متقارن شکل گرفته در نمودار در نظر گرفته می‌شود.

فرض ما برای تشکیل موقعیت خرید پس از هدایت قیمت بیت کوین توسط خرس‌ها به سمت سطوح 7,337.78 دلار که به عنوان شاخص فیبوناجی بازگشتی 61.8 درصدی در نظر گرفته می‌شود، رنگ خواهد باخت.

 

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.