بیت کوین نقدی در شبکه بلاک چین

معرفی بیت کوین نقدی جدید توسط Blockchain.com

 ارائه دهنده کیف پول Blockchain.com ابزار جدیدی به کاربران ارائه داده است که از طریق آن به کارهای داخلی ارز دیجیتال خود رسیدگی کنند. این شرکت یک بیت کوین نقدی(BCH) راه اندازی کرده است که به مردم امکان جستجوی هش‌های تراکنش، بلاک‌ها و آدرس‌های بلاک چینBCH می‌دهد.

جستجوگر بلاک چین جدید BCH

Blockchain.com ارائه دهنده‌ی مشهور کیف پول ارز دیجیتال،ارائه ی یک جستجوگر بلاک بیت کوین نقد (BCH) را اعلام کرده است. شرکت توضیحاتی در راستای منافع شخصی برای کسانی که ممکن است با این مفهوم آشنایی نداشته باشند ارائه داده است، که می‌توانند از این ابزار به عنوان مرورگر برای بلاک چین استفاده کنند. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد که اطلاعات جزئی تری را روی بلاک‌های خاص BCH جستجو کنند، تایید یک تراکنش را بررسی کنند، توازن آدرس کیف پول الکترونیکی را مشاهده کنند، قیمت‌های بازار را نظارت کنند و حتی تراکنش‌های برخط شبکه را مشاهده کنند.

با توسعه و رشد ارز دیجیتال، ایجاد دسترسی مستقیم ونظارت شبکه، امری حیاتی محسوب می شود. جستجوگر بلاک چین قابل اعتمادترین منبع اطلاعاتی بلاک چین می‌باشد. همواره تلاش ما بر این است که اطلاعات به روز و صحیح فراهم آوریم. تیم Blockchain.com در 4 فوریه اظهار کرد: “امروز، ما مفتخریم بیت کوین نقدی را به مجموعه ارزهای دیجیتال موجود پشتیبانی شده در جستجوگر خود معرفی کنیم. شما از هم اکنون می توانید هش های تراکنش BTC/ETH/BCH ، بلاک‌ها و آدرس‌ها را درنوار جستجوی خود، جستجو کنید. ”

بیت کوین جدید

چرا بیت کوین نقدی؟

ابزار BCH بعد از هسته بیت کوین (BTC) و اتریم (ETH) سومین جستجوگر بلاک چین است که توسط Blockchain.com، پشتیبانی می شود. زمانی که این کمپانی سرویس دیگری را ارائه داد، تیم شرکت اذعان داشتند که سوال‌های بیت کوین نقدی بیشتر از هر دارایی دیجیتالی که توسط کیف پول بلاک چین پشتیبانی شده است، بود.

در ژانویه این کمپانی یک ابزار آموزشی به نام پرایمرهای بلاک چین ارائه کرده اند. این سرویس بر آن است یک بررسی اجمالی نسبتا مختصر از هر دارایی دیجیتال شامل مواد پس زمینه،اطلاعات اخیر بازار و تجزیه و تحلیل ارائه دهد. اولین گزارش درباره مقدمه ای از BCH، مزایای آن در مقایسه با BTC، بر اساس تحقیقات منتشر شد که شامل حداکثر ظرفیت تراکنش زنجیره ای، هزینه‌های معامله پایین تر از میانگین و قابلیت‌های قراردادی هوشمند دیگر می‌باشد.

شما درباره‌ی جستجوگر بلاک بیت کوین نقدی(BCH) جدید چه فکر می کنید؟ افکار خود را در بخش نظرات در زیر به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoin

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.