همکاری ارز دیجیتال ریپل با بازار مالی سنتی در اینترلجر

همکاری ریپل با سیستم مالی سنتی!

تیم توسعه ریپل با عرضه اولین کانکتور (ارتباط دهنده) پروتکل اینتر لجر ( ILP ) ارز فیات ، قدمی بزرگ در راستای همکاری میان این شرکت و سیستم های مالی سنتی برداشته است و انتظار می‌رود که این اقدام به پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال کمک شایانی کند.

عرضه اولین ارتباط دهنده ILP ارز فیات توسط ریپل

تیم مسئول توسعه ILP در نشست ILP سال ۲۰۱۹، اولین کانکتور یا ارتباط دهنده ILP ارز فیات را عرضه کرد. استفن توماس موسس اینترلجر هم در این نشست توضیحاتی در مورد نسخه آزمایشی پرداخت داد و فعال بودن آن را تایید کرد.

در گذشته هم به این موضوع اشاره شده بود که مدیر عامل ریپل ادعا کرد به زودی بانک ها در دستان این شرکت قرار خواهد گرفت که می توانید متن کامل آن را در مقاله هیئت مدیره ریپل ؛ بانک­ ها به زودی در دستان ریپل! بخوانید.

روش پرداختی که در این سیستم استفاده شد، بعث شد افرادی که در این نشست حضور داشتند تحت تاثیر قرار بگیرند. در عکسی که در پایین مشاهده می کنید، توییت مرکز تحقیقاتی XRP را می بینید که در گزارشی که این مرکز منتشر کرده است، سیستم ارز فیات ILP می‌تواند یک قدم بزرگ در راستای مشارکت با سیستم های سنتی داشته باشد و همین موضوع به پذیرش گسترده این ارز کمک خواهد کرد.

همکاری ریپل با بازار مالی سنتی

خوشحالی جامعه ریپل از اتفاقات اخیر

ونسا پستریتو رییس Xpring درباره این رویداد در توییتر نوشته است و گفته است این پذیرش باعث افزایش هیجان و در نهایت توسعه خواهد شد. او در این توییت نوشته است که با استفاده از کیت توسعه اینترلجر شما این توانایی را دارید که بیت کوین، اتریوم و  ریپل را تبادل کنید.

اما او تنها فردی نبود که این موضوع هیجان زده اش کرده است. تمام افرادی که در جامعه ریپل هستند از این موضوع شگفت زده شدند. چون ارتقای بلاک چین به شکل داشتن مشارکت و همکاری، زمینه خوبی برای پیشرفت ریپل است.

پذیرش ریپل به صورت گسترده و گسترش کریپتو امری حیاتی است. پیرامون همین موضوع یکی از طرفداران ریپل ( XRP ) به نام وارن پاول آندرسون گفته است که این نسخه آزمایشی مانند یک جادو عمل خواهد کرد. تصور کنید که در عرض چند ثانیه می توانید  XRP را به اتریوم تبدیل کنید، به صورت کاملا غیر متمرکز! و تمام این ها را فقط به کمک اینترلجر می توان انجام داد.

پروتکل اینترلجر ریپل

آینده ریپل

برخلاف مخالفت‌هایی که وجود دارد، توسعه فناوری ریپل (XRP) ادامه دارد و تیم توسعه این ارز دیجیتال تمام تلاشش را می کند تا ریپل به اهدافش دست پیدا کند. البته واضح است که پذیرش گسترده مانع این امر می شود. ریپل با عرضه محصولاتی که در جهت کمک به سازمان های مالی سراسر دنیا هستند، این امکان را فراهم می کند که تراکنش های داخلی و بین المللی، سریع تر، راحت تر و ارزان تر انجام خواهند شد. این شرکت تمام تلاشش را کرده است تا این موضوع را تغییر دهد و  عرضه ILP این امکان را فراهم می کند که کار با ارزهای دیجیتال و سنتی برای سازمان های مالی آسان تر شود.

می توانید با مطالعه مقاله ریپل، ابزاری مناسب برای سرمایه‌گذاری با این ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

تبدیل ILP به سیستم پرداخت جهانی

دیوید شوارتز که مدیر ارشد فناوری ریپل است، اعتقاد دارد که ILP به سیستم پرداخت جهانی تبدیل خواهد شد. در سال ۲۰۱۸ شوارتز گفته بود که اگر دفترکل های بانک و زیرساخت های سرمایه گذاری از طریق ILP به یکدیگر متصل شوند، بانک ها میتوانند اولین قدم خود را برای بهبود پرداخت های جهانی بردارند و از ارزش واقعی اینترنت استفاده کنند.

او در خصوص توسعه ILP گفت که راهکار xRapid ریپل، به بانک ها و دیگر نهادهایی که در زمینه مالی فعالیت می کنند، امکان می دهد تا در زمان اقدام مالی بین المللی، وقت و هزینه کمتری صرف شود و در واقع یک راهکار مناسب برای صرفه جویی در وقت و هزینه است. او اضافه کرد که محصولات ریپل برای پنج دهه آینده دنیای اقدامات مالی، یک زیربنای عالی خواهد بود.

برای آشنایی با xRapid می توانید مقاله سال ۲۰۱۸؛ سال دست یابی به موفقیت ریپل در تکنولوژی بلاک چین را مطالعه کنید.

ILPv4 نسخه چهارم ILP

ایوان شوارتز بنیان گذار اینترلجر و مهندس ریپل گفته است که در تلاش هستند تا  ILPv4 که نسخه چهارم ILP می باشد، برای طولانی مدت جوابگو باشد. او با انتشار یک توییت گفت:

ما امیدواریم ILPv4  که آخرین نسخه این نرم افزار است، برای مدت طولانی کاربردی باشد. ما ارتباط دهنده اینترلجر  ILP را با بالاترین کیفیت آماده کرده ایم و از آن برای ریز پرداخت ها استفاده می‌کنیم. پلاگین ها و افزونه های  XRP، اتر و توکن های ERC20  در طول یک تا دو هفته آینده قابل استفاده خواهند بود.

این تیم به تازگی اعلام کرده است که ILP در حال حاضر به ریپل نت ( RippleNet ) متصل نشده است. او اضافه کرد در صورتی که تقاضاهای کافی برای این محصول ثبت شود، این اتصال روی این پلتفرم قابل دسترس قرار می گیرد.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با ریپل و سایر ارزهای دیجیتال مقاله فراتر از بیت کوین؛ دیگر کریپتوکارنسی‌ ها را بشناسید را مطالعه کنید.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.