وی چت و ارز دیجیتال

وی چت ارتباط کاربران خود را با ارز دیجیتال قطع کرد!

وی چت (WeChat) نام یک نرم افزار چند منظوره در چین است که وظایف پیام رسانی، خدمات مرتبط با رسانه‌های اجتماعی و همچنین پرداخت‌های تلفنی را بر عهده دارد که توسط شرکت  Tencent توسعه داده شد.

(تنسنت یک شرکت هولدینگ اینترنتی چینی است که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند و یکی از شرکت‌های بزرگ اینترنتی جهان است)

وی چت در واقع معادل چینی نرم افزار واتساپ (WhatsApp) محسوب می‌شود و طی به روز رسانی اخیر خود، بازرگانان را از جذب سرمایه توسط توکن‌ها یا ارز دیجیتال منع کرده است. وی چت به طرز نامحسوسی خط مشی خود را که در تاریخ 31 می (10 خرداد) اعمال خواهد شد، بازبینی کرد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید بازرگانانی که از به روزرسانی جدید پیروی نمی‌کنند، باید منتظر مسدود شدن حساب‌های خود باشند.

وی چت و ارز دیجیتال

واضح است که اگر شما به زبان چینی سنتی مسلط نباشید، قادر به خواندن متن بالا نیستید. ترجمه روان‌تر این نوشته بر این مسئله تاکید دارد که کاربران وی چت نباید در مسائل مالی مربوط به توکن‌ها و پلتفرم‌های مربوط به ارزهای دیجیتال شرکت کنند. همچنین به این ترتیب کاربران را از سرمایه‌گذاری در فلزات با ارزش از طریق پلتفرم‌های تجاری منع می‌کند.

وی چت یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشور چین است که ماهانه به حدود 1 میلیارد کاربر، خدماتی از قبیل دسترسی به شبکه پیام‌رسانی، شبکه‌های اجتماعی و پرداخت‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد.

منبع: cryptodaily

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.