شرکت AT&T و پرداخت قبوض با ارز دیجیتال از طریق bitpay

پذیرش ارز دیجیتال توسط شرکت بزرگ  AT&T

شرکت مخابراتی ای تی اند تی( AT&T ) روز پنج شنبه اعلام کرد که اولین شرکت مخابراتی در ایالات متحده خواهد بود که امکان پرداخت قبوض این شرکت به صورت ارزهای دیجیتال را فراهم خواهد کرد.

این غول بزرگ مخابراتی جهان به مشتریان علاقمند به دنیای ارزهای دیجیتال مژده داد که آن‌ها زین پس می‌توانند با استفاده از سرویس بیت پی (Bitpay) پرداخت‌های خود را از طریق ارزهای دیجیتال انجام دهند.

شایان ذکر است  بیت پی نام سرویسی است که ارزهای دیجیتال را به فیات تبدیل می‌کند و توسط بیش از 20 هزار کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کوین مک دورمن (Kevin McDorman)، معاون مدیر ای تی اند تی طی بیانیه‌ای اظهار داشت:

ما همواره به دنبال راه‌هایی جهت بهبود و توسعه خدمات خود هستیم. همچنین ما مشتریانی داریم که به دنیای ارزهای دیجیتال علاقمند هستند و از آن‌ها استفاده می‌کنند و ما مفتخریم که گزینه ای پیش روی آن‌ها  قرار دهیم تا بتوانند قبض‌های خود را با روشی که ترجیح می‌دهند پرداخت کنند.

سرویس بیت پی ( BitPay ) در شرکت AT&T

مشتریان با وارد شدن به حساب AT&T خود، می‌توانند BitPay را به عنوان گزینه پرداخت انتخاب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند پرداخت‌های خود را به صورت آنلاین یا از طریق نرم افزار myAT&T پرداخت کنند. ولی تا کنون این شرکت درباره نوع ارز دیجیتال مورد پذیرش خود شفاف سازی انجام نداده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از وب سایت این شرکت، سرویس بیت پی در سال 2011 و زمانی که بیت کوین هنوز در دوران کودکی خود به سر می‌برد، تاسیس شد.

علاوه بر این غول بزرگ مخابراتی، شرکت بزرگ کامپیوتری و چند ملیتی مایکروسافت هم اقدام به پذیرش قبوض پرداختی خود از طریق ارزهای دیجیتال کرده است و همچنین شرکت‌هایی مثل Overstock.com و Nordstrom وGameStop  نیز، پیش از این استفاده از ارزهای دیجیتال را در پرداخت‌های خود اعلام کرده بودند.

 

منبع: foxbusiness

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.