پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
کاهش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

کاهش قیمت 400 دلاری ارز دیجیتال بیت کوین

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، روز جمعه 6 سپتامبر ( 15  شهریور ) در محدوده 10,400 دلار مورد خرید و فروش قرار گرفت. این ارز دیجیتال در تلاش خود برای رسیدن به قیمت 11,000 دلار ناکام ماند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

ارز دیجیتال بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین در مسیر خود برای رسیدن به قیمت 11,000 دلار تمام تلاش خود را به کار بسته و توانست به محدوده  10,895 دلار هم نزدیک شود، ولی ناگهان در عرض یک ساعت افت قیمت 400 دلاری را تجربه کرد . در حال حاضر ( هنگام نگارش این مطلب ) بیت کوین با کاهش قیمت 2.12 درصدی روزانه خود در محدوده 10,350 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد.

تحلیل قیمت بیت کوین

شاخص رو به رشد مومنتوم طی 12 روز گذشته با افزایش 7 درصدی همراه بود. با توجه به عملکرد ناموفق بیت کوین در رسیدن به قیمت 11,000 دلار، احساسات گاوی بازار این ارز دیجیتال هم نسبتا رنگ باخت.

به نقل از کوین تلگراف، یک تاجر محبوب بیت کوین، راه اندازی پلتفرم بکت ( Bakkt ) در ماه سپتامبر را نقطه عطفی برای ارز دیجیتال بیت کوین دانست و گفت قیمت بیت کوین در محدوده بالای 10,000 دلار خواهد ماند. وی در ادامه افزود:

بسیاری از افراد بر این باورند قیمت بیت کوین در محدوده پایین 9,000 دلار خواهد ماند ولی بالا رفتن قیمت بیت کوین آن‌ها را متعجب خواهد کرد، با این حال تا راه اندازی پلتفرم بکت باید صبر کرد.

 ارز دیجیتال اتریوم

بزرگ‌ترین آلت کوین دنیای رمز نگاری شده یعنی اتریوم هم با تجربه یک سقوط قیمت ناگهانی و با ثبت کاهش قیمت 2.44 درصدی در حال حاضر، حول قیمت 169  دلار مورد معامله قرار می‌گیرد.

تحلیل قیمت اتریوم

ارز دیجیتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل هم به عنوان دومین آلت کوین برتر رمز نگاری شده، در میانه خط روند نزولی در نمودار قیمت خود قرار داشته و با کاهش 1,97 درصدی روزانه در حدود قیمت 0.25 دلار در دسترس خریداران این ارز دیجیتال قرار گرفته است.

تحلیل قیمت ریپل

از میان 20 ارز دیجیتال برتر، بیشترین افت قیمت را دارندگان ارز دیجیتال ایوتا ( MIOTA ) با کاهش قیمت 4.41 درصدی تجربه کردند و پس از آن، ارزهای دیجیتال Tron و   Algorand به ترتیب با کاهش قیمت  5 و 17.73 درصدی طی 24 ساعت گذشته بیشترین افت قیمت را در نمودار خود ثبت کردند.

از طرفی ارز دیجیتال بیت کوین اس وی هم بیشترین افزایش قیمت را از آن خود کرد.

مقدار کل سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال چیزی حدود 262 میلیارد دلار است که سهم بیت کوین از این رقم 70.9 درصد کل بازار است.

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

2 نظرات

  1. کاهش ادامه داره

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.