گارلینگ هوس: ارز دیجیتال لیبرا تا پایان سال 2023 راه‌اندازی نخواهد شد!

مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگ هاوس معتقد است فیسبوک قادر به راه اندازی ارز دیجیتال لیبرا تا قبل از سال 2023 نخواهد بود.

وی طی مصاحبه خود با فورچن ( Fortune ) که یک مجله در راستای انتشار رتبه بندی سالانه ثروتمندان و کمپانی‌های مختلف ( بر اساس درآمدشان ) است اعلام کرد: مخالفان ارز دیجیتال لیبرا مانع راه‌انداری این رمزارز تا قبل از تاریخ 2022 خواهند شد.

وی همچنین اضافه کرد: دولت‌های سراسر جهان با مشکلاتی پیرامون برنامه‌های مربوط به راه اندازی ارز دیجیتال فیسبوک روبه رو شدند.

ارز دیجیتال لیبرا

اخیرا نیز گزارشی در کوین تلگراف به نقل از وزیر دارایی آلمان منتشر شد که وی نگرانی‌های خود را در مورد انتشار ارزهای دیجیتال بروز داده و بیان کرده است که صدور پول باید در دست دولت باقی بماند.

از طرفی تیم کوک نیز در تاریخ 8 اکتبر اعلام کرده بود که این غول تکنولوژی از رهبر فیس بوک پیروی نخواهد کرد.

حامیان فیسبوک روز به روز کمتر می‌شوند

گارلیک هوس در ادامه افزود اگر ارز دیجیتال لیبرا توسط فیسبوک پشتیبانی نمی‌شد، بازخوردهای منفی این ارز هم به مراتب کمتر می‌شد. در حال حاضر ارز دیجیتال لیبرا به عنوان یکی از پروژه‌های شبکه اجتماعی فیسبوک در نظر گرفته شده است و  این موضوع را می‌توان علت بسیاری از بازخوردهای منفی درباره این ارز دیجیتال دانست.

هفته گذشته لیبرا روزهای سختی را پشت سر گذاشت. روز جمعه پی پال یکی از حامیان قدرتمند لیبرا با ابراز نگرانی از ضربه‌هایی که به شهرت خود خواهد زد، جمع حامیان ارز دیجیتال لیبرا را ترک کرد.

یکی از نمایندگان این شرکت طی گفتگویی که با کوین تلگراف انجام داد بیان کرد: ما همچنان موضع حمایتی خود درباره ارز دیجیتال لیبرا را حفظ کرده و در آینده به دنبال راه‌هایی برای برقراری ارتباط سازنده خواهیم بود.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.