ارز دیجیتال بیت کوین کش

تولد یک سالگی ارز دیجیتال بیت کوین کش

بیت کوین کش

هدف اصلی از پیدایش و به وجود آوردن ارز بیت کوین کش

امروز دقیقاً یک سال است که از تولد ارز دیجیتال بیت کوین کش می‏‌گذرد. ارزی که در ابتدای پیدایش خود با واکنش‏‌های منفی و مثبت بسیاری از طرف کارشناسان و سرمایه‏‌گذاران حوزه‏‌ی ارزهای دیجیتال مواجه شد. ارز دیجیتال بیت کوین کش، هم اکنون توانسته در بازار ارزهای دیجیتال به یک ثبات نسبی قیمت برسد و در شرایط افت بازار که از آن به عنوان مرگ برخی از ” Altcoin “ها نام برده می‌‏شود، با موفقیت جان سالم به در ببرد و تسلیم سقوط قیمت در بازار ارزهای دیجیتال نشود. ولی به واقع دلیل پیدایش این ارز دیجیتال چه بوده و قصد دارد چه هدفی را عملی نماید؟

هدف اصلی از پیدایش و به وجود آوردن ارز بیت کوین کش، مبارزه با بیت کوین بود. در واقع در ایجاد و توسعه‌‏ی بیت کوین کش ، از ویژگی‌‏ها و تکنولوژی‏‌هایی استفاده شد تا این ارز بتواند با رفع برخی از ضعف‌‏ها و نواقص موجود در بیت کوین ، با این ارز مبارزه کرده و جایگزین مناسبی برای آن در بازار باشد. حال این سوال پیش می‏‌آید که ارز دیجیتال بیت کوین کش تا چه حد توانسته، این کار را به خوبی انجام دهد و آیا موفق شده به هدف خود برسد.

دلیل کاهش قیمت بیت کوین بعد انفجار قیمت آن

در شرایطی که ارز دیجیتال بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال یکه تازی می‏‌کرد و به عنوان پادشاه بی چون چرا در این بازار از آن یاد می‌‏شد، ارز دیجیتال بیت کوین کش به یک‌باره وارد بازار شد و سعی در مقابله با بیت کوین برآمد. بسیاری از کارشناسان دلیل کاهش قیمت بیت کوین بعد انفجار قیمت آن را، ارز دیجیتال بیت کوین کش عنوان می‏‌کنند، به طوری که بیت کوین کش توانسته در جدال با بیت کوین ضربه‌‏های محکمی بر این ارز زده و قدرت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال را کاهش دهد.

این شرایط در حالی به وجود آمد که بعد از رسیدن بیت کوین به قیمت 20 هزار دلار، شاهد کاهش قیمت این ارز تا 13 هزار دلار و حوالی آن بودیم که در این بین که به طور معمول که باید قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش می‌‏یافت ولی بیت کوین کش در یک حرکت برعکس، شروع به افزایش قیمت کرد که کارشناسان ارزهای دیجیتال اصطلاحاً این شرایط را غلبه بر بیت کوین نامیدند.

بیت کوین کش ، دومین ارز دیجیتال قدرت‌مند

این در حالی است که در شرایط فعلی، بیت کوین کش ، به عنوان دومین ارز دیجیتال قدرتمند در بازار مطرح است و قیمت این ارز در محدوده‏ی قیمتی 770 دلار متغیر است که کارشناسان پیش‏‌بینی می‌‏کنند با بهبود احتمالی شرایط بازار، ارز دیجیتال بیت کوین کش دوباره قیمت خود را به بالای 1000 دلار خواهد رساند و تهدید بزرگی را برای بیت کوین ایجاد خواهد کرد.

در حال حاضر شرایط بازار در حالت آماده باش بوده و به دنبال یک نیروی محرکه است تا به یک‌باره شاهد افزایش قیمت ارزهای دیجیتال باشیم نیرویی که ارزهای دیجیتال را از شرایط فعلی خارج کرده و دوباره شاهد جنگ باشکوه قدرت‏‌هایی مانند بیت کوین و بیت کوین کش در بازار ارزهای دیجیتال باشیم که در کنار این جنگ، سودهای مناسبی، نصیب سرمایه‌‏گذاران ارزهای دیجیتال گردد. بیت کوین کش امیدوار است که در سال بعد که دومین سال تولدش را جشن می‏‌گیرد، بتواند به عنوان ارزشمندترین ارز موجود در بازار ارزهای دیجیتال مطرح گردد و به تنهایی بیش‏ترین سهم را از این بازار به خود اختصاص دهد. باید دید و منتظر ماند که عاقبت جنگ داخلی بین ارزهای دیجیتال چه خواهد شد و آیا بیت کوین دوباره به برتری می‌‏رسد و یا این بار نوبت پیروزی سایر ارزهای دیجیتال می‏‌باشد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.