پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
HTC EXODUS 1 - اچ تی سی اکسدس وان - تلفن همراه هوشمند یا کیف پول سخت افزاری ارزهای مجازی؟

HTC EXODUS 1  تلفن همراه یا کیف پول سخت افزاری؟

HTC EXODUS 1   تلفن همراه هوشمند یا کیف پول سخت افزاری ارزهای مجازی؟

HTC EXODUS 1 - اچ تی سی اکسدس وان - تلفن همراه هوشمند یا کیف پول سخت افزاری ارزهای مجازی؟

HTC- اچ تی سی برند مطرح تولید تلفن های هوشمند ، خلاقیت و نوآوری خود را با استفاده از تکنولوژی بلاک چین و ارزهای دیجیتال به معرض نمایش گذاشت.درواقع HTC EXODUS 1 علاوه بر یک گوشی هوشمند ، یک کیف پول سخت افزاری برای کسانی است که میخواهند با خیال راحت اموال کریپتو خود را در جایی به امن ترین شکل ممکن نگه داری کنند .

امنیت، ارمغان بلاک چین برای اچ تی سی در EXODUS 1

HTC EXODUS 1 که پیش تر بعنوان پروژه شرکت تایوانی اچ تی سی معرفی شده بود با بهره گیری از تکنولوژی بلاکچین امنیت بالایی را  برای کاربرانش ممکن می‌سازد . این اسمارت فون که برپایه بلاک چین و روی اندورید کار می‌کند، با یک کیف پول عمومی با استفاده از یک سخت افزار داخلی امن برای پشتیبانی از کریپتو کارنسی ها  و برنامه های غیرمتمرکز ارائه می‌شود .

Zion crypto wallet و dApps در HTC EXODUS 1

نکته قابل توجه در رابطه با  این گوشی خاص کیف پول کریپتو Zion تعبیه شده در آن است که این کیف پول فراتر از نسخه اندروید ارائه شده روی این گوشی یعنی اندروید 8.1 عمل خواهد نمود و بعلاوه این دستگاه با استفاده از dApps  فعالیت نرم افزار ها را تحت نظر دارد تا مانع از خروج ناخواسته اطلاعات محرمانه و شخصی دستگاه شما باشد

EXODUS یک عنصر اساسی در اینترنت رمزنگاری شده

سازنده تایوانی این گوشی آن را  تجربه ای متفاوت در  استفاده از یک تلفن هوشمند برای کاربران مدرن و دوره جدید اینترنت توصیف نمود. و معتقد است  EXODUS یک عنصر اساسی در اینترنت رمزنگاری شده و کمک به دستیابی به پتانسیل های واقعی  دارایی های دیجیتال و برنامه های غیرمتمرکز و برپایه بلاکچین است ، وی  بر این باوراست که  نیاز است تلفن های  همراه  پایه  اصلی روند توزیع جمعی  باشند . و برای دستیابی به این دیدگاه درپی همکاری با توسعه دهندگان جامعه بلاک چین است .

ارزدیجیتال و فناوری بلاک چین شیفت دهه بعدی دنیای تکنولوژی

Phil Chen مدیر ارشد این پروژه  در صحبت های پیشین خود خوش بینی خود در رابطه با چشم‌انداز پول های مجازی و تکنولوژی توزیع جمعی  را به اشتراک گذاشته و گفته بود :  “در هر دهه ،  ما یک شیفت در زمینه تکنولوژی داریم و  مافکر می‌کنیم که صنعت ارزهای رمزنگاری  و blockchain  شیفت بعدی دنیای تکنولوژی  هستند .”

بازیابی اطلاعات گوشی سرقتی و یا گم شده در HTC EXODUS 1

یکی از قابلیت های  جذاب ارائه  شده در این اسمارت فون  این است که در صورت گم شدن و یا دزدیده شدن آن کاربران میتوانند تمامی اطلاعات خود را از طریق یک اپلیکیشن مخصوص به دستگاه قابل اعتماد خود بعنوان خریدار اولیه این گوشی هوشمند منتقل و در واقع بازیابی کنند.

مشخصات سخت افزاری اچ تی سی اگسدس وان

در خصوص سایر ویژگی های فنی ، این گوشی با ویژگی هایی نظیر : – دوربین  جلوی دوگانه 16 مگاپیکسلی  – دوربین سلفی 8مگاپیکسلی –  چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 -6گیگابایت رم – 128 گیگابایت کارت حافظه داخلی – باتری 3500 میلی آمپر ساعتی –سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو و استاندارد IP68 ارائه خواهد شد.

اچ تی سی گوشی مبتنی بر بلاکچین خود را با بیت کوین و اتروم میفروشد

و جالب تر از همه اینکه HTC EXODUS 1  در حال حاضر با قیمت 0.15 بیت کوین و یا 4.78 اتریوم و با پرداخت ارزهای مجازی  به فروش میرسد!البته اچ تی سی تنها کمپانی خواهان استفاده از فناوری بلاک چین در تلفن همراه نبوده و سومین سازنده بزرگ تلفن همراه، هوواوی نیز چندی پیش در خصوص استفاده  تکنولوژی بلاک چین در  تلفن های هوشمند اخباری را منتشر نموده بود.

با این حساب آیا ورود گوشی های هوشمند با فناوری بلاکچین تغییرات چشم گیری در صنعت ارتباطات راه دور به وجود خواهند آورد؟

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.