ICO و قیمت اتریوم و سایر ارز دیجیتال

ICOها در طول 10 روز در حدود 160 هزار اتریوم را به فروش رساندند

ICOها در طول 10 روز در حدود 160 هزار اتریوم را به فروش رساندند

امیدواری سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال به روزهای درخشان اتریوم

همانطور که می‌‏دانید، ارز دیجیتال اتریوم در طول ماه ‏های اخیر، روزهای چندان مناسبی را از لحاظ قیمتی در بازار ارز دیجیتال ، سپری نمی‏‌کند. به طوری که در چند روز پیش، قیمت این ارز دیجیتال تا قیمت 170 دلار نیز کاهش پیدا کرده بود و در واقع به کمترین مقدار و ارزش قیمتی خود، در طول یک سال اخیر رسیده بود. ولی به یکباره اتریوم از وضعیت بحرانی خود، تا حدودی فاصله گرفت و قیمت خود را به صورت نسبتاً مناسبی در بدترین وضعیت خود افزایش داده و تا حدود 220 دلار افزایش داده است که این رقم در هر لحظه در حال تغییر می‏‌باشد و رقم فعلی مربوط به زمان نوشتن این مقاله می‏‌باشد.

حال در چنین شرایطی عده ‏ی بسیاری از کارشناسان و سرمایه ‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال، امیدوار هستند که اتریوم بتواند روزهای درخشان خود را دوباره تجربه نماید. در چنین شرایطی این ارز دیجیتال برای رسیدن به روزهای خوب قبلی، نیازمند حمایت همه جانبه و محکمی است تا بتواند آرام آرام، از روزهای تلخ خود فاصله بگیرد.

ICO ها نوید روزهای خوب برای اتریوم را میدهند

بر اساس اخبار منتشر شده، گویا یکی از حامیان همیشگی اتریوم، یعنی توکن‏ های به وجود آمده از این ارز دیجیتال، باز هم به عنوان حامیان اصلی این ارز دیجیتال شناخته خواهند شد. به طوری که بر اساس آمار منتشر شده، مشخص گردیده که در طول 10 روز اخیر، ICO های مبتنی بر توکن‏ های اتریوم، توانسته‌‏اند در حدود 160 هزار اتریوم را به فروش برسانند. این رقم در مقایسه با رقم منشتر شده در ماه‏‌های قبلی، 3 برابر بیش‏تر می‏‌باشد که در نوع خود، رقم بسیار جالبی بوده و نوید روزهای خوبی را برای افزایش دوباره قیمت اتریوم می‌‏دهد به طوری که برخی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، افزایش نسبی قیمت اتریوم از بدترین بازه ‏ی قیمت خود، در روزهای قبل را علت همین فروش ‏ها می‌‏دانند.

در واقع اتریوم از این نظر خوش شانس است که با برگزاری ICO های زیاد و معرفی توکن‏ های جدید مبتنی بر این ارز، تا به حال توانسته یک حامی و پشتوانه‌‏ی تقریباً خوبی را برای خود فراهم کند که در روزهای سخت بازار ارزهای دیجیتال بتواند به عنوان یکی از امیدهای اتریوم برای رهایی از مشکلات کاهش قیمت این ارز دیجیتال، تلقی گردد.

نگاه های مثبت به ارز کاربردی اتریوم در پیاده سازی استارت آپ ها

البته ارز دیجیتال اتریوم، در حالت کلی خوش ‏شانس ‏تر نیز می‌‏باشد. چرا که بسیاری از شرکت‏ ها و بخش‏ های اداری در دولت‏ های کشورهای مختلف و برخی از بانک ‏ها به قدرت و توانایی‏ های شبکه‏ ی اتریوم، علاقه‏ مند هستند و بسیاری از این ارگان‏ ها قصد دارند علاقه‏ ی خود را با وارد کردن تکنولوژی به کار رفته در اتریوم و در واقع شبکه‏ ی اتریوم، در درون فعالیت‏ های خود، بیش‏تر وارد عرصه ‏ی عمل نمایند که در این بین، شاهد ظهور و توسعه‏ی پروژه‏ های بسیار جالبی در مورد اتریوم در سراسر دنیا بوده ‏ایم که شکل‏ گیری این شرایط، تماماً به سود اتریوم بوده و کمک شایانی در بهبود قیمت این ارز دیجیتال خواهد داشت.

از طرفی دیگر، باید گفت که استفاده از اتریوم، تا آن حد طرفدار دارد که برای کاربرد و استفاده‏ ی اختصاصی از توکن‏ های اتریوم، برخی از افراد اقدام به راه اندازی صرافی‏ های ارز دیجیتال آنلاین اختصاصی برای این ارز دیجیتال نموده ‏اند که این مورد نیز باعث افزایش استفاده و کاربرد (خرید و فروش) ارز دیجیتال اتریوم، شده و پشتوانه ‏های این ارز دیجیتال در بازار را بیش‏تر از پیش خواهد نمود.

هم چنین در این باره بخوانید:

تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال در بازار

آیا شرایط فعلی، فرصت مناسبی برای خرید اتریوم است؟

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.