tom lee : تا پایان سال قیمت بیت کوین به 15 هزار می‌رسد!!

Tom Lee : تا پایان سال قیمت بیت کوین به 15 هزار دلار می‌رسد!!

 Tom Lee با وجود وضعیت بازار ارزهای دیجیتال ، اعتقاد دارد تا پایان سال قیمت بیت کوین به 15 هزار دلار می‌رسد.

tom lee : تا پایان سال قیمت بیت کوین به 15 هزار می‌رسد!!

وضعیت فعلی بازار

در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین در یکی از بدترین شرایط کاهش قیمتی خود قرار گرفته است. به طوری که اکثر ارزهای دیجیتال موجود در آن، در کم‏ترین مقادیر ممکن قیمت خود قرار دارند.  در این شرایط، اظهارنظرها و تحلیل‎های متفاوتی توسط کارشناسان بازار ارائه‏ می‌‏شود. در این بین با توجه به پیچیدگی شرایط فعلی بازار، این تحلیل‌‏ها با هم متفاوت بوده و گاهاً برخی از این تحلیل‏‌ها درست نقطه مقابل یکدیگرند.

از طرفی دیگر، توصیه می‏‌شود که همواره تحلیل‏‌های صورت گرفته توسط افراد صاحب‏‌نظر در بازار را با جدیت بیشتری دنبال نمایید. چرا که نظرات این افراد، علاوه بر این که به عنوان راهنمای مناسبی در شکل‏‌گیری تصمیم‏‌گیری‏‌های بهتر برای خرید و فروش هستند. از طرفی نیز باعث ایجاد تأثیرات مستقیمی بر روی بازار ارزهای دیجیتال می‌‏شوند که سرمایه‏ گذاران با آگاهی قبلی از این تأثیرات مثبت، می‌‏توانند به سود برسند.

تحلیل شرایط موجود در بازار توسط  Tom Lee

حال در یکی از این تحلیل‏‌های صورت گرفته، tom lee یکی از صاحب‏‌نظران بازار   آینده‌‏ی مناسب و روشنی را برای بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. تام لی در حال حاضر به عنوان یکی از مهم‌‏ترین اقتصاددانان در ارتباط با wall street است.

وی با وجود سقوط بازار ارزهای دیجیتال، بر این باور است  که وضعیت بازار تا انتهای سال، شرایط بسیار بهتری را تجربه خواهد نمود.  در این راستا، شرایط فعلی بازار را این گونه تحلیل نمودند که در حال حاضر در بازار، دو دسته از افراد وجود دارند. افرادی که واقعاً از ارزهای دیجیتال را برای مصارف شخصی و تجاری خود استفاده می‌‏کنند. یعنی در واقع از ارز دیجیتال برای گذران امور خود استفاده می‏‌کنند و افرادی که بیش‏تر در تلاش برای کسب سود از ارزهای دیجیتال هستند.

تام لی اعتقاد دارد، برای این که بخواهیم شرایط بازار بهتر از شرایط فعلی شده و بهبود یابد ، لازم است که  بین این دو دسته از افراد مصرف کننده‏‌ی ارزهای دیجیتال در بازار، ارتباط برقرار شود.

دلایل امیدواری به آینده توسط  Tom Lee

تام لی معتقد است با افتتاح و شروع به کار پلتفرم دارائی‏‌های دیجیتال یعنی BAKTT و نیز ورود هر چه بیش‏تر سازمان‏‌ها و موسسات در بازار ارزهای دیجیتال، بی‎تردید شاهد رونق هر چه بیش‏تر بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. در واقع  tom lee هنوز هم جزء آن دسته از افرادی است که با امیدواری تمام به آینده‏‌ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال نگاه می‏‌کند. البته از دید وی برای ورود پر رنگ‌‏تر مؤسسات مختلف در بازار ارزهای دیجیتال، نیاز است که بر شفافیت تراکنش‌‏های این بازار، افزوده شود.

پیش ‏بینی قیمت جدید برای بیت کوین توسط Tom Lee

tom lee با تحلیل شرایط موجود و با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف، این چنین برداشت می‌کند که احتمالاً در پایان سال 2018، شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به 15 هزار دلار باشیم. در واقع او در این بین با وجود  پذیرش این که بازار در یکی از بدترین شرایط سال‏‌های اخیر خود قرار دارد. با توجه به  شرایط و پارامترهای متغیر موجود، با جرأت رسیدن قیمت بیت کوین به 15 هزار دلار را پیش بینی می‌کند.

بنابراین با در نظر گرفتن وضعیت فعلی بازار و همچنین توجه به اظهارنظرهای آقای tom lee، می‌‏توان به واقعیت تبدیل شدن اظهارات ایشان را به عنوان یک فرصت بسیار مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال در نظر گرفت. چرا که در شرایط فعلی، قیمت بیت کوین بسیار پایین بوده و با توجه به اظهارات  tom lee، اگر قیمت بیت کوین به 15 هزار دلار برسد، قطعاً خریداران بیت کوین قادر خواهند بود سرمایه‏‌ی خود را  گسترش داده و درآمد قابل توجهی را بدست آورند.

 

منبع : cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.