پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
ارزش ارزهای دیجیتال

ارزش واقعی ارزهای دیجیتال در مقایسه با قیمت بیت‌کوین! – پادکست

اتریوم ۸۶۰۰ هزار دلار؟ ، کاردانو ۳۲ دلار؟؟

عوامل زیادی وجود داره که ارزش واقعی رمزارزها رو تعیین می‌کنه اما تا حالا به این فکر کردید که اگه هر کدام از کوین‌های مورد علاقه‌امون حجم بازاری معادل بیت‌کوین داشتند؛ می‌تونستند به چه قیمتی برسند؟ در اپیزود جدید رادیو اکسکوینو به همین موضوع پرداختیم!
این پادکست رو بفرستید برای کسایی که کاردانوی ۳۰ دلاری و اتریوم ۸۶۰۰ دلاری رو غیرممکن می‌دونند!

پادکست امروز بشنوید:

آیا می‌دونستید اگر هر کدوم ارز آلت‌کوین‌ها حجم بازاری برابر بیت‌کوین یا اتریوم یا هرکدوم از ارزهای برتر بازار رو داشته باشن چه قیمتی پیدا می‌کنن؟

امروز میخوایم یک اصل اساسی رو باهم بررسی کنیم، ارزش حقیقی ارزهای دیجیتال در مقایسه با حجم بازار بیت‌کوین و ارزهای تراز اول که نتیجه اش عددهای عجیب و جالبی رو نشون میده!

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر دوشنبه هشتم آذرماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و با یک پادکست متفاوت دیگه در خدمت شما عزیزان خواهم بود.

فاکتورهای زیادی برای ارزیابی ارزش واقعی ارزها وجود داره و یکی از این مدل ها بررسی ارزش ارزها نسبت به حجم بازار بیت‌کوینه. دلیل این قیاس اینه که بیت‌کوین هم یک روز ارزش بازار کوچیکی مثل آلت‌کوین‌ها داشته، پس این احتمال همیشه وجود داره که حجم بازار هرکدوم از آلت‌کوین‌ها یک روزی به اندازه ارزش بازار کنونی بیت‌کوین برسه.پس ارزش بررسی کردن این احتمال وجود داره.

راستی مثل همیشه یادآوری میکنم که این مطلب ابدا یه توصیه مالی نیست و نمیشه با همین یک شاخص تصمیم به خرید یا فروش گرفت پس لطفا قبل از هر اقدامی نسبت به خرید و یا فروش حتما مطالعه و مشورت کافی رو داشته باشید.

همونطور که می‌دونید، اکثر ارزهای دیجیتال تعداد توکن‌های محدودی برای عرضه دارن و برای بدست آوردن حجم بازار هر ارز، تعداد کل توکن‌های توزیع شده رو ضربدر قیمت اون می‌کنن.

برای مثال، حدود ۱۹ میلیون سکه بیت‌کوین از تعداد کلش یعنی ۲۱ میلیون عرضه شده. برای بدست آوردن حجم بازار بیت‌کوین، کافیه که عدد ۱۸میلیون و ۸۸۵ هزار رو در قیمت کنونی بیت کوین ضرب کنید تا حجم بازار بیت کوین که الان کمی بیشتر از ۱ تریلیون دلاره بدست بیاد.

حالا، بیاین با همین فرمول، ببینیم آلت‌کوین‌ها چه ارزشی می‌تونن پیدا کنن.

اتریوم

حجم بازار اتریوم با ۱۱۸ میلیون سکه در گردش، اگر به حجم بازار کنونی بیت‌کوین برسه، قیمتی حدود ۸۶۰۰ دلار پیدا می‌کنه، که ظاهرا دور از دسترس نیست. تازه، با فرض ثابت موندن قیمت بیت‌کوین و عبور قیمت اتریوم از ۸۶۰۰ دلار، اتریوم ارز اول بازار خواهد شد!

بایننس کوین

با رسیدن حجم بازار بایننس کوین به بیت‌کوین، قیمت هر توکن bnb برابر با ۶ هزار دلار خواهد بود که با موقعیت خوب bnb توی بازار، این هم خیلی بعید نیست.

سولانا

عبور از قیمت ۳۴۰۰ دلار، می‌تونه سولانا رو به کوین اول بازار تبدیل کنه که باتوجه به سرعت بالای تراکنش‌های سولانا و پذیرش بیشتر اون توسط مردم، این عدد هم خیلی دور از ذهن نیست!

کاردانو

قاتل اتریوم، فقط با رسیدن به قیمت ۱۵ دلار، ارز دوم بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد و با رسیدن به قیمت ۳۰ دلار، اولین ارز برتر بازار! برای اونایی که نکته گیرن!

ریپل

ریپل صد میلیارد توکن عرضه شده داره و به همین دلیل، فقط با رسیدن به قیمت ۱۰ دلار می‌تونه از اتریوم و بار رسیدن به ۲۲ دلار، میتونه از بیت کوین هم جلو بزنه!

جالبه بدونید که موقع نوشتن این پادکست، قیمت ریپل ۹۲ سنته و با رد شدن از ۱ دلار، باتوجه به شرایط فعلی بازار، میتونه از کاردانو هم جلو بزنه.

بیاید چند آلت‌کوین دیگه رو نسبت به بیت کوین با سرعت بیشتری بررسی کنیم.

پولکادات ۹۷۰ دلار

آولانچ ۴ هزار دلار

لایت کوین ۱۴ هزار دلار

چین لینک ۲۲۰۰ دلار

وی چین ۱۵ و نیم دلار

مانا ۷۸۳ دلار

ترون ۱۴ و نیم دلار

و سلر نتورک ۱۸۲ دلار

باتوجه به پیش‌بینی‌های متخصصین این حوزه، رسیدن بعضی از ارزهای مذکور به قیمت‌های گفته شده دور از ذهن نیست!

و اگر قیمت بیت‌کوین توی همین محدوده باقی بمونه، سال ۲۰۲۲ می‌تونه سال بسیار عجیب و شوکه کننده‌ای باشه. از طرف دیگه هم، اگر بیت کوین به قیمت‌های پیش بینی شده سال ۲۰۲۲ یعنی بالای ۲۰۰ هزار دلار برسه، تمام آلت‌کوین‌های معروف پتانسیل رشد خیییییلی زیادی رو خواهند داشت!

باید منتظر بمونیم تا ببینیم توی سال ۲۰۲۲ چه اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی رخ می‌ده.

نظر شما چیه؟ کدوم ارزها پتانسیل عبور از اتریوم و بیت‌کوین رو توی سال ۲۰۲۲ دارن؟ برامون حتما کامنت بذارید.

همراهان همیشگی رادیو اکسکوینو ممنونم که تا پایان این اپیزود همراه ما بودید. با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.