معرفی کامل ارز دیجیتال الف ALEPH.im به همراه پیش‌بینی قیمت

ارز دیجیتال الف یکی از ارزهای برتر است که شناخت آن برای علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال ضروری است. این ارز دیجیتال از ارزهای نسبتا شناخته‌شده است که عملکرد خوب این رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال موجب شده است که عده بسیاری به خرید آن روی بیاورند. در ادامه به بررسی ارز‌‌‌ دیجیتال الف می‌پردازیم و درمورد تیم پروژه، توکنومیک، مدیریت داده‌ها، کیف‌پول‌ها و قیمت و آینده آن صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

ارز دیجیتال الف ALEPH چیست؟
کوین الف چیست؟
کوین الف چگونه کار می‌کند؟
بنیانگذار ارز دیجیتال الف

توکنومیک
نحوه مدیریت داده‌ها
چه چیزی الف را منحصر به‌فرد می‌کند؟
ارز دیجیتال الف را از کجا بخریم؟
کیف‌پول‌های ارز دیجیتال الف
بررسی قیمت و آینده
سخن نهایی

ارز دیجیتال الف ALEPH چیست؟

الف یک شبکه میان زنجیره‌ای منبع باز است که دارای پایگاه داده غیرمتمرکز شامل ذخیره‌سازی فایل، محاسبات و چارچوب هویت غیرمتمرکز (Decentralized Identity) است. ماموریت اصلی الف این است که به برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز کمک کند تا بخش‌های متمرکز ساختمان داده خود را حذف کنند و به یک معماری کاملا غیرمتمرکز دست یابند.

می‌توانید الف را به عنوان یک فایربیس firebase، یک پلتفرم برای تولید برنامه‌های موبایل و وب غیرمتمرکز در نظر بگیرید. الف روی سوپرشارژ کردن اکوسیستم دیفای DeFi متمرکز شده است.

ارز دیجیتال الف یکی از پرطرفدارترین پروژه‌های تازه‌وارد به حوزه دیفای است که خدمات بلاک ‌چین را ارائه می‌دهد و تنها چند ماه از زمان ورود آن به بازار می‌گذرد. در حال حاضر، وب سرویس‌های آمازون، بازار را رهبری می‌کنند ولی همچنان میزان تقاضا برای راه‌حل‌های غیرمتمرکز بسیار بالا است.

به صورت کلی، جهت اثبات موفقیت الف، وب‌سایت آن‌ در حال‌حاضر در حال اجرا است. همچنین الف به عنوان یکی از شرکای اجرا‌کننده پروژه به شدت محبوب سرم Serum نخستین صرافی کاملا غیرمتمرکز مشتقات ارزی در جهان، فعالیت خواهد داشت و می‌توانید محاسبات ابری را بدون نیاز به سرور، ذخیره‌سازی داده و پایگاه داده انجام دهید. علاوه بر این، این امکان را به تمام کاربران اینترنت می‌دهد تا بر محتوا و اطلاعات شخصی خود کنترل داشته باشند. ماموریت اصلی الف این است که به برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز کمک کند تا بخش‌های متمرکز خود را حذف کنند و به یک معماری کاملا غیرمتمرکز دست یابند.

ارز دیجیتال الف
ارز دیجیتال الف

کوین الف

کوین الف درحقیقت یک سیستم عملیاتی برای بلاک چین‌هاست. درست مانند بسیاری دیگر از بلاک چین‌ها که مشکلاتی همچون اجماع، تفکیک دیتا، مقیاس‌پذیری و … را دارند، الف نیز به‌دنبال آن است که راه حل این مشکلات را پیدا کند. ارز الف از زنجیره‌های جانبی و همچنین الگوریتم اجماع استفاده می‌کند. الف یک شبکه محاسبه ابری غیرمتمرکز است که قصد دارد تا پذیرش بلاک چین را ممکن کند.

کوین الف
کوین الف

کوین الف چگونه کار می‌کند؟

ارز الف به‌طور کلی دو ابتکار عمل آشکار دارد که می‌خواهد با استفاده از آن‌ها، مشکلات گفته ‌شده را حل کند. یکی زنجیره‌های جانبی و دیگری مکانیسم اجماع است. زنجیره ارز دیجیتال الف شامل زنجیره اصلی و زنجیره‌های فرعی مختلفی می‌شود که با استفاده از زنجیره‌های جانبی، زنجیره اصلی آزادتر می‌شود و بازده و کارآیی آن نیز افزایش می‌یابد. این بدان معناست که معاملات می‌توانند در هر ثانیه انجام شوند. زنجیره‌های جانبی با زنجیره اصلی نیز در ارتباطند تا تمام اطلاعات، کاملا قابل دسترسی باقی بمانند. مکانیسم اجماع استفاده شده برای تایید معاملات برروی زنجیره اصلی نیز یک نوع اثبات سهام است. این یک روش مؤثرتر برای حفظ تمام زنجیره‌های جانبی و همچنین زنجیره اصلی است. این روش به کاربران الف اجازه می‌دهد تا از این راه کسب درآمد کنند.

بنیانگذار ارز دیجیتال الف

الف در سال ۲۰۱۸ توسط جاناتان شمول Jonathan Schemoul ایجاد شد. او قبل از ورود به فضای بلاک چین، نرم‌افزار سازمانی را در حوزه مالی، زنجیره تامین و سایر صنایع بزرگ را توسعه داد. او سپس به یک مشارکت‌کننده کلیدی در بلاک چین کسب و کار نالز NULS تبدیل شد و کاوشگر و سیستم اثبات اعتبار استخراج را در میان چیزهای دیگر ساخت. توانایی‌های اشمود برای ایجاد ارزش ملموس تجاری با استفاده از فناوری بلاک چین چیزی است که ارز دیجیتال الف را به آنچه امروز شاهدش هستیم تبدیل کرده است.

تیم پروژه
جاناتان شمول Jonathan Schemoul

توکنومیک

براساس وبسایت کوین مارکت‌کپ، توکن الف سهم ۰.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در رتبه ۳۸۸ بازار قرار گرفته است. کل عرضه در گردش این توکن حدودا ۲۰۶.۸۴۴ میلیون و عرضه کل آن ۵۰۰ میلیون واحد است.

نحوه مدیریت داده‌ها

داده‌ها به‌طور پیش‌فرض با گزینه عمومی‌کردن داده‌ها، رمزگذاری شده‌اند. داده‌ها تنها در نودها ذخیره می‌شوند. داده‌ها را می‌توان بر روی نودها در مکان‌های جغرافیایی خاص ذخیره کرد. ارز دیجیتال الف با سیستم اینترپلنتری فایل سیستم InterPlanetary File System سازگار است که به معنای فایل سیستم بین سیاره‌ای و در واقع یک سیستم توزیع فایل همتا به همتا و غیر متمرکز است و کاربران به کمک آن می‌توانند تجربه بهتری در استفاده از اینترنت داشته باشند.

نحوه مدیریت داده‌ها
نحوه مدیریت داده‌ها

چه چیزی الف را منحصر‌ به‌ فرد می‌کند؟

ارز دیجیتال الف ترکیبی منحصر‌ به‌فرد از فناوری‌های غیرمتمرکز درون و برون زنجیره‌ای است. شبکه غیرمتمرکز آن برون زنجیره‌ای است اما فقط از طریق شبکه های بلاک چین می‌توان با آن تعامل کرد. این ویژگی‌های کلیدی، امنیت و اقتصاد کریپتویی را فعال می‌کند. الف در حال حاضر با بسیاری از پروژه‌های بلاک چین از جمله اتریوم، پولکادات، کازماس و بایننس‌چین سازگار است. این امر به هر پروژه‌ای که در این پلتفرم‌ها ساخته می‌شود این امکان را می‌دهد تا با پایگاه داده غیرمتمرکز ادغام شود. در نهایت، ارز دیجیتال الف مکانیزمی را پیاده‌سازی می‌کند که به زیرشبکه‌های شاردینگ این امکان را می‌دهد تا با فیچرهای شبکه الف ادغام شوند.

ارز دیجیتال الف را از کجا بخریم؟

صرافی‌های بسیاری امکان خرید ارز دیجیتال الف را برای کاربران فراهم می‌کنند که محبوب‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • صرافی کوکوین KuCoin
  • صرافی ریدیوم Raydium
  • صرافی گیت دات‌آی‌او Gate.io
  • صرافی یونی سواپ Uniswap
  • صرافی کوینکس CoinEx

البته کاربران ایرانی به علت وجود تحریم‌ها نمی‌توانند در این صرافی‌ها فعالیت کنند. جهت جلوگیری از این موضوع می‌توانید از پلتفرم معاملاتی اکسکوینو استفاده کنید. اکسکوینو یک پلتفرم معاملاتی همتا به همتا به حساب می‌آید که از رمزارزهای متعددی پشتیبانی می‌کند.

کیف‌پول‌های ارز دیجیتال الف

اگر قصد معامله ارز دیجیتال الف را دارید بهتر است که یک کیف‌پول‌مناسب برای این ارز دیجیتال انتخاب کنید. بهترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتال الف به شرح ذیل است:

  • کیف‌پول‌تراست والت Trust Wallet
  • کیف‌پول‌متاماسک Metamask
  • کیف‌پول‌بایننس چین والت Binance Chain Wallet
  • کیف‌پول‌هایپر‌پی HyperPay

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد نگه‌داری یا معامله ارز دیجیتال الف را دارید، باید کیف‌پول امنی را انتخاب کنید. کیف‌پول‌اکسکوینو امنیت بالا را برای ارزهای شما تامین می‌کند و با نگه‌داری دارایی خود در کیف‌پول‌های اکسکوینو می‌توانید در هزینه‌ها و کارمزدهای خود صرفه‌جویی کنید. از طرفی به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها بسیاری از کیف‌پول‌های موجود به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند اما کیف‌پول‌اکسکوینو خطر تحریم شدن را برای کاربران نخواهد داشت. اگر قصد استفاده از این کیف‌پول‌رو دارید، مقاله آموزش جامع استفاده از کیف‌پول‌اکسکوینو رو مطالعه کنید.

والت‌های ارز دیجیتال الف
والت‌های ارز دیجیتال الف

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف

یکی از عوامل اصلی در تصمیم‌گیری برای خرید و سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال الف، بررسی قیمت و آینده آن است. بازار رمزارزها با نوسانات قیمتی صعودی و نزولی همراه  است و همین دلیل باعث شده تا بررسی و پیش بینی قیمت الف و آینده آن کار سختی شود. عولمل متعددی برروی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف موثر است. از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت الف وضعیت اقتصادی کشورها، میزان تقاضا برای خرید، اخبارها، رسانه ها، تنش‌های بین برخی کشورها و… است. قیمت و آینده این ارز با تاثیرات مثبت و منفی همراه است. همچنین این ارز در کنار سایر رمزارزها از جو کلی بازار و میزان استقبال و تقاضای عموم افراد از ارزهای دیجیتال تاثیر می‌پذیرد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۲۲

طبق وبسایت پرایس پردیکشن دات‌نت Priceprediction.net، با توجه به تحلیل تکنیکال در مورد داده‌های قیمت اخیر الف پیش‌بینی می‌شود که قیمت این ارز در سال ۲۰۲۲ به حداقل سطح ۰.۳۹ دلار برسد. قیمت الف می‌تواند با میانگین قیمت معاملاتی ۰.۴۰ دلار به حداکثر قیمت ۰.۴۵ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۲۳

پیش‌بینی می‌شود که قیمت ارز الف در سال ۲۰۲۳ به حداقل ۰.۵۵ دلار برسد. قیمت الف می‌تواند به حداکثر قیمت  ۰.۶۷دلار با میانگین قیمت ۰.۵۷ دلار در سال ۲۰۲۳ برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۲۵ – ۲۰۲۴

با توجه به تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی می‌شود که قیمت ارز الف در سال ۲۰۲۴ به حداقل سطح ۰.۸۰ دلار برسد. قیمت الف می‌تواند با میانگین قیمت معاملاتی ۰.۸۲ دلار به حداکثر قیمت ۰.۹۶ دلار برسد.

انتظار می رود قیمت الف در سال ۲۰۲۵ به حداقل ۱.۱۷ دلار برسد. قیمت الف می‌تواند به حداکثر قیمت ۱.۴۰ دلار با میانگین قیمت ۱.۲۱ دلار در طی سال ۲۰۲۵ برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۲۶

پیش‌بینی می‌شود که قیمت ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۲۶ به پایین‌ترین قیمت ممکن ۱.۷۶ دلار برسد. یافته‌ها نشان می‌دهد قیمت الف می‌تواند به حداکثر قیمت ممکن ۲.۰۷ دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده ۱.۸۲ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۲۷

با توجه به تجزیه و تحلیل تکنیکال در مورد داده‌های قیمت اخیر الف در سال ۲۰۲۷ قیمت این ارز در حدود حداقل ۲.۶۰ دلار پیش‌بینی می‌شود و قیمت این ارز می‌تواند به حداکثر ۳.۰۲ دلار با میانگین ارزش معاملاتی ۲.۶۷ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۲۸

طبق تحلیل تکنیکال پیش‌بینی می‌شود که قیمت الف در سال ۲۰۲۸ به حداقل ۳.۸۹ دلار برسد. قیمت این ارز می‌تواند به حداکثر قیمت ۴.۴۹ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۴.۰۰ دلار در طی سال برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۲۹

طبق تحلیل تکنیکال انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۹ قیمت الف به حداقل قیمت ۵.۵۹ دلار برسد. قیمت این ارز می‌تواند به حداکثر قیمت ۶.۶۵ دلار با قیمت متوسط ​​۵.۷۵ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۳۱ – ۲۰۳۰

قیمت ارز دیجیتال الف در سال ۲۰۳۰ به حداقل ۷.۹۹ دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت این ارز در سال ۲۰۳۱ به پایین‌ترین قیمت ممکن یعنی ۱۱.۹۷ دلار برسد. طبق تحلیل تکنیکال، قیمت الف می‌تواند به حداکثر قیمت ۱۳.۸۳دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده ۱۲.۳۹ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف
بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال الف

سخن نهایی

ارز دیجیتال الف از ارزهای برتر است که در ابتدا فعالیت خود را به‌صورت یک کوین ERC-20 آغاز کرد و حالا یک کوین کامل است که شبکه و بلاک چین خود را داراست. این ارز دیجیتال همچنین کیف‌پول‌مخصوص خود را نیز دارد تا شما بتوانید با خیال راحت سرمایه‌های خود را در آن ذخیره کنید. اگرچه تاکنون قیمت این ارز نوسانات بسیاری داشته است اما آینده‌ای درخشان در انتظار آن است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.