قیمت بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین همچنان داخل کانال نزولی!

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین پس از رسیدن به سطح 6,000 دلار، روز گذشته با یک جهش قیمت 20 درصدی به مرز 7,800 دلار رسید. بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا طی 12 ساعت گذشته با کاهش قیمت مواجه شده و باعث قدرت گرفتن دوباره خرس‌ها در این بازار مالی شد.

بیت کوین به مرز7,400 دلار رسید

هنگام نگارش این مطلب ارز دیجیتال بیت کوین در بسیاری از صرافی‌های مطرح دنیا با قیمت 7,400 دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد. با کاهش 3 درصدی این ارز دیجیتال بسیاری از تحلیل گران بر این باورند پس از این شاهد کاهش قیمت بیت کوین خواهیم بود.

قیمت بیت کوین

یکی از تحلیل گران برتر ارزهای دیجیتال در این باره اظهار داشته است که حتی حرکت صعودی بیت کوین از سطح 6,600 دلار روند خرسی داشته است. وی معتقد است حجم معاملات انجام شده در این مقطع بسیار کم بوده و گاوها اندیکاتور مومنتوم را از دست دادند.

افزایش قیمت بیت کوین

Jonny Moe هم بر این باور است عملکرد اخیر بیت کوین منجر به قوت گرفتن الگوی وج ( wedge ) در نمودار خواهد شد و شکست الگوی مثلث به معنی وارد شدن دوباره به محدوده 6,000 دلار خواهد بود.

در این قسمت قیمت ارز دیجیتال بیت کوین را از زاویه‌ای دیگر بررسی می‌کنیم.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین که طی هفته گذشته در محدوده 6,500 دلار قرار داشت نتوانست به سطح 7,800 دلار دست یابد.

بیت کوین همچنان  داخل کانال نزولی

همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید قیمت ارز دیجیتال بیت کوین از تاریخ ژوئن سال 2019 تا کنون و در مجموع نمودارهای روزانه داخل یک کانال نزولی قرار دارد.

افزایش قیمت بیت کوین

در حال حاضر از قدرت کانال نزولی شکل گرفته کاسته نشده و طی هفته جاری ارز دیجیتال بیت کوین از سطح حمایتی خود و سطح فیبوناجی 0.618-0.65 درجه بازگشته است. در این قسمت محدوده سبز رنگ همچنان به عنوان یک سطح حمایتی و محدوده قرمز/نارنجی نیز به عنوان سطح مقاومت در نظر گرفته می‌شود. محدوده مقاومت بین سطوح 8,000 تا 8,200 دلار قرار دارد که به عنوان خط روند نزولی این کانال در نظر گرفته می‌شود.

مقدار کل سرمایه گذاری در بازار

رفتار میزان سرمایه گذاری در بازار تا حدودی به نمودار جفت ارز بیت کوین/ دلار شباهت دارد. منطقه سبز رنگ به عنوان سطح حمایتی برای میزان کل سرمایه گذاری در بازار به شمار می‌رود که موفق به شکست سطح مقاومت اولیه نشده است. نمودار میزان سرمایه گذاری در بازار در اغلب موارد می‌تواند نشانه‌های مناسبی برای درک بازارهای مالی در اختبار کاربران قرار دهد.

افزایش قیمت بیت کوین

رفتار این شاخص شباهت بسیار زیادی به حرکات آن در اوایل ماه اپریل سال جاری دارد. در حال حاضر میزان سرمایه گذاری کل در بازار ارزهای دیجیتال از 175 به 207 میلیارد دلار رسیده و اولین سطح مقاومت در محدوده 207 میلیارد دلار شکسته نشده است. حرکات میزان کل سرمایه گذاری در بازار درون یک الگوی وج قرار دارد که به نظر می‌رسد در ماه ژانویه 2020 شکسته خواهد شد.

کاهش قیمت بیت کوین

سطح مقاومت اول در بازه زمانی کوتاه رد شد

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین طی هفته جاری با افزایش 1,300 دلاری روبه رو بود ولی نتوانست سطح مقاومت  7,800دلار را بشکند. پس سطح مقاومت کلیدی بعدی چیست؟

قیمت بیت کوین برای اولین بار سطح مقاومت 7,350/7,400 را به سطح حمایت تبدیل کرده است و محدوده 7,800 دلار به عنوان سطح مقاومت در نظر گرفته شده است. از طرفی به نظر می‌رسد برخی از تحلیل گران دیدگاه گاوی خود را حفظ کرده‌ و سطح 6,500 دلار را به عنوان موقعیت فروش در نظر گرفته‌اند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.