پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

معرفی کامل ارز دیجیتال سیف پل SafePal به همراه بررسی قیمت و آینده آن

ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۱۸ توسط تیمی از علاقه‌مندان به رمزارز به رهبری ورونیکا ونگ تاسیس شد. این پروژه به منظور ارائه یک کیف پول سخت‌افزاری مقرون به صرفه برای کاربران کریپتو توسعه یافت. سیف پل در دسامبر ۲۰۱۸ وجه‌هایی رو از صرافی بایننس دریافت کرد تا توسعه آن را تقویت کند. در می ۲۰۱۹، سیف پال اولین پروژه خود، کیف پول سخت افزاری سیف پل‌اس ۱ (SafePal S1) را راه‌اندازی کرد که در ادامه به بررسی پلتفرم سیف پل، نحوه کار آن، تیم پروژه، توکنومیک، صرافی‌ها، کیف‌پول‌‌ها و قیمت آینده آن می‌پردازیم.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

ارز دیجیتال سیف پل SafePal چیست؟

سیف پل یک کیف پول رمزارز است که در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و به کاربران کمک می‌کند تا از دارایی‌های دیجیتال خود محافظت کنند. سیف پل کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را ارائه می‌کند که همگی از طریق برنامه سیف پل مدیریت می‌شوند. سیف پل، اولین کیف‌پول سخت‌افزاری بود که روی آن سرمایه‌گذاری و توسط بایننس Binance حمایت شد.

ارز دیجیتال سیف پل چیست؟
ارز دیجیتال سیف پل SafePal چیست؟

کیف پول سیف پل از رمزارزهای مختلف، علاوه بر توکن‌های معروف در بلاک چین اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و ترون پشتیبانی می‌کند. طبق گفته سیف پل، کاربران می‌توانند بدون به خطر انداختن امنیت دارایی، ذخیره، مدیریت، مبادله، تجارت و رشد سبد خود را داشته باشند.

از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۸، سیف پل به طور تصاعدی رشد کرده است و بیش از ۳ میلیون کاربر در ۱۹۶ کشور در سراسر جهان دارد.

کیف‌ پول سیف پل

سیف پل یک کیف پول دیجیتال است که در حوزه رمزارزها فعالیت می‌کند که توسط صرافی مشهور بایننس پشتیبانی می‌شود. کیف پول سیف پل در دو نسخه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بازار موجود است.

کیف پول سخت افزاری سیف پل‌اس۱، SafePal S1 نام دارد. این کیف پول سخت‌افزاری از توکن‌هایی با استاندارد ERC-721 یا توکن‌های ان‌اف‌تی NFT پشتیبانی می‌کند که از جمله مزایای آن به شمار می‌رود. علاوه بر این از صفحه نمایش نسبتا بزرگ و از طراحی زیبایی برخوردار است.

کیف‌پول سیف پل
کیف‌پول سیف پل

کیف پول نرم‌افزاری سیف پل در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس IOS موجود است. با استفاده از کیف پول سیف پل کاربران می‌توانند به راحتی رمزارزهای خود را ذخیره کنند. علاوه بر ذخیره‌سازی رمزارزها، این کیف پول امکان فعالیت در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را برای کاربران فراهم می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که کیف پول سیف پل در حوزه رمزارزها از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

این کیف پول از بسیاری از رمزارزهای محبوب در بلاک چین بایننس اسمارت چین، اتریوم و ترون پشتیبانی می‌کند. با این حال، کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از کیف پول سیف پل رمزارزهای خود را ذخیره و مدیریت کنند.

تاریخچه و معرفی بنیانگذاران سیف پل

سیف پل توکن اس‌اف‌پی SFP را در سال ۲۰۲۱ عرضه کرد. اما کیف پول سیف پل در سال ۲۰۱۸ کار خود را آغاز نمود. راه‌اندازی سیف پل توسط گروهی از افراد صورت گرفته است. این افراد به سرپرستی فردی به نام ورونیکا وونگ Veronica Wong این پلتفرم را راه‌اندازی کردند.

این فرد اعلام کرده که سیف پل توسط یک تیم حرفه‌ای که دارای ۱۵ سال سابقه و یا تجربه در حوزه سخت‌افزار، نرم‌افزار و امنیت دارند ساخته شده است.

توکن اس‌اف‌پیSFP

اس‌اف‌پی یک توکن BEP-20 است که می‌تواند به هر کیف پولی که از شبکه زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند منتقل شود. این توکن می‌تواند با سایر دارایی‌ها مبادله شود و ابزاری برای پرداخت خدمات باشد.

توکن اس‌اف‌پیSFP
توکن اس‌اف‌پیSFP

اس‌اف‌پی همچنین به عنوان نشانه حاکمیت سیف پل عمل می‌کند و دارندگان این توکن می‌توانند پیشنهادات خود را ارائه کنند و به ویژگی‌های جدید مانند افزودن بلاک چین‌های جدید در محصولات سیف پل رأی دهند.

کاربرد رمزارز سیف پل

رمزارز اس‌اف‌پی در اکوسیستم سیف پل کاربردهای مختلفی را دارد. در این قسمت از مقاله شما می‌توانید با چند نمونه از کاربردهای توکن اس‌اف‌پی آشنا شوید:

  • با استفاده از توکن اس‌اف‌پی افراد می‌توانند در کارمزد تراکنش‌های خود تخفیف بگیرند.
  • با استفاده از اس‌اف‌پی می‌توان طرح‌های پیشنهادی را ارائه داد.
  • با پرداخت ارز دیجیتال اس‌اف‌پی، تغییرات سفارشی را در کیف پول سخت‌افزاری سیف پل ایجاد کنید.
  • به وسیله توکن اس‌اف‌پی می‌توان از محصولاتی که به اکوسیستم سیف پل اضافه می‌شوند، استفاده کرد.
  • پرداخت توکن اس‌اف‌پی شرط اضافه شده اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز به کیف پول سیف پل است.
  • از توکن اس‌اف‌پی می‌توان برای کاهش هزینه‌ها به عنوان مثال در سواپ کیف پول استفاده کرد.

توکنومیک

براساس وبسایت کوین مارکت‌کپ، توکن اس‌اف‌پی سهم ۰.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در رتبه ۴۲۷ بازار قرار گرفته است. کل عرضه در گردش این توکن حدودا ۱۰۸.۱۶۶ میلیون و عرضه کل آن ۵۰۰ میلیون واحد است.

چه چیزی سیف پل را منحصر به فرد می‌کند؟

هدف سیف پل ارائه کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مقرون به صرفه و امن برای کاربران است. این پلتفرم از چندین رمزارز از جمله بیت کوین، اتریوم و بی‌ان‌بی BNB پشتیبانی می‌کند. توکن اس‌اف‌پی، توکن کاربردی است و برای ارائه تخفیف به کاربران، تشویق کاربران سیف پل و موارد دیگر استفاده می‌شود. وجه تمایز کیف پول سیف پال در برابر رقبای خود تنوع محصولاتی است که این کیف پول ارائه می‌دهد. ویژگی‌های مثبت این کیف پول شامل:

  • ارائه همزمان کیف پول سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
  • استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر برای تامین امنیت کیف پول سخت‌افزاری
  • پشتیبانی از طیف وسیعی از شبکه‌های بلاک چین و رمز‌ارزها
  • فعالیت مستمر تیم توسعه و بروزرسانی‌های مکرر این کیف پول
  • ارائه توکن حاکمیتی اس‌اف‌پی
  • محصول سواپ کراس چین

سیف پل را از کجا بخریم؟

صرافی‌های بسیاری امکان خرید ارز دیجیتال سیف پل را برای کاربران فراهم می‌کنند که محبوب‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • بایننس Binance
  • گیت دات‌آی‌او Gate.io
  • کوکوین KuCoin
  • ال‌بانک LBank
  • کوینکس CoinEx
سیف پل را از کجا بخریم؟
سیف پل را از کجا بخریم؟

البته کاربران ایرانی به علت وجود تحریم‌ها نمی‌توانند در این صرافی‌ها فعالیت کنند. جهت جلوگیری از این موضوع می‌توانید از پلتفرم معاملاتی اکسکوینو استفاده کنید. اکسکوینو یک پلتفرم معاملاتی همتا به همتا به حساب می‌آید که از رمزارزهای متعددی پشتیبانی می‌کند.

چه کیف‌پول‌هایی از ارز دیجیتال سیف ‌پل پشتیبانی می‌کنند؟

یکی از روش‌های ذخیره‌سازی ارز دیجیتال، استفاده از کیف پول‌ها است. شما می‌توانید از کیف پول‌های فعال در حوزه رمزارزها برای ذخیره‌سازی دارایی خود استفاده کنید و البته به این نکته توجه کنید که کیف پول شما باید از رمزارز مورد نظر پشتیبانی کند و از امنیت بالایی برخوردار باشد. کیف پول‌هایی که از ارز سیف پل پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

  • متاماسک MetaMask
  • بایننس‌چین والت Binance Chain Wallet

علاوه بر این، سیف پل از کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هم پشتیبانی می‌کند که شامل موارد زیر است:

۱.کیف پول سخت‌افزاری سیف پل اس‌وان SafePal S1

این کیف پول می‌تواند یک گزینه مناسب برای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال اس‌اف‌پی باشد. این کیف پول از بلاک چین بایننس چین و بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کند و توکن‌های ان‌اف‌تیNFT توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند.

۲. کیف پول نرم‌افزاری سیف پل

کیف پول نرم‌افزاری سیف پل قابلیت نصب بر روی تلفن‌های همراه در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس IOS را داراست. این کیف پول امکانات مختلفی از جمله سواپ توکن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کیف پول‌های سیف پل
کیف پول‌های سیف پل

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد نگه‌داری یا معامله ارز دیجیتال سیف پل را دارید، باید کیف‌پول امنی را انتخاب کنید. کیف پول اکسکوینو امنیت بالا را برای ارزهای شما تامین می‌کند و با نگه‌داری دارایی خود در کیف پول‌های اکسکوینو می‌توانید در هزینه‌ها و کارمزدهای خود صرفه‌جویی کنید.

از طرفی به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها بسیاری از کیف پول‌های موجود به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند اما کیف‌پول اکسکوینو خطر تحریم شدن را برای کاربران نخواهد داشت. اگر قصد استفاده از این کیف‌پول را دارید، مقاله آموزش جامع استفاده از کیف‌پول اکسکوینو را مطالعه کنید.

مزایا و معایب

مزایا

  • سیف پل دارای دو نوع کیف پول سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.
  • این ارز دیجیتال توسط بایننس پشتیبانی می‌شود.
  • امکان ذخیره، بازیابی از کلید‌های خصوصی را دارا است.
  • خرید، فروش، ترید و سواپ دارایی‌های کریپتو فقط با فشار یک انگشت انجام می‌شود.
  • از طریق ارز دیجیتال سیف پل می‌توانید به دپ‌ Dappهای مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید.

معایب

تولید کم و کمیاب‌ بودن، تنها ایرادی است که برای کیف پول سخت‌افزاری سیف پال می‌توان به آن اشاره کرد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل

آینده این ارز می‌تواند به گونه‌ای به پیشرفت اکوسیستم سیف پل وابسته باشد. در واقع با افزودن خدمات بیشتر به کیف پول سیف پل کاربران بیشتری به سمت این کیف پول جذب خواهند شد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل
بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل

این موضوع در مرحله اول می‌توان رشد پلتفرم سیف پل را به همراه داشته باشد و در مرحله دوم باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال سیف پل شود.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۲۲

با توجه به تحلیل فنی ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۲۲ انتظار می‌رود قیمت توکن اس‌اف‌پی در اواخر سال به بالاترین سطح قیمت برسد. پیش بینی می‌شود که قیمت این ارز بطور متوسط به ۰.۵۱ دلار برسد. اگر همه چیز طبق روال پیش رود، حداکثر قیمت این توکن ۰.۵۵ دلار در سال ۲۰۲۲ است. البته بازار با نوساناتی هم همراه خواهد بود که در بازار رمزارزها کاملا طبیعی است.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۲۳

قیمت ارز دیجیتال سیف پل به دلیل تلاش‌های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه‌گذاران جامعه افزایش خواهد یافت. بنابراین، قیمت پیش بینی شده برای این ارز در سال ۲۰۲۳ افزایش خواهد یافت. طبق نظر تحلیلگران، توکن اس‌اف‌پی در پایان سال ۲۰۲۳ به حداکثر سطح خود یعنی ۰.۸۳ دلار برسد. از سوی دیگر، این ارز در نهایت رشد خواهد کرد. میانگین قیمت پیش‌بینی‌شده برای توکن اس‌اف‌پی حدودا بین ۰.۷۱ تا ۰.۷۳ دلار خواهد بود و حداکثر قیمت توکن اس‌اف‌پی از ۰.۷۱ تا ۰.۸۳ دلار در سال ۲۰۲۳ متغیر است.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۲۴

طبق بررسی‌ها و تحلیل‌های انجام شده، انتظار می‌رود که قیمت ارز سیف پل در سال ۲۰۲۴ به حداکثر سطح ۱.۲۲ و حداقل سطح ۱.۰۳ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۲۵

بررسی نشان می دهد که نوسانات قیمت توکن اس‌اف‌پی امری غیرقابل پیش‌بینی است بخصوص اگر بازار در مقایسه با قبل گاوی یا خرسی باشد. طبق تحلیل‌ها، قیمت ارز سیف پل در سال ۲۰۲۵ حدودا ۱.۵۵ دلار و حداکثر قیمت این توکن ۱.۸۲ دلار خواهد بود. قیمت این ارز در سال ۲۰۲۵ بطور متوسط حدودا ۱.۶۰ دلار خواهد بود.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۲۶

توکن اس‌اف‌پی پتانسیل بالایی برای رشد دارد. اگر سرمایه‌گذاری بر روی این ارز افزایش پیدا کند، قیمت این ارز هم به مراتب بیشتر می‌شود. تا سال ۲۰۲۶، قیمت این ارز به حداکثر سطح ۲.۷۳ دلار خواهد رسید. قیمت این ارز بطور متوسط ۲.۳۲ دلار خواهد بود و حداقل قیمتی که برای این ارز پیش بینی می‌شود، ۲.۲۴ دلار است.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۲۷

بر اساس تحلیل های صورت گرفته، قیمت این ارز در سال ۲۰۲۷ به ۳.۹۳ و بطور متوسط به قیمت۳.۵۰ دلار خواهد رسید. قیمت این ارز در سال ۲۰۲۷ با نوساناتی همراه است و با روند نزولی قیمت همراه است.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۲۸

بازار رمزارز همانطور که گفتیم با نوسان همراه است. بنابر این، پیش بینی قیمت رمزارزها کار ساده‌ای نیست. با توجه به اینکه معامله‌گران نگران محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها هستند. قیمت ارز سیف پل ممکن است به سطح ۵.۹۲ دلار برسد و اگر در سال ۲۰۲۸ با روند نزولی مواجه شود، انتظار می‌رود که قیمت این ارز حدودا به ۵.۰۹ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۲۹

طبق تحلیل‌های انجام شده، قیمت این ارز در سال ۲۰۲۹ در حدود ۷.۶۱ دلار خواهد بود. اگر سرمایه‌گذاری بیشتری بر روی این ارز صورت گیرد قیمت این ارز دیجیتال در اواخر سال ۲۰۲۹ حداقل ۷.۳۶ دلار و حداکثر ۸.۵۷ دلار خواهد بود.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال سیف پل در سال ۲۰۳۰

به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۳۰، بازار رمزارز وارد دوره جدیدی خواهد شد و قیمت توکن اس‌اف‌پی افزایش پیدا خواهد کرد و می‌توان خوشبین بود که فضای کریپتو مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت. تحلیل‌ها نشان می‌دهد که قیمت این ارز در سال ۲۰۳۰ بطور تقریبی ۱۱.۰۶ دلار، حداقل ۱۰.۷۶ دلار و حداکثر ۱۲.۹۰ دلار خواهد بود.

سخن نهایی

در مجموع، احساسات بازار نشان دهنده یک موج مثبت برای ارز اس‌اف‌پی است. از آنجایی که این کیف پول چندین رمزارز را برای خرید و فروش ارائه می‌‌کند، گزینه‌‌های بیشتری را برای انتخاب در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد و از شبکه‌‌های دیگر بلاک چین هم پشتیبانی می‌کند. با توجه به رشد آن، این ارز می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری در بلند‌مدت باشد.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.